Doncs, us explicu, amb un grup de gent tenim el projecte per fundar aquesta assosiació, allabors ara estem buscant gent que estigues interesada en participar.
De moment seria una asociació amb circuit de 5 polsades portatil, fins que l'ajuntament de Puigcerdà ens donges un lloc per instlarlo fixe, el circuit ja el tenim, disposem de dues maquines, i una tercera privada (que es meva), i alguns vagons, dos d'ells també meus.
Interesats podeu contactar amb mi, a trabes d'aquet fil.
De moment el primer que em de fer es trobar gent, i fundar l'associació.
Salut i peles!!!
Assosiació d'amics al ferrocarril de Cerdanya.
- Serie-1000-metro
- N7
Ei!
Hola!
Ànims Lluís.
Per cert, la màquina "privada" teva no serà aquella de vapor negra que se la venien a l'Oreneta per uns 2.000-3.000 €?
Salut!
Ànims Lluís.
Per cert, la màquina "privada" teva no serà aquella de vapor negra que se la venien a l'Oreneta per uns 2.000-3.000 €?
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Assosiació d'amics al ferrocarril de Cerdanya.
Hi ha teca a la Cerdanya:
- Tren Groc
- Transpirinenc Renfe i SNCF
- Ascensor inclinat de Puigcerdà
trenet petitot...
El que s'ha de fer és un bon llibre bilingüe del Tren Groc, actualitzat amb molts Stadlers. , vist des de l'altra banda de la ratlleta.
Per cert, que han enderrocat part de l'estructura de la duana de Puigcerdà i la Guingueta.
- Tren Groc
- Transpirinenc Renfe i SNCF
- Ascensor inclinat de Puigcerdà
trenet petitot...
El que s'ha de fer és un bon llibre bilingüe del Tren Groc, actualitzat amb molts Stadlers. , vist des de l'altra banda de la ratlleta.
Per cert, que han enderrocat part de l'estructura de la duana de Puigcerdà i la Guingueta.
Serie-1000-metro wrote:Doncs, us explicu, amb un grup de gent tenim el projecte per fundar aquesta assosiació, allabors ara estem buscant gent que estigues interesada en participar.
De moment seria una asociació amb circuit de 5 polsades portatil, fins que l'ajuntament de Puigcerdà ens donges un lloc per instlarlo fixe, el circuit ja el tenim, disposem de dues maquines, i una tercera privada (que es meva), i alguns vagons, dos d'ells també meus.
Interesats podeu contactar amb mi, a trabes d'aquet fil.
De moment el primer que em de fer es trobar gent, i fundar l'associació.
Salut i peles!!!
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Serie-1000-metro
- N7
- sigfrid440s
- N6
- Facebook: ssygger
Molt bona iniciativs.
Economicament está clar que no puc contribuir, pero si el que fa falta es gent per dur a terme aquesta magnifica idea aqui em teniu, ja se que pot ser no sigui gaire util pero alguna cosa podré fer , pero soc bon maquinista de 5 polzades (encara que porto poc temps en aquest mon).
Salutations Fotrapeople!
Economicament está clar que no puc contribuir, pero si el que fa falta es gent per dur a terme aquesta magnifica idea aqui em teniu, ja se que pot ser no sigui gaire util pero alguna cosa podré fer , pero soc bon maquinista de 5 polzades (encara que porto poc temps en aquest mon).
Salutations Fotrapeople!
- Serie-1000-metro
- N7
De fet el que ara nesesitem mes que res, es gent que vulgi aprotar una petita part economica, o sigi fentse soci i pagar la cuota, la cuota no seria massa cara, de fet encara no la sabem, pero no crec que pases de 60 euros a l'any, i si a part de aixó voldrieu venir a fer les feines pel circuit, doncs perfecte.
Salut i peles!!!
I no cal se bon maquinista, en un circuit hi han altres feines també, revisor, taquiller, cap d'estació, etc... I ja sabem que la gent no neix ensenyada.
Salut i peles!!!
I no cal se bon maquinista, en un circuit hi han altres feines també, revisor, taquiller, cap d'estació, etc... I ja sabem que la gent no neix ensenyada.