Martorell Central a la zona 2?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
JaMiRo!
N10
N10

Ep!

Post by JaMiRo! »

UT596001 wrote:4ª) Estic fart de veure com en determinades estacions de metro el 80-90% de la gent no paga. Potser tu vius en un altre món fantàstic on tot allò que no sigui RENFE és fantàstic segons tu, quan la realitat és un altra...
A veure, a l'EUKibo se li va l'olla (tots ho sabem) però això tampoc és cert, cony. ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
buertu
N7
N7

Post by buertu »

Sí, teniu raó que per a la zona 1 no hi ha bonotrens. La meva font (m'ho he cregut i he caigut :oops: ) m'ha confirmat que realment em parlava de la relació Cerdanyola-Castelldefels.
D'altra banda, em comenta que allà el bonotren té una gran aceptació, sobretot per les relacions cap a la zona 1 de l'area metropolitana
Túnels del Garraf
N7
N7

Post by Túnels del Garraf »

UT596001 wrote: D'altra banda, cal tenir en compte que en l'hipotètic cas que la persona a Sitges agafés l'autobús urbà no li serviria de res la T-10: el bus urbà de Sitges no està integrat.
El bus urbà de Sitges què està integrat.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Túnels del Garraf
N7
N7

UT596001 wrote:
EUKibo wrote:A mes m'estranya que algu vagi de Sitges nomes a Castelldefels, el mes comu es que es desplacin cap Barcelona, amb la T10 pots tant anar a Castelldefels com a Barcelona i ames pots agafar busos i metro gratis. Potser algu surt beneficiat, pero admeteuho per cada beneficiat son milers els perjudicats. I tambe cal dir que per trajectes de fora zona 1 no cal validar bitllet, o almenys la gent ho percep aixi i jo diariament veig com la gent de fora la zona 1 per trajectes amb Renfe la majoria no valida bitllet i no m'estranya amb el mal servei que fan i els accessos tant pessims que hi ha, aixo si, al metro la gent si que pica.

El meu germà va habitualment de Castelldefels a Sitges perquè el porten fins allà des d'Esplugues en cotxe, i directament ell fa el que fa el 80% de la gent que habitualment va a Sitges: El salt de zona :D (que consti que jo sóc l'únic pringat que va amb la T-10 de 3 zones...)

A veure, a Castelldefels no hi ha màquines validadores de sortida, ni tan sols d'entrada si entres directament pel pas subterrani o per la plaça de l'estació, has de donar més volta si vols passar pels torns, que estan a l'edifici.

A Sitges sí que és obligatori d'entrada, però no hi ha cap de sortida.

I encara que això no té olt a veure amb la relació Cast. - Sitges, dir que a Pg. de Gràcia tampoc n'hi ha de sortida, i a les antigues vies 7-8 de Sants (nosé com va a les noves 13-14) tampoc n'hi havia. Per tant, a la relació Sants o Pg de Gràcia - Sitges, moltíssima gent va amb T-10 d'una zona, i en quant a la relació Sitges - Bcn, depèn, si vas a Pg. de Gràcia també és habitual anar amb una zona, mentre què si vas a Sants és una mica diferent (referint-me a la situació antrior al dia 12 de maig), ja que si agafes un tren que fa el servei fins a St. Celoni (X-18, X-48), normalment estacionaven a la via 6, i per tant, validadores de sortida, mentre que si agafaves un que anava fins a SAC (X-26, X-56) el més probable era que s'estacionés a la via 7 o 8, i epr tant, no hi ha cap validadora de sortida.

Perdó pel totxo! 8-)
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Túnels del Garraf wrote:
UT596001 wrote: D'altra banda, cal tenir en compte que en l'hipotètic cas que la persona a Sitges agafés l'autobús urbà no li serviria de res la T-10: el bus urbà de Sitges no està integrat.
:o :o :o :o :o :o

Ja s'han acabat aquells abonaments de 10 viatges no magnètics ? :'(

Això ha de ser recent, doncs aquest estiu passat no ho estava!
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Guigui wrote:
aarongilp wrote:Només desprenc una conclusió d'aquest missatge: Per als de la Zona 1, tot s'acaba a la zona 1. Hom no pot viure sense la zona 1...
Em permets una puntualització? Per alguns de la zona 1... :roll:
Per desgràcia, més que "alguns" és "la majoria. Potser d'aquí al FTC no, però en general, sí. Poca gent està realment concienciada que hi ha vida fora de Barcelona i que tenim els mateixos drets que els de dins de l'Àrea Metropolitana. Massa gent pensa que viure a Barcelona/AMB et dóna més privilegis que viure fora, i ningú no fa res per intentar canviar-ls'hi la opinió.
UT596001 wrote:O millor encara: el preu d'un abonament mensual de Tarragona a Girona. Almenys així sortiries de la zona 1 i sabries què és de veritat un transport públic dolent, patint en les teves carns el servei Regional de Renfe i autobusos com Plana o la Sarfa.
Pel que sé tant Plana com Sarfa/Teisa ja no van tant malament com temps enrere, però almenys pel meu territori hi ha molts i molts llocs on el TP és una caqueta si hi és, perquè és molt trist que per anar de Vic a Girona en cap de setmana només hi hagi un autobús a les 11 del matí i un altre a les 8 de la tarda...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Túnels del Garraf wrote:
Quan es va integrar? Jo tenia entès que no estava integrat...

(En canvi, sé que el de Vilanova i la Geltrú està integrat des del 1 de gener passat).
UT596001
N10
N10

Re: Ep!

Post by UT596001 »

JaMiRo! wrote:
UT596001 wrote:4ª) Estic fart de veure com en determinades estacions de metro el 80-90% de la gent no paga. Potser tu vius en un altre món fantàstic on tot allò que no sigui RENFE és fantàstic segons tu, quan la realitat és un altra...
A veure, a l'EUKibo se li va l'olla (tots ho sabem) però això tampoc és cert, cony. ;)
És cert que he exagerat una mica... però tots sabem que hi han algunes estacions de metro en què el frau és molt elevat.
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Sí frau n'hi ha fins i tot a FGC.
A FGC quasi ningú salta la balla,sobretot quan van invadir les estacions amb càmares.
Peró el que sí que fa la gent i molta és posar-se darrere d'algù que si porta bitllet i passa el de darrere sense pagar.
Al metro en les estacions que tenen validadores velles,com sòn mès baixes,la gent se l'es salta o el que veig sobretot és gent entrant per les reixes de sortida.
Túnels del Garraf
N7
N7

UT596001 wrote:
Túnels del Garraf wrote:
Quan es va integrar? Jo tenia entès que no estava integrat...

(En canvi, sé que el de Vilanova i la Geltrú està integrat des del 1 de gener passat).
Ara em feu dubtar!! :D :D

A mi em sonava haver vist a la meva àvia amb una T-10 d'una zona normal i corrent agafant el bus, però tenint en compte que va ser fa 1 any o així ara no ho sé...
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”