Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
El 3000 reformat són els 5 cotxes que es deien que no es podrien recuperar despres de l'accident a Vall d'Hebron ara ja fa uns anys, d'aquesta manera el més normal es que facin tot tipus de proves.
Interiorment es com un 5000, no està conectat tot el tren ja que les cabines dels cotxes centrals no s'han tret, ara bé aquest tren porta circul·lan amun i avall i canviant de vies tota l'estona a les cotxeres.
A cotxeres m'han dit que els boggies no els canviat i poder no fara les proves. D'altra banda aquest tren ja tindria que estar circul·lant per la L-3 ja fa unes setmanes,però no surt perquè té problemes tècnics de tot tipus.
En cas que circul·li abans de les el·leccions una gent de la Generalitat vindria a donar-li el vist i blau abans de dilluns (fa 2 dies que estic malalt i poder m'equivoco, ja que no he anat a preguntar). D'ençà es faran les proves corresponents i amb una mica de sort divendres sortiria amb horari comercial.
A més el frontal del tren es com el cotxe 2021
Jo personalment ho veig complicat que surti a correr abans del dia 27.
Interiorment es com un 5000, no està conectat tot el tren ja que les cabines dels cotxes centrals no s'han tret, ara bé aquest tren porta circul·lan amun i avall i canviant de vies tota l'estona a les cotxeres.
A cotxeres m'han dit que els boggies no els canviat i poder no fara les proves. D'altra banda aquest tren ja tindria que estar circul·lant per la L-3 ja fa unes setmanes,però no surt perquè té problemes tècnics de tot tipus.
En cas que circul·li abans de les el·leccions una gent de la Generalitat vindria a donar-li el vist i blau abans de dilluns (fa 2 dies que estic malalt i poder m'equivoco, ja que no he anat a preguntar). D'ençà es faran les proves corresponents i amb una mica de sort divendres sortiria amb horari comercial.
A més el frontal del tren es com el cotxe 2021
Jo personalment ho veig complicat que surti a correr abans del dia 27.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Bidons...
Hola!
Sota el meu humil punt de vista no sé per què collons foten la prova amb bidons. Aquest tipus de reformes no afecten la dinàmica del tren: es conserven bogies (i per tant motors, frens i suspensió), es conserven controls de tracció (chopper basat en tiristors Gate Turn Off -GTO-), es conserva el gàlib, etc.
Potser és, però, que es preveu una major càrrega del tren en augmentar l'espai on la gent anirà de peu (recordeu que ara els seients van transversalment i, per tant, el tren reformat podrà transportar més gent que el tren original). Llavors ho entenc.
Igualment, però, llavors només caldria fer una prova a aquest primer tren reformat per homologar TOTS ELS TRENS REFORMATS.
Salut!
Bé, no estic d'acord. Si el tuning no varia el grup motor o les dimensions principals del vehicle, no cal fer cap homologació.victorcasta wrote:Després d'una reforma com la feta és necessari tornar a homologar el tren perquè pugui tornar a circular, així com els passa a aquells que 'tunegen' cotxes, a cada canvi -i si el volen tornar a fer circular- han d'homologar-lo.
Sota el meu humil punt de vista no sé per què collons foten la prova amb bidons. Aquest tipus de reformes no afecten la dinàmica del tren: es conserven bogies (i per tant motors, frens i suspensió), es conserven controls de tracció (chopper basat en tiristors Gate Turn Off -GTO-), es conserva el gàlib, etc.
Potser és, però, que es preveu una major càrrega del tren en augmentar l'espai on la gent anirà de peu (recordeu que ara els seients van transversalment i, per tant, el tren reformat podrà transportar més gent que el tren original). Llavors ho entenc.
Igualment, però, llavors només caldria fer una prova a aquest primer tren reformat per homologar TOTS ELS TRENS REFORMATS.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Re: Bidons...
