Fi de la venta manual a L3 i L4

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

George85 wrote:personal uniformat, que passegi per trens i andanes. Fa falta que algú recrimini als que fumen, que tiren closques de pipes, que s'asseuen al terra dels cotxes, que es no deixen sortir abans d'entrar, que tot aixó no es fa!
:plas :plas
Crec que l'has clavat totalment. I això no només faria falta al metro, sinó també al carrer i arreu on hi hagi gent. La majoria de persones som prou educats per no fer aquestes coses, però per desgràcia hi ha una petita (però sorollosa) minoria de cavernícoles que cal que se'ls vigili com si fóssin nens petits.

I en quan a l'automatització, crec que les feines que pot fer bé una màquina i que aquest fet porti algun benefici (seguretat, economia, etc), doncs que les faci la màquina.
En el cas del metro, les màquines poden vendre bitllets i poden conduïr els trens, per la qual cosa les persones que fan aquestes feines no són necessàries... però les màquines no poden fer vigilància de forma eficient, ni poden donar segons quina informació.
Per tant, cal augmentar el personal dedicat a tasques de vigilància, ajuda i informació, que pot molt ben bé ser el personal que quedi excedent una vegada es faci l'automatització de tots els sistemes.

Si haguéssim conservat els oficis només pel fet de mantenir els llocs de treball, encara estaríem tots treballant en fàbriques apretant cargols o al camp fent servir una aixada de fusta, cobrant uns sous de misèria i sense prou menjar per alimentar tota la població.
Cal reciclar-se i exigir, això sí, el dret a poder fer-ho.
josep_serre
N9
N9
Posts: 2158
Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contact:

Post by josep_serre »

Tot això està molt bé, i de fet jo fa temps si que ho hagués dit tal com s'ha dit aquí, però totes aquestes coses estan molt bé sobre el paper però en la pràctica les coses són molt diferents, a Londres per exemple al metro també s'hi ha implantat la tecnologia, i en canvi personal n'hi ha moltíssim, en un tren automàtic en un túnel, qui en coordina la seva evacuació en cas d'emergència? i en una estació subterrània sense personal?

Qui resol els problemes quan no funciona un títol de transport, en general el mateix personal que hi ha a les estacions, els eh, inviten als viatgers a colar-se, amb els problemes que suposa en cas d'un control de bitllets, a part de la pèrdua de drets per no portar bitllet vàlid, realment els viatgers assenyats s'haurien de negar a viatjar en aquestes condicions, a Renfe, si més no si que es coneixen aquelles estacions on no hi ha personal detaquilles amb les limitacions que això comporta i els interventors ho tenen en compte, o com a mínim ho han de fer.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”