FIL OFICIAL: Arribada de l'Alta Velocitat a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Locked
marcel
N7
N7

Post by marcel »

Guigui wrote:
Danzig wrote:Sants

Juzguen ustedes mismos
Tot plegat, molt simptomàtic de l'arribada de la LAV a Barcelona fins a finals d'any, i tot per complir, de la manera que sigui, uns terminis establerts en base a no se sap exactament quins criteris.

I d'aquí a pocs anys, vinga aixecar-ho tot enlaire per posar-hi uns pegots que, si fossin prou sensats, s'estalviarien endarrerint ara una mica les obres per fer-les com cal i evitar reparacions costoses a mig termini.
Cal fer sempre critiques destructives? m'agradaria veure si tots els que s'omplenen la boca dels errors de renfe ho sabrien fer millor...
Danzig
N8
N8

Post by Danzig »

Jo quan la cago a la meva feina rebo una esbroncada del client i a vegades del meu cap.

No sé on veus el problema :roll:
marcel
N7
N7

Post by marcel »

Jo trobo normal que hi hagi coses com el que es veu a les fotos tenint en compte que està en plenes obres. Deixem les critiques pel final, mentrestant ( i ja se que les obres son una putada pels usuaris) deixem que treballin en pau. Ja jutjarem quan sigui el moment...
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

marcel wrote:Cal fer sempre critiques destructives? m'agradaria veure si tots els que s'omplenen la boca dels errors de renfe ho sabrien fer millor...
Cobrant el que cobren tots aquells peixos grossos, t'asseguro que m'hi esforçaria. Clar que no tinc els seus "mèrits"...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Que jo sàpiga la nova estació de Sants no està inaugurada així que no hi trobo sentit aquestes fotografies denúncia, que per cert, són bastant parcials. Les escales mecàniques funcionen, els ascensors funcionen, la il·luminació és bona, les pantalles d'informació em semblen excel·lents.
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

I una tapa de clavegeram enmig del camí indicador per a invidents, també és perquè encara s'ha d'inaugurar l'estació? I un extintor per terra, sense cap subjecció, són maneres de tenir les coses, ni que sigui en estat provisional? És més, la llei no permet unes mesures de seguretat tan nefastes, oi? Doncs tot això és denunciable.

victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Molt bé, doncs demorem les obres unes setmanetes per donar-li una maneta de titanlux, posar uns clauets o moure de lloc una tapa de claveguera, treballs que es poden fer mentres les vies estan operatives i fins i tot es poden fer en horari diürn.
sequera
N8
N8

Post by sequera »

hauriem d'evaluar el resultat quan estigui inaugurada, i no quan està en obres.

Obres que s'estan fent sense tancar l'estació.

En qualsevol cas....hi han aspectes que ja sabem com quedaran. La distancia entre les columnes de les escales i el tren; i la distancia lliure a l'andana , entre l'ascensor i el tren...son excesivament petites. I això si que no es modificarà i em sembla un gran defecte. Potser sigui parcelades les andanes per sectors i els trens s'aturin abans i/o despres d'aquestes zones realment estretes.

La resta....doncs es cuestió de temps, ja que els acabats que queden son temes menors i estic segur que el dia de la inauguració la veurem pulida i espectacular.

Paciencia.
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

No entenc com aquestes alçades pugui haver gent que encara defensi a Renfe i més encara quan les coses són tant evidents... Per sort són una inmensisima minoria, els usuaris que agafem Rodalies tots els dies en hora punta CAP pensem igual.

Pero bé, estem en un país democràtic i respecto i estimo la llibertat d'expresio...

Si com dieu l'estacio encara esta en obres i com tipicament tambe contestaria Renfe "para que te quejas asqueroso catalan sindicalista? encima que os hacemos obras!" primerament les obres que fan es una falta de respecte, fa molts anys que fa que haurien d'haverse fet i arriben moolt tard i són molt escasses, i Sants es el centre que obviament crec que ha de ser l'estació millor adaptada pero hi ha moltisimes més estacions a Barcelona Rodalies!

