Martorell Central a la zona 2?
Martorell Central a la zona 2?
A la web de fgc surten Martorell-Vila i Martorell Central a la zona 2. És un error? De fet concorda amb el nou plànol de l'ATM que tothom creia equivocat...
Perquè Martorell Renfe es manté a la zona 3 de l'ATM, oi?
Perquè Martorell Renfe es manté a la zona 3 de l'ATM, oi?
- Attachments
-
- web fgc zones atm llobregat-anoia
- zones.jpg (30.12 KiB) Viewed 4874 times
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Jo crec que això de les zones és un error. De fet se suposa que una estació està a una zona o una altra en funció del municipi on es troba i Martorell és a la zona 3B; per tant Martorell renfe, Martorell Central i Martorell Enllaç haurien de ser de la zona 3B. Un cas a part és Martorell Vila, que es troba al terme de Castellbisbal i per això és de la zona 2.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Totalment d'acord, si hi ha unes zones estan per cumplirles! Perque si comencem a fer exepcions hi haura pollos, els de Masnou reclamaran zona 1, els de Sitges zona 2... A mes que dividir un mateix municipi en varies zones... No nomes que entra en conflicte amb la definicio de la zonificacio sino que per moviments interns el sistema tarifari fracasa.Trenscat wrote:Jo crec que això de les zones és un error. De fet se suposa que una estació està a una zona o una altra en funció del municipi on es troba i Martorell és a la zona 3B; per tant Martorell renfe, Martorell Central i Martorell Enllaç haurien de ser de la zona 3B. Un cas a part és Martorell Vila, que es troba al terme de Castellbisbal i per això és de la zona 2.
Igualment, jo estaria d'acord en una fusio de les zones 2 i 3, a Barcelona el transport públic és massa car, i dubto que els trens a Granollers, Mataro, Martorell no tinguin demanda i si es gestionessin be no tinguessin rentabilitat minima del 50% que es el que intenta assolir l'administracio. A més hi ha zones ridicules, com per exemple l'estacio de Garraf que es zona 2 ella soleta i Sitges 3 i Castelldefels 1. Si vols anar de Castelldefels a la proxima parada real que es Sitges (el poble del costat) pagues moltes zones per un viatge que a la practica es contigu (Platja Castelldefe, Garraf i * no es que parin molts trens)
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Per molta contigüitat aparent entre Castelldefels i Sitges, la distància és la que és. Per tant, per aquest cas, em sembla prou justificada la zonificació tal com està ara.EUKibo wrote:Si vols anar de Castelldefels a la proxima parada real que es Sitges (el poble del costat) pagues moltes zones per un viatge que a la practica es contigu (Platja Castelldefe, Garraf i * no es que parin molts trens)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
A més que en aquest cas el Bonotren de RENFE surt bastant més econòmic que no pas el abonament ATM.Guigui wrote:Per molta contigüitat aparent entre Castelldefels i Sitges, la distància és la que és. Per tant, per aquest cas, em sembla prou justificada la zonificació tal com està ara.EUKibo wrote:Si vols anar de Castelldefels a la proxima parada real que es Sitges (el poble del costat) pagues moltes zones per un viatge que a la practica es contigu (Platja Castelldefe, Garraf i * no es que parin molts trens)
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Cito:
"A més que en aquest cas el Bonotren de RENFE surt bastant més econòmic que no pas el abonament ATM."
Jo no ho crec aixi, ATM et cobra zones 1, 2, 3, RENFE cobra zones 2, 3, 4. Per les mateixes zones un abonament de 10 viatges es una miqueta mes barat amb Renfe, pero analitzem. Amb el bitllet de Renfe pots fer el trajecte Castelldefels-Sitges, pero amb el bitlet ATM des de sitges a mes d'anar a Castelldefels pots anar a qualsevol punt que et roti de la zona 1, amb el bitllet ATM a mes del que te el bitllet Renfe tens acces a la R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R10 de la zona 1, L1 L2 L3 L4 L5 L6 L7 L8 L11, S1 S2 S33 S4 S8 S5 S55 a la zona 1, B12 B14 B15..... I totes les linies de bus gratis. Jo crec que amb Renfe el que es barat surt car.
