Aquest estiu, tall de la línia 4 del metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Aquest estiu, tall de la línia 4 del metro

Post by metring »

Aquest estiu, encara no sé a partir de quin dia ni la durada, hi haurà tall de la línia 4, des de Ciutadella fins a La Pau, amb la qual cosa, com de costum, es posarà en funcionament el servei de llançadores en bus. Seguiremos informando.
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

I a què és degut aquest tall d'una part tan gran de la línia?
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Una alternativa seria el Trambesòs,que arriba a algunes parades per on passa la L4,com ara Selva de Mar o Maresme Fòrum,o Besòs.A mès des d'aquesta última fins a La Pau,on és pot agafar la L2,crec que no hi ha massa tros?És qüestio de que ho senyalitzin desde la parada del TRAM de Besòs,l'estació de la PAU de la L2,vaig llegir que nomès sòn 5 minuts.
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

En la línea 5 me parece que también hay lanzaderas este verano, además se están adaptando autobuses ex-TMB de la serie 3600 con elevadores para PMR
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

trainman wrote:En la línea 5 me parece que también hay lanzaderas este verano, además se están adaptando autobuses ex-TMB de la serie 3600 con elevadores para PMR
Ja m'imagino el tram que és tallarà_
Sagrada Familia-Maragall.

Motiu:Intercanviador de Sagrera Meridiana.

Tallaran també la L1?
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Me parece que este año las lanzaderas de la línea 5 no están relacionadas con el intercambiador de Sagrera-Meridiana, si no me equivoco son por la zona de Collblanc y Pubilla Cases
Mako448 wrote:
trainman wrote:En la línea 5 me parece que también hay lanzaderas este verano, además se están adaptando autobuses ex-TMB de la serie 3600 con elevadores para PMR
Ja m'imagino el tram que és tallarà_
Sagrada Familia-Maragall.

Motiu:Intercanviador de Sagrera Meridiana.

Tallaran també la L1?
Jordilar

Post by Jordilar »

Suposu que el tall de la L4 es per solventar els problemes de tremolors i esquerdes d'aquell tram.

Salut,
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

trainman wrote:Me parece que este año las lanzaderas de la línea 5 no están relacionadas con el intercambiador de Sagrera-Meridiana, si no me equivoco son por la zona de Collblanc y Pubilla Cases
Mako448 wrote:
trainman wrote:En la línea 5 me parece que también hay lanzaderas este verano, además se están adaptando autobuses ex-TMB de la serie 3600 con elevadores para PMR
Ja m'imagino el tram que és tallarà_
Sagrada Familia-Maragall.

Motiu:Intercanviador de Sagrera Meridiana.

Tallaran també la L1?
Estació de Sant Ramòn?
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Mako448 wrote:
trainman wrote:Me parece que este año las lanzaderas de la línea 5 no están relacionadas con el intercambiador de Sagrera-Meridiana, si no me equivoco son por la zona de Collblanc y Pubilla Cases
Estació de Sant Ramòn?
De fet, aquest tall s'havia previst fer-lo l'estiu passat, però suposo que ho van trobar molt precipitat. No sé si també volien retirar abans totes les 1000 amb l'esperança de que les 5000, aïllades de Can Boixeres, no fallin gaire. De tota manera, veig gairebé impossible donar el servei sense mantenir oberta almenys una via de servei cap a la cotxera en cas d'avaria o per estacionar els trens a la nit, o simplement en hora vall (ja que tots els trens en servei es podrien estacionar distribuits per les estacions de la línia només si funcionen tots durant tot l'horari comercial).

D'altra banda, estaria bé que s'aprofités el tall per construir l'intercanviador L5-L9 a Collblanc i no calgui tornar a molestar més endavant...

Com que visc a Sant Ildefons, em sembla que aprofitaré aquests mesos per baixar a Rambla Just Oliveres i tastar els 6000 i els Civia.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Però home, ja tens els tallers i cotxeres de Vilapicina per als trens que es quedin al tram Collblanc - Horta.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Crec que el tall de la línia 4 és pel tema de les vies.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

victorcasta wrote:Però home, ja tens els tallers i cotxeres de Vilapicina per als trens que es quedin al tram Collblanc - Horta.
Ai, és veritat! Oblidava que a les quatre vies de Vilapicina poden ficar sense gaires problemes els no menys de 15 trens necessaris per mantenir el servei al terme de Barcelona.

:roll:
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

No tots es ficaran a Vilapiscina, potser uns 5 es quedaran a Horta i uns altres 4-5 a Collblanc
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

la L5 no es tallarà aquest any.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

El LLOP wrote:la L5 no es tallarà aquest any.
Això deu ser per anar a joc amb l'endarreriment del tram del Carmel i de la L9, no?

A superfície no sembla que les obres avancin gaire. Sí que ho fan els pisos que estan fent a sobre el torrent, darrera de la Creu Roja (la "Porta Nord" de l'HoPSCitalet), ans quan es tracta d'especular...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

:o :o

Just quan més usuaris porta la L4 se'ls acudeix fer aquestes obres... :x

Quina facilitat hi ha en tancar el metro el més d'Agost com si tota la població hivernés!
jva
N1
N1
Posts: 7
Joined: Wednesday 06/06/2007 9:43

Post by jva »

Hola tothom, soc nou en aquest forum que em sembla molt interesant. Soc patidor de la linia 4, faig diariament el trajecte Selva de Mar- Jaume I. I no entenc per que ens han estat durant mes de 4 mesos fent anar els trens a una velocitat màxima de 25 km./h. entre Selva de Mar i Ciutadella, per formigonar i canviar rails de les estacions i ara tanquen el tram ?. No ho haurien pogut fer tot a l'hora ?. De veritat que aquesta linia es la "parenta pobre" de la xarxa. Els temps d'espera son de vergonya ( he arribat a esperar 8 minuts a las 7,50 hores en dia laborable),

Joan
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

[mode="ego"Ja podrien tallar a Bogatell, al menys a mí no m'afectaria!![/mode]

:P
User avatar
VladiGB
N5
N5
Posts: 107
Joined: Wednesday 19/07/2006 22:12

Post by VladiGB »

Jordilar wrote:Suposu que el tall de la L4 es per solventar els problemes de tremolors i esquerdes d'aquell tram.

Salut,
Jo et dic que no.

Realment jo com usuari de Bogatell crec que ja podian fer un bona reforma perque la veritat es que aquesta linea esta feta pols, una linea que cada estiu es agafada per milés de centenars de barcelonins per anar a la platja, necesita una serie reforma no tan sols de vies sinó de: trens, estacions i els acessos. Per baixar al vestibul de bogatell hi ha que pujar i després baixar. :'(
Platanito wrote: A superfície no sembla que les obres avancin gaire. Sí que ho fan els pisos que estan fent a sobre el torrent, darrera de la Creu Roja (la "Porta Nord" de l'HoPSCitalet), ans quan es tracta d'especular...
Home els pisos tenen que estar fets abans de la inauguració de la nova estación hi ha que fer proves de sismes..dig qualitat :D
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
Túnels del Garraf
N7
N7
Posts: 385
Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
Location: Sitges BCN

Post by Túnels del Garraf »

Què se sap dels nous vestíbuls de les 4 estacions del Poblenou, perdò, 22@ :D ?
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”