Panells desastrosos a Sants
Panells desastrosos a Sants
Com be ja sabeu s'han ignaugurat vies noves a sants... pero amb l'estat que ho han fet fa un pel de vergonya... parets sense acabar... pero lo pitjor son els nous panells que no hi ha manera que indiquin be el tren que circula per la via... i la gent que s'en refia o perd el tren o s'equivoca
- Guigui
- Administrador
Aquesta qüestió ve a volta del que s'explica en els missatges a partir d'aquest.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Panells desastrosos a Sants
Ni a Sants ni al Clot ni a Sant Andreu Arenal ni a...jordidr wrote:pero lo pitjor son els nous panells que no hi ha manera que indiquin be el tren que circula per la via... i la gent que s'en refia o perd el tren o s'equivoca
Per cert, ara recordo un cas de fa no sé quan en què un tren a Flix fou anunciat a Sant Andreu Comtal per megafonia i els monitors pocs segons abans que marxés, de tal forma que part del passatge d'aquest tren es va quedar a terra. No vaig veure l'incident sinó que vaig ser testimoni de la indignació de la gent.
Si, però podriem centrar aquest fil en el tema de panells informatius de la Renfe, ho veieu bé?Guigui wrote:Aquesta qüestió ve a volta del que s'explica en els missatges a partir d'aquest.
- Guigui
- Administrador
Com li sembli a vostè, Sra. Neo-Administradora.metring wrote:Si, però podriem centrar aquest fil en el tema de panells informatius de la Renfe, ho veieu bé?Guigui wrote:Aquesta qüestió ve a volta del que s'explica en els missatges a partir d'aquest.
Terrassa o Vic? Vic o Terrassa?
Hola!
Avui la meva 440 reformada destinació Vic resulta que s'ha convertit en un tren destinació Terrassa en arribar a Sant Andreu Arenal...
Ja us podeu imaginar el festival que s'ha liat. Corredisses del personal de Rodalies, megafonia avisant que el tren era el que anava a la capital d'Osona, etc.
Salut!
Avui la meva 440 reformada destinació Vic resulta que s'ha convertit en un tren destinació Terrassa en arribar a Sant Andreu Arenal...
Ja us podeu imaginar el festival que s'ha liat. Corredisses del personal de Rodalies, megafonia avisant que el tren era el que anava a la capital d'Osona, etc.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Terrassa o Vic? Vic o Terrassa?
Sants un diumenge per la tarda. Espero tranquil·lament l'últim tren regional que va a la capital de la terra ferma per la capital del Bages a Sants. El cas és que sembla que ve amb força retard i el panell el canvien per el següent tren, que és l'últim que anava a la capital de la Cerdanya... entra la 440R de 3 cotxes en simple i amb colors de Rodalies i jo ja sabia que aquell tren anava a la capital de la terra ferma i no a la capital de la Cerdanya. El cas és que entra molta gent i una senyora em pregunta "aquest tren va a Puigcerdà?" i li dic "no, aquest va a Lleida, el panell de l'andana està equivocat" i em diu "no, aquest sí va a Puigcerdà!". De seguida canvien el panell, i per megafonia interna diuen que aquell tren va a Lleida, l'interventor diu a tothom que aquell tren no va a Puigcerdà... el cas és que el tren es buida i amb 10 minuts de retard sortim camí de Lleida per Manresa.JaMiRo! wrote:Hola!
Salut!
- Guigui
- Administrador
Impartint classe de geografia de Catalunya?UT596001 wrote:Sants un diumenge per la tarda. Espero tranquil·lament l'últim tren regional que va a la capital de la terra ferma per la capital del Bages a Sants. El cas és que sembla que ve amb força retard i el panell el canvien per el següent tren, que és l'últim que anava a la capital de la Cerdanya... entra la 440R de 3 cotxes en simple i amb colors de Rodalies i jo ja sabia que aquell tren anava a la capital de la terra ferma i no a la capital de la Cerdanya. El cas és que entra molta gent i una senyora em pregunta "aquest tren va a Puigcerdà?" i li dic "no, aquest va a Lleida, el panell de l'andana està equivocat" i em diu "no, aquest sí va a Puigcerdà!". De seguida canvien el panell, i per megafonia interna diuen que aquell tren va a Lleida, l'interventor diu a tothom que aquell tren no va a Puigcerdà... el cas és que el tren es buida i amb 10 minuts de retard sortim camí de Lleida per Manresa.JaMiRo! wrote:Hola!
Salut!
Era per fer més entretingut el missatge.Guigui wrote:Impartint classe de geografia de Catalunya?
La veritat és que és una bogeria no invertir una mica més en els panells perquè un cop a l'andana és l'únic mitjà que hi ha de comunicació amb els viatgers. Aquests viatgers, recordo, que pateixen un problema crònic de falta d'informació. El fet que l'estació estigui en obres no hauria de ser una justificació per a aquesta falta d'informació ja que, si l'andana està en servei, hi han d'haver un serveis mínims, i aquest n'és un.
No poden ser una mica seriosos en tot això d'una vegada?
Bé, amb això no només em refereixo als nous panells sinó també als vells televisors (en el cas de Sants).
No poden ser una mica seriosos en tot això d'una vegada?
Bé, amb això no només em refereixo als nous panells sinó també als vells televisors (en el cas de Sants).
- EUKibo
- N9
I sobretot sent tant lios el sistema de xarxa a Renfe Rodalies on una mateixa linia depenent de no se quins criteris de vegades para i de vegades no a certes estacions com El Prat, Viladecans... SEMPRE hi ha moltes persones que a la C2 pregunten si el tren para a Viladecans o Garraf i clar la gent no els hi sap contestar...