Resumint no crec que sigui mes barat, un dia que vaig tornar de sitges vaig haver d'agafar 3 zones fins Castelldefels i haver de baixar per validar la TMes a Castelldefels perque em sortia mes a conta validar bitllet ATM que em permet anar de Castelldefels a Barcelona sense pagar la zona extra que Renfe cobra per timarte i a mes poder agafar metro-bus per anar a casa meva ja que les estacions de Rodalies Renfe en la seva generalitat no donen servei a la poblacio (Viladecans, Blanes, totes les estacions a la platja del maresme....)
"A més que en aquest cas el Bonotren de RENFE surt bastant més econòmic que no pas el abonament ATM."
Jo no ho crec aixi, ATM et cobra zones 1, 2, 3, RENFE cobra zones 2, 3, 4. Per les mateixes zones un abonament de 10 viatges es una miqueta mes barat amb Renfe, pero analitzem. Amb el bitllet de Renfe pots fer el trajecte Castelldefels-Sitges, pero amb el bitlet ATM des de sitges a mes d'anar a Castelldefels pots anar a qualsevol punt que et roti de la zona 1, amb el bitllet ATM a mes del que te el bitllet Renfe tens acces a la R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R10 de la zona 1, L1 L2 L3 L4 L5 L6 L7 L8 L11, S1 S2 S33 S4 S8 S5 S55 a la zona 1, B12 B14 B15..... I totes les linies de bus gratis. Jo crec que amb Renfe el que es barat surt car.
Resumint no crec que sigui mes barat, un dia que vaig tornar de sitges vaig haver d'agafar 3 zones fins Castelldefels i haver de baixar per validar la TMes a Castelldefels perque em sortia mes a conta validar bitllet ATM que em permet anar de Castelldefels a Barcelona sense pagar la zona extra que Renfe cobra per timarte i a mes poder agafar metro-bus per anar a casa meva ja que les estacions de Rodalies Renfe en la seva generalitat no donen servei a la poblacio (Viladecans, Blanes, totes les estacions a la platja del maresme....)
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
Sitges - Bcn:
ATM:
T-10 3 zones: 19,00 €, amb validesa fins a canvi de tarifes i àmplia possibilitat de transbords.
RENFE:
Bonotren 10 viatges 4 zones: 18,85 € amb validesa d'un mes i cap possibilitat de transbord amb altres línies.
Crec que val la pena gastar-se 15 cèntims més, no?
I en canvi a Vilanova - Bcn passa això:
ATM:
T-10 4 zones: 24,40€
RENFE:
Bonotren 10 viatges 4 zones: 18,85 €
Aquí ja no està tan clar...
ATM:
T-10 3 zones: 19,00 €, amb validesa fins a canvi de tarifes i àmplia possibilitat de transbords.
RENFE:
Bonotren 10 viatges 4 zones: 18,85 € amb validesa d'un mes i cap possibilitat de transbord amb altres línies.
Crec que val la pena gastar-se 15 cèntims més, no?
I en canvi a Vilanova - Bcn passa això:
ATM:
T-10 4 zones: 24,40€
RENFE:
Bonotren 10 viatges 4 zones: 18,85 €
Aquí ja no està tan clar...
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Aviam, no transivergis. Si vols fer un Castelldefels-Sitges, al viatger que faci habitualment això li importarà un rave si vol agafar el metro o l'autobús a Barcelona. Només vol fer aquest trajecte, de Castelldefels a Sitges, ell Barcelona és com si no existís. I la realitat és que el Bonotren costa 5 euros menys que la T-10 per a aquest trajecte. Així que no barregis coses que no venen a compte.EUKibo wrote:Jo no ho crec aixi, ATM et cobra zones 1, 2, 3, RENFE cobra zones 2, 3, 4. Per les mateixes zones un abonament de 10 viatges es una miqueta mes barat amb Renfe, pero analitzem. Amb el bitllet de Renfe pots fer el trajecte Castelldefels-Sitges, pero amb el bitlet ATM des de sitges a mes d'anar a Castelldefels pots anar a qualsevol punt que et roti de la zona 1, amb el bitllet ATM a mes del que te el bitllet Renfe tens acces a la R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R10 de la zona 1, L1 L2 L3 L4 L5 L6 L7 L8 L11, S1 S2 S33 S4 S8 S5 S55 a la zona 1, B12 B14 B15..... I totes les linies de bus gratis. Jo crec que amb Renfe el que es barat surt car.
