Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Ara deu pesar més que abans, o menys?

Per exemple, hi ha 6 testers, entre tot el tren, que s'han "buidat". Però, d'altra banda, hi ha 3 espais entre testers que ara tenen més material. I el material interior ha canviat, etc.

Els experts, que parlin ;)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

El 3000 reformat són els 5 cotxes que es deien que no es podrien recuperar despres de l'accident a Vall d'Hebron ara ja fa uns anys, d'aquesta manera el més normal es que facin tot tipus de proves.
Interiorment es com un 5000, no està conectat tot el tren ja que les cabines dels cotxes centrals no s'han tret, ara bé aquest tren porta circul·lan amun i avall i canviant de vies tota l'estona a les cotxeres.
A cotxeres m'han dit que els boggies no els canviat i poder no fara les proves. D'altra banda aquest tren ja tindria que estar circul·lant per la L-3 ja fa unes setmanes,però no surt perquè té problemes tècnics de tot tipus.
En cas que circul·li abans de les el·leccions una gent de la Generalitat vindria a donar-li el vist i blau abans de dilluns (fa 2 dies que estic malalt i poder m'equivoco, ja que no he anat a preguntar). D'ençà es faran les proves corresponents i amb una mica de sort divendres sortiria amb horari comercial.
A més el frontal del tren es com el cotxe 2021
Jo personalment ho veig complicat que surti a correr abans del dia 27.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Quins són els principals problemes que té?
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

A cotxeres no m'han dit quins problemes té.
Despres si em trobo bé anire allà i ho preguntaré.
El tren quasi sempre està retirat a una via sense catenaria per arreglar-lo i fer les reparacions corresponens.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Bidons...

Post by JaMiRo! »

Hola!
victorcasta wrote:Després d'una reforma com la feta és necessari tornar a homologar el tren perquè pugui tornar a circular, així com els passa a aquells que 'tunegen' cotxes, a cada canvi -i si el volen tornar a fer circular- han d'homologar-lo.
Bé, no estic d'acord. Si el tuning no varia el grup motor o les dimensions principals del vehicle, no cal fer cap homologació. ;)

Sota el meu humil punt de vista no sé per què collons foten la prova amb bidons. Aquest tipus de reformes no afecten la dinàmica del tren: es conserven bogies (i per tant motors, frens i suspensió), es conserven controls de tracció (chopper basat en tiristors Gate Turn Off -GTO-), es conserva el gàlib, etc. :!:

Potser és, però, que es preveu una major càrrega del tren en augmentar l'espai on la gent anirà de peu (recordeu que ara els seients van transversalment i, per tant, el tren reformat podrà transportar més gent que el tren original). Llavors ho entenc. ;)

Igualment, però, llavors només caldria fer una prova a aquest primer tren reformat per homologar TOTS ELS TRENS REFORMATS. :!:

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Re: Bidons...

Post by Guigui »

JaMiRo! wrote:Potser és, però, que es preveu una major càrrega del tren en augmentar l'espai on la gent anirà de peu (recordeu que ara els seients van transversalment i, per tant, el tren reformat podrà transportar més gent que el tren original). Llavors ho entenc. ;)
Les teves estimades CAFeteres se't convertiran en olles a pressió. :)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

M'han dit que el 3000 reformat trigarà més a correr.
*Primer han de venir els que els van reformar que són de Lleida i no han vingut.
*Els de cotxeres no saben quin problema té, però han detectat problemes als equips de tracció, però no ho saben segur.
*Confirmat què faran les proves dels bidons d'aigua ja que hi ha més capaçitat.
*Aquest es més personal i no m'han dit gaire.
-Quan em van deixar entrar a la cabina no hi vaig veure els pedals dels retrovisors. Em van dir que els hi habien anul·lat i haura de portar les cameres per fora com el 5000,6000 i 9000,però no en tenia o estaven ocults.
En cas de que les posin per fora com el 5000 podrien trigar un temps i poder a finals de juny podria correr.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Jordilar