I el que dic, si estan d'obres per que coi l'obren? Claaaar ja ho entenc perque pel fet que no hi hagin mesures de seguretat, adaptacio i si algun dia hi hagui algun accident morim tots ara tenen l'excusa que estan d'obres, que et vols queixar? tenen la gran resposta: estem d'obres...

Es una falta de respecte i un atemptat contra la dignitat la actitud de Rodalies Renfe i aquests que la defenseu sense pensar que feu mal a la gent, sincerament incalificable. Molta gent viu vertaders drames a Renfe i a mi com a amic del transports publics encara em fa mes mal aquesta empresa que fa que els que tenen mooooolta sort cada dia colapsin mes les carreteres.

Tinc reclamacions de fa mes de 7 mesos contra actuacions de Renfe Rodalies o millor dit no-actuacions molt greus i no es dignen a contestar, nomes contesten les que tenen excusa aliena a l'empresa i no et contesten a les demandes que fan de solicitud d'informacio de serveis de neteja sino que SEMPRE et diuen amb paraules cordials: "calla catalan, estamos de obras que te den"

I si ja era prou delicat Renfe Rodalies ara a sobre de les 6 vies deixaran nomes 4 a la sortida de Sants i estrenen vies que no reuneixen condicions minimes de seguretat i salubritat... Voldran seguir la decoracio i condicions estandard de les estacions on a passeig de gracia pots estar 5min fent cua intentant sortir de l'estacio per les escales o sant andreu comtal idem, i ja no entrem en altres temes perque Renfe TOT sembla que ho fa malament, coses que ja no esperes que puguin anar malament se superen.
sequera
N8
N8

Post by sequera »

EUKibo wrote:No entenc com aquestes alçades pugui haver gent que encara defensi a Renfe i més encara quan les coses són tant evidents...
no se trata de defender o no a nadie. Simplemente existen diferentes puntos de vista que analizan la situación.

Y tambien sabemos como se crean corrientes de opinión, en función de los diferentes intereses.

Hay gente que sabe a que se juega, y gente que no.
buertu
N7
N7

Post by buertu »

Está claro que el servicio ha dejado y deja mucho que desear, pero no todo se ha hecho mal. Para empezar, se ha intentado mantener el servicio ante obras tan complicadas, y es algo que se agradece. Aunque junto con el pésimo mantenimiento haya creado una bomba que ha explotado varias veces.
Yo, por suerte, he podido dejar de utilizar renfe, pero soy consciente de que hay muchisima (la mayoria) gente que no puede elegir y que tiene que exigir un servicio digno.
Si buscamos culpables por buscar, encontraremos miles, pero creo que hay que ser un poco más objetivos por muy dificil que sea (sobretodo para los que lo han/hemos sufrido). Ni renfe es lo mejor del mundo, ni la generalitat nos traera un servicio de cercanias excepcional.
marcel
N7
N7

Post by marcel »

EUKibo wrote:No entenc com aquestes alçades pugui haver gent que encara defensi a Renfe i més encara quan les coses són tant evidents... Per sort són una inmensisima minoria, els usuaris que agafem Rodalies tots els dies en hora punta CAP pensem igual.

Pero bé, estem en un país democràtic i respecto i estimo la llibertat d'expresio...

Si com dieu l'estacio encara esta en obres i com tipicament tambe contestaria Renfe "para que te quejas asqueroso catalan sindicalista? encima que os hacemos obras!" primerament les obres que fan es una falta de respecte, fa molts anys que fa que haurien d'haverse fet i arriben moolt tard i són molt escasses, i Sants es el centre que obviament crec que ha de ser l'estació millor adaptada pero hi ha moltisimes més estacions a Barcelona Rodalies!

I el que dic, si estan d'obres per que coi l'obren? Claaaar ja ho entenc perque pel fet que no hi hagin mesures de seguretat, adaptacio i si algun dia hi hagui algun accident morim tots ara tenen l'excusa que estan d'obres, que et vols queixar? tenen la gran resposta: estem d'obres...