Les teves estimades CAFeteres se't convertiran en olles a pressió.JaMiRo! wrote:Potser és, però, que es preveu una major càrrega del tren en augmentar l'espai on la gent anirà de peu (recordeu que ara els seients van transversalment i, per tant, el tren reformat podrà transportar més gent que el tren original). Llavors ho entenc.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
M'han dit que el 3000 reformat trigarà més a correr.
*Primer han de venir els que els van reformar que són de Lleida i no han vingut.
*Els de cotxeres no saben quin problema té, però han detectat problemes als equips de tracció, però no ho saben segur.
*Confirmat què faran les proves dels bidons d'aigua ja que hi ha més capaçitat.
*Aquest es més personal i no m'han dit gaire.
-Quan em van deixar entrar a la cabina no hi vaig veure els pedals dels retrovisors. Em van dir que els hi habien anul·lat i haura de portar les cameres per fora com el 5000,6000 i 9000,però no en tenia o estaven ocults.
En cas de que les posin per fora com el 5000 podrien trigar un temps i poder a finals de juny podria correr.
*Primer han de venir els que els van reformar que són de Lleida i no han vingut.
*Els de cotxeres no saben quin problema té, però han detectat problemes als equips de tracció, però no ho saben segur.
*Confirmat què faran les proves dels bidons d'aigua ja que hi ha més capaçitat.
*Aquest es més personal i no m'han dit gaire.
-Quan em van deixar entrar a la cabina no hi vaig veure els pedals dels retrovisors. Em van dir que els hi habien anul·lat i haura de portar les cameres per fora com el 5000,6000 i 9000,però no en tenia o estaven ocults.
En cas de que les posin per fora com el 5000 podrien trigar un temps i poder a finals de juny podria correr.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Deu quedar més fashion... De fet un cop hi hagi mampares a les andanes de poc serviran les càmeres no?Jordilar wrote:No entenc perque han de treure els retrovisors i posar videocameres. En els 5000 les cameres dels retrovisors es veuen molt pixelades.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Just ara que algú ha re-flotat un fil que vaig iniciar fa com 2 anys sobre el soroll/música celestial dels trens, em pregunto, amb la reforma/truñing, canviarà el so mític de les 3000 i 4000?
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Així potser s'adonaran de que fot un fred que pela dins el tren quan el tenen engegat a tot drap...Miquel wrote:[...] i han posat aire acondicionat a la cabina del conductor.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Sempre hi ha hagut aire acondicionat a la cabina del conductorMiquel wrote:No crec que tinguin un soroll diferent, nomes han reformat la part de passatgers i han posat aire acondicionat a la cabina del conductor.
Els bogies són els mateixos.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Bueno, deia sempre, desde que el van instal·lar, però em refereixo a que el motorista també disposa d'aire acondicionat desde el primer dia que el van instal·lar
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
Ara entenc perque certs trens de la serie 3000 eren neveres, si el motorista tenia calor o era calurós, perque li arribes mes fred baixava la temperetura i els pasatgers a glaÇar-s'he, tambe sorpren que no hi hagi uniformitat a l'estiu en quant a temperatures uns convois van ben regulats i altres son neveres...despres de tot no deien que la temperatura dins d'un tunel sempre es la mateixa sigui estiu o hivern? almenys en geologia hi ha poca variacio que jo sapiga.El LLOP wrote:es correcte, l'aire condicionat es a la cabina de passatge i el que hi havia era una conducció que portava l'aire de la cabina de passatge a la cabina de conducció. Aquesta modificació també els hi van fer as 1000's.
Tornant al reformat, no sabia que eren les unitats que van patir l'accident, jo ja les feia irrecuperables i desguaÇAdes fa temps ja que tenien seriosos danys estructurals, potser per aixo tenen tants problemes? i un altre questio si aquesta primera unitat te tants problemes es poden fer enrere en la reforma de les altres unitats 3000?
No
No, les reformes no afecten els sistemes de tracció (motors i control de tracció).Vox wrote:Just ara que algú ha re-flotat un fil que vaig iniciar fa com 2 anys sobre el soroll/música celestial dels trens, em pregunto, amb la reforma/truñing, canviarà el so mític de les 3000 i 4000?
Vox
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2