Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
victorcasta wrote:Segons vaig poder veure ahir, al 6000 li han buidat d'aigua els bidons que duia a dins i entre avui i ahir retiraran els bidons. Per fer això, ahir divendres el van haver de dur a Sagrera i demà diumenge, tornarà a Santa Eulàlia.
Els bidons els posen i treuen a Sagrera perquè a Santa Eulàlia no hi ha lloc per introduir-los dins del tren. A Santa Eulàlia els omplen i els buiden d'aigua.
Doncs com que no crec que aprofitin l'aigua putrefacta del Canal de la Infanta, potser caldrà encarregar una inspeccioneta de no res a l'Agència Catalana de l'Aigua...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Per tant, aquest divendres toca caça de la 6001, no?:D
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Algú sap cuan faran la presentació del 6000?
Ja fa més de 15 dies que hi es i TMB no ha dit res, a les cotxeres de Sant Genis alguns diuen qu ja circul·lava des de feia mitg any, i altres no saben ni que estava construït.
O els trens de Renfe son més baixos o el 6000 té les portes mooolt altes, però si hi tinguéssim que pujar en aquesta andana tindríem que fer un bon salt
Serie9000 wrote:Sóc jo, o és que els 6000 no tenen aquells estreps trenca-peus que tenen els 5000?
Per cert, bones fotos!
Sí que els tenen, però els tenen a dins i els han d'instal·lar quan estigui a Santa Eulàlia. Per cert, m'han dit que els 6000 podrien circular a partir de demà, però que no ho faran..... perquè l'alcalde vol fer-ne una presentació (però si no cal, que ja no són eleccions!!).
victorcasta wrote:Per cert, m'han dit que els 6000 podrien circular a partir de demà, però que no ho faran..... perquè l'alcalde vol fer-ne una presentació (però si no cal, que ja no són eleccions!!).
El que cal és denunciar a la premsa aquest greuge degut a la megalomania del cacic responsable d'aquest endarreriment injustificat.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Unes fotos estupendes.(Jo vaig anar el dia 9 a Sabadell a les 6 de la tarda i un home de CAF no ens van deixar fer fotos. Ara desde l'estació...). Us heu fixat si les portes del 6000 que separen la cabina del conductor amb el passatge, són com les del 9000,sens res i es pot veure la via o com les noves del 5000 que quasi no és veu res?.