Ah, i per mi lo lògic és que Barcelona-Castelldefels haurien de ser 2 zones amb abonaments ATM. És ilògic cobrar 1 zona per a un trajecte de 21 km.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
La questio es que Castelldefels esta a l'area metropolitana, i tambe te busos de l'EMT. La zona 1 està bé com està. El que jo faria es Garraf i Sitges zona 2, i Vilanova zona 3.
I no targiverso lo de la T10, siguem realistes, el trajecte Sitges|Estació - Castelldefels|Estació no el fa gaire gent, pero el trajecte Sitges-Castelldefels|Universitat o Sitges-Castelldefels|Canal Olimpic si, i Renfe no t'inclou els busos, amb el gran greuge que te no potenciar els bitllets integrats i la percepcio com a xarxa integrada del transport public.
A mes m'estranya que algu vagi de Sitges nomes a Castelldefels, el mes comu es que es desplacin cap Barcelona, amb la T10 pots tant anar a Castelldefels com a Barcelona i ames pots agafar busos i metro gratis. Potser algu surt beneficiat, pero admeteuho per cada beneficiat son milers els perjudicats. I tambe cal dir que per trajectes de fora zona 1 no cal validar bitllet, o almenys la gent ho percep aixi i jo diariament veig com la gent de fora la zona 1 per trajectes amb Renfe la majoria no valida bitllet i no m'estranya amb el mal servei que fan i els accessos tant pessims que hi ha, aixo si, al metro la gent si que pica.
Resumint que Renfe hauria de retenir els diners que hauria de donar a Renfe perque aquesta mai dona el servei que ha de donar i amb aquest diners podrien rebaixar molt els preus.
I no targiverso lo de la T10, siguem realistes, el trajecte Sitges|Estació - Castelldefels|Estació no el fa gaire gent, pero el trajecte Sitges-Castelldefels|Universitat o Sitges-Castelldefels|Canal Olimpic si, i Renfe no t'inclou els busos, amb el gran greuge que te no potenciar els bitllets integrats i la percepcio com a xarxa integrada del transport public.
A mes m'estranya que algu vagi de Sitges nomes a Castelldefels, el mes comu es que es desplacin cap Barcelona, amb la T10 pots tant anar a Castelldefels com a Barcelona i ames pots agafar busos i metro gratis. Potser algu surt beneficiat, pero admeteuho per cada beneficiat son milers els perjudicats. I tambe cal dir que per trajectes de fora zona 1 no cal validar bitllet, o almenys la gent ho percep aixi i jo diariament veig com la gent de fora la zona 1 per trajectes amb Renfe la majoria no valida bitllet i no m'estranya amb el mal servei que fan i els accessos tant pessims que hi ha, aixo si, al metro la gent si que pica.
Resumint que Renfe hauria de retenir els diners que hauria de donar a Renfe perque aquesta mai dona el servei que ha de donar i amb aquest diners podrien rebaixar molt els preus.
Només desprenc una conclusió d'aquest missatge: Per als de la Zona 1, tot s'acaba a la zona 1. Hom no pot viure sense la zona 1...EUKibo wrote:La questio es que Castelldefels esta a l'area metropolitana, i tambe te busos de l'EMT. La zona 1 està bé com està. El que jo faria es Garraf i Sitges zona 2, i Vilanova zona 3.
I no targiverso lo de la T10, siguem realistes, el trajecte Sitges|Estació - Castelldefels|Estació no el fa gaire gent, pero el trajecte Sitges-Castelldefels|Universitat o Sitges-Castelldefels|Canal Olimpic si, i Renfe no t'inclou els busos, amb el gran greuge que te no potenciar els bitllets integrats i la percepcio com a xarxa integrada del transport public.
A mes m'estranya que algu vagi de Sitges nomes a Castelldefels, el mes comu es que es desplacin cap Barcelona, amb la T10 pots tant anar a Castelldefels com a Barcelona i ames pots agafar busos i metro gratis. Potser algu surt beneficiat, pero admeteuho per cada beneficiat son milers els perjudicats. I tambe cal dir que per trajectes de fora zona 1 no cal validar bitllet, o almenys la gent ho percep aixi i jo diariament veig com la gent de fora la zona 1 per trajectes amb Renfe la majoria no valida bitllet i no m'estranya amb el mal servei que fan i els accessos tant pessims que hi ha, aixo si, al metro la gent si que pica.
