Assosiació d'amics al ferrocarril de Cerdanya.

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Post Reply
Serie-1000-metro
N7
N7

Assosiació d'amics al ferrocarril de Cerdanya.

Post by Serie-1000-metro »

Doncs, us explicu, amb un grup de gent tenim el projecte per fundar aquesta assosiació, allabors ara estem buscant gent que estigues interesada en participar.

De moment seria una asociació amb circuit de 5 polsades portatil, fins que l'ajuntament de Puigcerdà ens donges un lloc per instlarlo fixe, el circuit ja el tenim, disposem de dues maquines, i una tercera privada (que es meva), i alguns vagons, dos d'ells també meus.

Interesats podeu contactar amb mi, a trabes d'aquet fil.

De moment el primer que em de fer es trobar gent, i fundar l'associació.

Salut i peles!!!
JaMiRo!
N10
N10

Ei!

Post by JaMiRo! »

Hola!

Ànims Lluís. ;)

Per cert, la màquina "privada" teva no serà aquella de vapor negra que se la venien a l'Oreneta per uns 2.000-3.000 €? :?:

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Jordilar

Post by Jordilar »

No.

És una elèctrica de 5".

Salut,
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Deu ser una "Laia" o una "Furka" oi? :P
Jordilar

Post by Jordilar »

Es una Laia ;)

Les "Furkes" imiten un tractoret diesel.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Assosiació d'amics al ferrocarril de Cerdanya.

Post by liniadelRipollés »

Hi ha teca a la Cerdanya:

- Tren Groc
- Transpirinenc Renfe i SNCF
- Ascensor inclinat de Puigcerdà :D

trenet petitot... :D

El que s'ha de fer és un bon llibre bilingüe del Tren Groc, actualitzat amb molts Stadlers. xD xD, vist des de l'altra banda de la ratlleta.

Per cert, que han enderrocat part de l'estructura de la duana de Puigcerdà i la Guingueta.

Serie-1000-metro wrote:Doncs, us explicu, amb un grup de gent tenim el projecte per fundar aquesta assosiació, allabors ara estem buscant gent que estigues interesada en participar.

De moment seria una asociació amb circuit de 5 polsades portatil, fins que l'ajuntament de Puigcerdà ens donges un lloc per instlarlo fixe, el circuit ja el tenim, disposem de dues maquines, i una tercera privada (que es meva), i alguns vagons, dos d'ells també meus.

Interesats podeu contactar amb mi, a trabes d'aquet fil.

De moment el primer que em de fer es trobar gent, i fundar l'associació.

Salut i peles!!!
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Serie-1000-metro
N7
N7

Sí la meva maquina es una Laia.

Algu interesat en participar?

Salut i peles!!!
sigfrid440s
N6
N6
Facebook: ssygger

Post by sigfrid440s »

Molt bona iniciativs.

Economicament está clar que no puc contribuir, pero si el que fa falta es gent per dur a terme aquesta magnifica idea aqui em teniu, ja se que pot ser no sigui gaire util pero alguna cosa podré fer :yotb , pero soc bon maquinista de 5 polzades (encara que porto poc temps en aquest mon). :tram2

Salutations Fotrapeople!
Serie-1000-metro
N7
N7

De fet el que ara nesesitem mes que res, es gent que vulgi aprotar una petita part economica, o sigi fentse soci i pagar la cuota, la cuota no seria massa cara, de fet encara no la sabem, pero no crec que pases de 60 euros a l'any, i si a part de aixó voldrieu venir a fer les feines pel circuit, doncs perfecte.

Salut i peles!!!

I no cal se bon maquinista, en un circuit hi han altres feines també, revisor, taquiller, cap d'estació, etc... I ja sabem que la gent no neix ensenyada.
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”