Es una falta de respecte i un atemptat contra la dignitat la actitud de Rodalies Renfe i aquests que la defenseu sense pensar que feu mal a la gent, sincerament incalificable. Molta gent viu vertaders drames a Renfe i a mi com a amic del transports publics encara em fa mes mal aquesta empresa que fa que els que tenen mooooolta sort cada dia colapsin mes les carreteres.

Tinc reclamacions de fa mes de 7 mesos contra actuacions de Renfe Rodalies o millor dit no-actuacions molt greus i no es dignen a contestar, nomes contesten les que tenen excusa aliena a l'empresa i no et contesten a les demandes que fan de solicitud d'informacio de serveis de neteja sino que SEMPRE et diuen amb paraules cordials: "calla catalan, estamos de obras que te den"

I si ja era prou delicat Renfe Rodalies ara a sobre de les 6 vies deixaran nomes 4 a la sortida de Sants i estrenen vies que no reuneixen condicions minimes de seguretat i salubritat... Voldran seguir la decoracio i condicions estandard de les estacions on a passeig de gracia pots estar 5min fent cua intentant sortir de l'estacio per les escales o sant andreu comtal idem, i ja no entrem en altres temes perque Renfe TOT sembla que ho fa malament, coses que ja no esperes que puguin anar malament se superen.
Ja que els usuaris diaris de renfe esteu tant desconformes amb el servei potser serà millor que proposem a la ministra que suprimeixi els serveis de rodalies mentre fan obres a Sants....
No fotem home... dient No a tot no s'arriba enlloc
Danzig
N8
N8

Post by Danzig »

victorcasta wrote:Que jo sàpiga la nova estació de Sants no està inaugurada així que no hi trobo sentit aquestes fotografies denúncia, que per cert, són bastant parcials.
Sí, vaig estar tot el matí amb el Photoshop :roll:
victorcasta wrote:Les escales mecàniques funcionen, els ascensors funcionen, la il·luminació és bona, les pantalles d'informació em semblen excel·lents..
Les escales mecàniques dilluns no funcionaven, les pantalles d'informació no donen la informació correctament i a sobre estan massa altes i amb caracters massa petits
marcel
N7
N7

Post by marcel »

Ningú diu que t'hagis inventat les fotos. Jo també crec que no es just valorar unes millores quan encara s'està en obres.

I pel que fa les cartelleres... tots els problemes fossin com aquest. Ja firmo..
Danzig wrote:
victorcasta wrote:Que jo sàpiga la nova estació de Sants no està inaugurada així que no hi trobo sentit aquestes fotografies denúncia, que per cert, són bastant parcials.
Sí, vaig estar tot el matí amb el Photoshop :roll:
victorcasta wrote:Les escales mecàniques funcionen, els ascensors funcionen, la il·luminació és bona, les pantalles d'informació em semblen excel·lents..
Les escales mecàniques dilluns no funcionaven, les pantalles d'informació no donen la informació correctament i a sobre estan massa altes i amb caracters massa petits
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

EUKibo wrote:I el que dic, si estan d'obres per que coi l'obren? Claaaar ja ho entenc perque pel fet que no hi hagin mesures de seguretat, adaptacio i si algun dia hi hagui algun accident morim tots ara tenen l'excusa que estan d'obres, que et vols queixar? tenen la gran resposta: estem d'obres...
Si encara no s'ha clausurat Sabadell Rambla per insegura tenint un transformador elèctric a l'accés principal de l'estació i essent la via alternativa d'evacuació recórrer tot el túnel fins a Sabadell Estació...
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

fantito wrote:Què ha fet el Govern de la Generalitat tots aquets últims anys per posar ordre en el transports públics del territori que governa, inclosa la Renfe?

No fem demagogia per favor, que aquí tots tenim la culpa. Els primers els que ens han governat (governat?) durant més de 20 anys, i els segons els que porten més de 4 anys plorant no se qué d'un cony d'estatut.

Perdó, però es que llegint certes coses un s'encen.
TMB en tres avaries que he patit en moooooolt de temps (i mira que agafo el metro molt i molt sovint) a Glòries Clot i LaPau als 5min de produïrse m'han informat que es paralitzava el servei en certes estacions, en una d'aquestes ocasions no m'ha afectat i les altres dues una vaig agafar TRAM i vaig trigar 10min més i l'altra vaig baixar una estacio abans i vaig trigar no gaire més.