Post by Jordilar »

No entenc perque han de treure els retrovisors i posar videocameres. En els 5000 les cameres dels retrovisors es veuen molt pixelades.
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

Jordilar wrote:No entenc perque han de treure els retrovisors i posar videocameres. En els 5000 les cameres dels retrovisors es veuen molt pixelades.
Deu quedar més fashion... De fet un cop hi hagi mampares a les andanes de poc serviran les càmeres no? :roll:
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Trenscat wrote:De fet un cop hi hagi mampares a les andanes de poc serviran les càmeres no? :roll:
Ui, d'aquí a que n'hi hagi...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Just ara que algú ha re-flotat un fil que vaig iniciar fa com 2 anys sobre el soroll/música celestial dels trens, em pregunto, amb la reforma/truñing, canviarà el so mític de les 3000 i 4000?

:| :| :|

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

No crec que tinguin un soroll diferent, nomes han reformat la part de passatgers i han posat aire acondicionat a la cabina del conductor.
Els bogies són els mateixos.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Miquel wrote:[...] i han posat aire acondicionat a la cabina del conductor.
Així potser s'adonaran de que fot un fred que pela dins el tren quan el tenen engegat a tot drap... :roll:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

Que hi façi fred no ho se.
Ara vaig directe a les cotxeres a preguntar com els hi va el 3000 reformat(allà fa molta calor).Parlant d'això ahir van desmontar un frontal del 5000 amb el vidre inclòs per trobar un problema a l'aire acondicionat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Miquel wrote:No crec que tinguin un soroll diferent, nomes han reformat la part de passatgers i han posat aire acondicionat a la cabina del conductor.
Els bogies són els mateixos.
Sempre hi ha hagut aire acondicionat a la cabina del conductor :)
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

A mi em van dir que no.
A més al sostre del tren es veu una caixeta negra sobre les cabines i que tots els altres 3000 no el tenen. Potser arribava per algun lloc desde el vagó i no directament desde la cabina.
Per estar més segur vaig a preguntar a cotxeres.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

es correcte, l'aire condicionat es a la cabina de passatge i el que hi havia era una conducció que portava l'aire de la cabina de passatge a la cabina de conducció. Aquesta modificació també els hi van fer as 1000's.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Bueno, deia sempre, desde que el van instal·lar, però em refereixo a que el motorista també disposa d'aire acondicionat desde el primer dia que el van instal·lar
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

El LLOP wrote:es correcte, l'aire condicionat es a la cabina de passatge i el que hi havia era una conducció que portava l'aire de la cabina de passatge a la cabina de conducció. Aquesta modificació també els hi van fer as 1000's.
Ara entenc perque certs trens de la serie 3000 eren neveres, si el motorista tenia calor o era calurós, perque li arribes mes fred baixava la temperetura i els pasatgers a glaÇar-s'he, tambe sorpren que no hi hagi uniformitat a l'estiu en quant a temperatures uns convois van ben regulats i altres son neveres...despres de tot no deien que la temperatura dins d'un tunel sempre es la mateixa sigui estiu o hivern? almenys en geologia hi ha poca variacio que jo sapiga.

Tornant al reformat, no sabia que eren les unitats que van patir l'accident, jo ja les feia irrecuperables i desguaÇAdes fa temps ja que tenien seriosos danys estructurals, potser per aixo tenen tants problemes? i un altre questio si aquesta primera unitat te tants problemes es poden fer enrere en la reforma de les altres unitats 3000?
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

No

Post by JaMiRo! »

Vox wrote:Just ara que algú ha re-flotat un fil que vaig iniciar fa com 2 anys sobre el soroll/música celestial dels trens, em pregunto, amb la reforma/truñing, canviarà el so mític de les 3000 i 4000?

:| :| :|

Vox
No, les reformes no afecten els sistemes de tracció (motors i control de tracció). ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”