Resumint que Renfe hauria de retenir els diners que hauria de donar a Renfe perque aquesta mai dona el servei que ha de donar i amb aquest diners podrien rebaixar molt els preus.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
D'on ho has tret això?EUKibo wrote:I no targiverso lo de la T10, siguem realistes, el trajecte Sitges|Estació - Castelldefels|Estació no el fa gaire gent,
Per què he de pagar més si nomes vaig de Castelldefels a Sitges.EUKibo wrote:A mes m'estranya que algu vagi de Sitges nomes a Castelldefels, el mes comu es que es desplacin cap Barcelona, amb la T10 pots tant anar a Castelldefels com a Barcelona i ames pots agafar busos i metro gratis.
Aquí ningú no surt perudicat. No et montis pel.licules.EUKibo wrote:Potser algu surt beneficiat, pero admeteuho per cada beneficiat son milers els perjudicats.
A si ? No hi ha frau al metro ?EUKibo wrote:aixo si, al metro la gent si que pica.
EUKibo wrote:Resumint que Renfe hauria de retenir els diners que hauria de donar a Renfe perque aquesta mai dona el servei que ha de donar i amb aquest diners podrien rebaixar molt els preus.
Jo conec alguns casos de gent que, dins la zona 1, utilitzen bonotren d'aquests (que, per mi, sona a quelcom bastant antic ). És el cas de gent que es dirigeix cap a l'hospital del mar (per posar un cas proper), que agafa rodalies fins a arc de triomf i allà agafa la bicicleta (10-15 min) o gent que es dirigeix a plaça catalunya (o que, vivint a Barcelona, estudien a Castelldefels).
Sincerament, no se quant s'estalvien, però si mai no agafen altres mitjans de transport (o si ho fan un o dos cops al mes-->T-10), és un bon sistema de pagar pel servei que utilitzen.
Sincerament, no se quant s'estalvien, però si mai no agafen altres mitjans de transport (o si ho fan un o dos cops al mes-->T-10), és un bon sistema de pagar pel servei que utilitzen.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Si parlem de la zona 1 sí que és una mica absurd ja que el preu és gairebé el mateix, però si fas trajectes de més d'una zona la diferència entre Bonotren i T-10 pot arribar a 5 €, i és clar, ja no és el mateix.buertu wrote:Jo conec alguns casos de gent que, dins la zona 1, utilitzen bonotren d'aquests (que, per mi, sona a quelcom bastant antic ). És el cas de gent que es dirigeix cap a l'hospital del mar (per posar un cas proper), que agafa rodalies fins a arc de triomf i allà agafa la bicicleta (10-15 min) o gent que es dirigeix a plaça catalunya (o que, vivint a Barcelona, estudien a Castelldefels).
Sincerament, no se quant s'estalvien, però si mai no agafen altres mitjans de transport (o si ho fan un o dos cops al mes-->T-10), és un bon sistema de pagar pel servei que utilitzen.
A la zona 1 no es poden aquirir bonotrens de 1 zona.Pere wrote:Si parlem de la zona 1 sí que és una mica absurd ja que el preu és gairebé el mateix, però si fas trajectes de més d'una zona la diferència entre Bonotren i T-10 pot arribar a 5 €, i és clar, ja no és el mateix.buertu wrote:Jo conec alguns casos de gent que, dins la zona 1, utilitzen bonotren d'aquests (que, per mi, sona a quelcom bastant antic ). És el cas de gent que es dirigeix cap a l'hospital del mar (per posar un cas proper), que agafa rodalies fins a arc de triomf i allà agafa la bicicleta (10-15 min) o gent que es dirigeix a plaça catalunya (o que, vivint a Barcelona, estudien a Castelldefels).
Sincerament, no se quant s'estalvien, però si mai no agafen altres mitjans de transport (o si ho fan un o dos cops al mes-->T-10), és un bon sistema de pagar pel servei que utilitzen.
Cerdanyola del Vallès és tan o més àrea Metropolitana que Castelldefels i paguen 2 zones. I estan més a prop de Barcelona que Castelldefels. Per a mi el criteri és la distància, no si els busos que arriben són grocs o vermells. La zona 1 és massa gran, i per distància Castelldefels hauria de ser zona 2... o inclús zona 3 (Castellar no és gaire més lluny de Barcelona que Castelldefels, però nosaltres paguem 3 zones).EUKibo wrote:La questio es que Castelldefels esta a l'area metropolitana, i tambe te busos de l'EMT. La zona 1 està bé com està. El que jo faria es Garraf i Sitges zona 2, i Vilanova zona 3.
