Aquest aspecte no hauria de ser prioritari. Cadascun ha d'adaptar, obligatoriament, la velocitat a l'estat de la via i allò que indiquen les senyals de transit, siguin temporals o no.UT596001 wrote: I mantenint el límit de velocitat!
Delinqüents sobre rodes: l'esperada reforma penal
Re: Delinqüents sobre rodes: l'esperada reforma penal
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Re: Delinqüents sobre rodes: l'esperada reforma penal
En aquest país, on tothom es creu amb el dret hereditari a ocupar l'espai públic amb 8 m2 de propietat privada, l'última cosa que cal és desdoblar més carreteres, fer autovies paral·leles a autopistes, etc., sinó fer línies de ferrocarril noves i adecentar uns traçats que en 150 anys no han vist més que algun o altre soterrament. I de pas, també reduirem els morts per aquesta via.sequera wrote:I per soposat , si dediquem a desdoblar les carreteres (les de dos carrils , un per cada sentit, son les mes perilloses), millorar els traçats, i sobretot la senyalització (per mi, l'assumpte capital), doncs haurem aconseguit l'objectiu.
Però ja sabem que passa quan es proposa el traçat d'una via amb quatre carrils, per exemple al vallés.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Delinqüents sobre rodes: l'esperada reforma penal
correcte.Guigui wrote:En aquest país, on tothom es creu amb el dret hereditari a ocupar l'espai públic amb 8 m2 de propietat privada, l'última cosa que cal és desdoblar més carreteres, fer autovies paral·leles a autopistes, etc., sinó fer línies de ferrocarril noves i adecentar uns traçats que en 150 anys no han vist més que algun o altre soterrament. I de pas, també reduirem els morts per aquesta via.sequera wrote:I per soposat , si dediquem a desdoblar les carreteres (les de dos carrils , un per cada sentit, son les mes perilloses), millorar els traçats, i sobretot la senyalització (per mi, l'assumpte capital), doncs haurem aconseguit l'objectiu.
Però ja sabem que passa quan es proposa el traçat d'una via amb quatre carrils, per exemple al vallés.
mobilitat sostenible