A Renfe mai els trens baixen dels retards de 5min, i fins que no superen els 20min no hi ha una possiblilitat que t'informin... En aquest deficit d'informacio i atencio no calen diners, nomes cal que engeguin la megafonia per avisar del retard abans d'accedir a les estacions i que puguis agafar un servei alternatiu. Si se que els trens van amb retard de 20min agafo un bus urba i arribo 10min de mes rapid que es, mes els 20min de retard.

A Renfe em sento estafat tots els dies, en canvi a TMB se que les estacions estan iluminades, tenen com a minim una persona a l'estacio que em pugui fer bescanvis o que en cas d'emergencia pugui gestionar l'evacuacio i avisar a emergencies, que hi ha escales que es pot sortir sense fer cues de mes de 3min, que hi ha planols! planol dels transports integrats a dins dels trens, a les andanes i als vestibuls, a l'anar a una estacio nova hi ha senyalitzacions i planols on t'indiquen els enllaços, les destinacions de linies... O detalls com que vas a la taquilla i demanes una funda de tarjeta i te la donen... O que quan plou pots seguir agafant el transport (¬¬ al metro es obvi ja ho se) pero a Renfe ho trobo realment retrassat que encara les estacions no tinguin marquesines de veritat. O per exemple a Maresme|Forum hi ha una sortida a Diagonal Mar i l'altre a Forum, en canvi a SAnt Andreu Renfe hi ha sortida al nucli urba pero no vers la Maquinista...

A mi m'importa un rave qui gestioni Renfe, de fet m'hagradaria que la gestiones l'Estat pel fet que hi hagi diversitat als transports, que ens portin idees que potser a FGC no tenen i pressupostos diferents, pero des que van fer la gran expropiacio Renfe nomes ha obrat vers la destruccio de Barcelona, ha fet molt de mal a la movilitat, pero ja fa molt de temps del Porcioles i ja es hora que Renfe s'hagues posat al dia...

En resum, que a Renfe amb les meves llengues no tinc vocabulari suficient per calificarla. I no m'importa que aquesta sigui espanyola, si els FGC funcionessin aixi diria el mateix, pero les dades son aberrants, consultant documents on surt una proporcio 3/22 de gast comparant Madrid i Barcelona... A cap pais les infrastructures regionals les controlen centralment d'aquesta manera. Cal que Renfe hagi de donar més explicacions a l'ATM i que aquesta pugui sancionarla pels possibles crims que comet.

Tinc reclamacions de fa mes de 7 mesos quan al metro responen en 2 setmanes crec, i com el missatge que cito a dalt, llegint algunes coses un s'encen. Parlo com a usuari de Rodalies Renfe en hora laboral.
Last edited by EUKibo on Wednesday 16/05/2007 22:35, edited 1 time in total.
marcel
N7
N7

Post by marcel »

EUKibo wrote: Cal que Renfe hagi de donar més explicacions a l'ATM i que aquesta pugui sancionarla pels crims que comet.
Amb gent com tu, els periodistes ja es poden retirar....
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

EUKibo wrote:Cal que Renfe hagi de donar més explicacions a l'ATM i que aquesta pugui sancionarla pels crims que comet.
Grupo de Delitos Telemáticos de la Guardia Civil - calumnia

Els comentaris tipus "FDP" els podem encabir en aquest altre tipus penal: Grupo de Delitos Telemáticos de la Guardia Civil - injuria

Et recordo, estimat amic, que a la Renfe també tenen internet.
Last edited by Platanito on Wednesday 16/05/2007 17:45, edited 2 times in total.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Guigui
Administrador

Ep!

Post by Guigui »

Pel que fa al servei de Renfomentadif i els seus diferents responsables:

Canvi de fil i... :topic

Gràcies!

orique
N9
N9

Re: Ep!

Post by orique »

Guigui wrote::topic
El ninot aquest s'està guanyant els bytes, últimament...
Locked

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”