-
- N7
A veure, els criteris estan bastant clars, una cosa és si els comparteixes o no.EUKibo wrote:I sobretot sent tant lios el sistema de xarxa a Renfe Rodalies on una mateixa linia depenent de no se quins criteris de vegades para i de vegades no a certes estacions com El Prat, Viladecans... SEMPRE hi ha moltes persones que a la C2 pregunten si el tren para a Viladecans o Garraf i clar la gent no els hi sap contestar...
A Bellvitge i al Prat tenen la R10, més els FGC en el cas de Bellvitge i les línies urbanes de TMB.
L'estació de Viladecans està situada una mica lluny del centre de la localitat, encara que el nucli urbà s'està expandint en direcció a l'estació.
I Platja de Castelldefels i Garraf...
Doncs a Garraf quantes persones hi deuen viure? No gaires, no? I quanta gent hi deu treballar? Tampoc molta, no? A l'estiu encara podrien parar-hi els dos trens Vilanova - St. Celoni de cada hora, però trobo que amb un tren cada hora en tenen prou, i a més pel matí paren la majoria.
I Platja de Castelldefels... Bé, a lo millor sí que caldria més servei, però ho podrien solucionar perllongant els Granollers - Castelldefels, no fent parar els de St. Andreu - St. Vicenç, que els de fora de la zona 1 també tenim dret a trens semi-directes!!
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Personalment, no crec que la xarxa de Rodalies sigui especialment liosa. De totes maneres, això no és una justificació per deixar de banda el tracte amb els viatgers, en concret, la informació dels trens que hi passen per una determinada via de manera eficaç.
Està clar que si tots els trens anessin de Castelldefels a Granollers parant a totes les estacions no hi hauria cap problema. El tema, però, és que a Sants en concret hi conflueixen moltes linies amb diverses destinacions.
I tot i que de manera més lleu, també passa a la resta de les estacions de rodalies, amb certs "ajustaments" entre uns recorreguts i uns altres.
Aquests ajustament són totalment lògics ja que ens permeten tenir serveis més adaptats a la demanda (serveis propis de rodalis, serveis semidirectes, etc)
Està clar que si tots els trens anessin de Castelldefels a Granollers parant a totes les estacions no hi hauria cap problema. El tema, però, és que a Sants en concret hi conflueixen moltes linies amb diverses destinacions.
I tot i que de manera més lleu, també passa a la resta de les estacions de rodalies, amb certs "ajustaments" entre uns recorreguts i uns altres.
Aquests ajustament són totalment lògics ja que ens permeten tenir serveis més adaptats a la demanda (serveis propis de rodalis, serveis semidirectes, etc)
- Pere
- N9
Doncs el criteri és ben fàcil. Destinació Sant Vicenç de Calders directe de Sants a Gavà i de Castelldefels i Sitges.EUKibo wrote:I sobretot sent tant lios el sistema de xarxa a Renfe Rodalies on una mateixa linia depenent de no se quins criteris de vegades para i de vegades no a certes estacions com El Prat, Viladecans... SEMPRE hi ha moltes persones que a la C2 pregunten si el tren para a Viladecans o Garraf i clar la gent no els hi sap contestar...
Destinació Vilanova i la Geltrú s'atura a totes les estacions excepte Garraf en alguns. (cal mirar els cartells en aquest cas, i com a molt aqui és on hi pot haver-hi lio)
Destinació Castelldefels s'atura a totes les estacions.
- EUKibo
- N9
No sempre es aixi, a mes tampoc et pots fiar de les destinacions, no te les diuen a la majoria d'estacions, i em diras que es mira al mateix tren, pero ja fa dies que veig trens on posen tres destinacions diferents al mateix tren: VILANOVA ST. VICENÇ i :-.,-,.-,:-,.:Pere wrote:Doncs el criteri és ben fàcil. Destinació Sant Vicenç de Calders directe de Sants a Gavà i de Castelldefels i Sitges.EUKibo wrote:I sobretot sent tant lios el sistema de xarxa a Renfe Rodalies on una mateixa linia depenent de no se quins criteris de vegades para i de vegades no a certes estacions com El Prat, Viladecans... SEMPRE hi ha moltes persones que a la C2 pregunten si el tren para a Viladecans o Garraf i clar la gent no els hi sap contestar...
Destinació Vilanova i la Geltrú s'atura a totes les estacions excepte Garraf en alguns. (cal mirar els cartells en aquest cas, i com a molt aqui és on hi pot haver-hi lio)
Destinació Castelldefels s'atura a totes les estacions.
- davidbarna
- N5
Parlant dels panells...crec que haurem de fer una foto als panells de l'Estació de Sants (em refereixo als negres fabricats per una firma d'Udine, Itàlia). Suposo que amb la propera reforma passaran a la història i els canviaran per uns de darera tecnologia.
Si us hi fixeu encara surten denominacions antigues com "Ferrobús", "Electrotrén" o "Semidirecto"... I algun d'ells encara té denominacions toponòmiques preautonòmiques...
Si us hi fixeu encara surten denominacions antigues com "Ferrobús", "Electrotrén" o "Semidirecto"... I algun d'ells encara té denominacions toponòmiques preautonòmiques...
Diversió
Sí, és molt divertit veure passar els cartellets aquests...davidbarna wrote:Parlant dels panells...crec que haurem de fer una foto als panells de l'Estació de Sants (em refereixo als negres fabricats per una firma d'Udine, Itàlia). Suposo que amb la propera reforma passaran a la història i els canviaran per uns de darera tecnologia.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2