Si algú fa transbord a l'autobús urbà de Castelldefels (que sugui dit de pas, passa cada 45 minuts) llavors ja comprarà la T-10. El problema de molta gent que viviu a la zona 1 és que el concepte "anar a peu" no el teniu gens assimiliat. D'altra banda, cal tenir en compte que en l'hipotètic cas que la persona a Sitges agafés l'autobús urbà no li serviria de res la T-10: el bus urbà de Sitges no està integrat.I no targiverso lo de la T10, siguem realistes, el trajecte Sitges|Estació - Castelldefels|Estació no el fa gaire gent, pero el trajecte Sitges-Castelldefels|Universitat o Sitges-Castelldefels|Canal Olimpic si, i Renfe no t'inclou els busos, amb el gran greuge que te no potenciar els bitllets integrats i la percepcio com a xarxa integrada del transport public.
1ª) Hi ha vida més enllà de Barcelona. La gent fa molts més moviments d'aquests que tu consideres "extranys"A mes m'estranya que algu vagi de Sitges nomes a Castelldefels, el mes comu es que es desplacin cap Barcelona, amb la T10 pots tant anar a Castelldefels com a Barcelona i ames pots agafar busos i metro gratis. Potser algu surt beneficiat, pero admeteuho per cada beneficiat son milers els perjudicats. I tambe cal dir que per trajectes de fora zona 1 no cal validar bitllet, o almenys la gent ho percep aixi i jo diariament veig com la gent de fora la zona 1 per trajectes amb Renfe la majoria no valida bitllet i no m'estranya amb el mal servei que fan i els accessos tant pessims que hi ha, aixo si, al metro la gent si que pica.
2ª) Si vas a Barcelona esporàdicament o pots tenir una T-10 a part o bé tirar de bitllet senzill. Però si vas sovint a Castelldels t'importa un rave el que et serveixi per anar a Barcelona o no. Només t'interessa que serveixi per anar a Castellefels, i prou.
3ª) Gent que es cola n'hi ha a tot arreu. Fora i dins de la zona 1. Així que no et montis històries de nen mimat de ciutat que fora de la zona 1 no cal pagar...
4ª) Estic fart de veure com en determinades estacions de metro el 80-90% de la gent no paga. Potser tu vius en un altre món fantàstic on tot allò que no sigui RENFE és fantàstic segons tu, quan la realitat és un altra...
El que hauria de fer és cobrar-te per la T-Jove de 1 zona el preu de la T-Trimestre de 6 zones perquè aprenguis a no dir bajanades.Resumint que Renfe hauria de retenir els diners que hauria de donar a Renfe perque aquesta mai dona el servei que ha de donar i amb aquest diners podrien rebaixar molt els preus.
O millor encara: el preu d'un abonament mensual de Tarragona a Girona. Almenys així sortiries de la zona 1 i sabries què és de veritat un transport públic dolent, patint en les teves carns el servei Regional de Renfe i autobusos com Plana o la Sarfa.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Em permets una puntualització? Per alguns de la zona 1...aarongilp wrote:Només desprenc una conclusió d'aquest missatge: Per als de la Zona 1, tot s'acaba a la zona 1. Hom no pot viure sense la zona 1...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N4
- Posts: 65
- Joined: Sunday 28/08/2005 18:55
- Location: Barcelona. L1, L3, L8 --> Espanya
- Contact:
Hola!
Llinars - Vilanova i la Geltrú:
Bonotren: 18,85
T-10 (ATM): 29,90
Un altre:Túnels del Garraf wrote:Sitges - Bcn:
ATM:
T-10 3 zones: 19,00 €, amb validesa fins a canvi de tarifes i àmplia possibilitat de transbords.
RENFE:
Bonotren 10 viatges 4 zones: 18,85 € amb validesa d'un mes i cap possibilitat de transbord amb altres línies.
Crec que val la pena gastar-se 15 cèntims més, no?
I en canvi a Vilanova - Bcn passa això:
ATM:
T-10 4 zones: 24,40€
RENFE:
Bonotren 10 viatges 4 zones: 18,85 €
Aquí ja no està tan clar...
Llinars - Vilanova i la Geltrú:
Bonotren: 18,85
T-10 (ATM): 29,90
Salutacions!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!