Aquest estiu, tall de la línia 4 del metro
Aquest estiu, tall de la línia 4 del metro
Aquest estiu, encara no sé a partir de quin dia ni la durada, hi haurà tall de la línia 4, des de Ciutadella fins a La Pau, amb la qual cosa, com de costum, es posarà en funcionament el servei de llançadores en bus. Seguiremos informando.
Una alternativa seria el Trambesòs,que arriba a algunes parades per on passa la L4,com ara Selva de Mar o Maresme Fòrum,o Besòs.A mès des d'aquesta última fins a La Pau,on és pot agafar la L2,crec que no hi ha massa tros?És qüestio de que ho senyalitzin desde la parada del TRAM de Besòs,l'estació de la PAU de la L2,vaig llegir que nomès sòn 5 minuts.
Me parece que este año las lanzaderas de la línea 5 no están relacionadas con el intercambiador de Sagrera-Meridiana, si no me equivoco son por la zona de Collblanc y Pubilla Cases
Mako448 wrote:Ja m'imagino el tram que és tallarà_trainman wrote:En la línea 5 me parece que también hay lanzaderas este verano, además se están adaptando autobuses ex-TMB de la serie 3600 con elevadores para PMR
Sagrada Familia-Maragall.
Motiu:Intercanviador de Sagrera Meridiana.
Tallaran també la L1?
Estació de Sant Ramòn?trainman wrote:Me parece que este año las lanzaderas de la línea 5 no están relacionadas con el intercambiador de Sagrera-Meridiana, si no me equivoco son por la zona de Collblanc y Pubilla CasesMako448 wrote:Ja m'imagino el tram que és tallarà_trainman wrote:En la línea 5 me parece que también hay lanzaderas este verano, además se están adaptando autobuses ex-TMB de la serie 3600 con elevadores para PMR
Sagrada Familia-Maragall.
Motiu:Intercanviador de Sagrera Meridiana.
Tallaran també la L1?
De fet, aquest tall s'havia previst fer-lo l'estiu passat, però suposo que ho van trobar molt precipitat. No sé si també volien retirar abans totes les 1000 amb l'esperança de que les 5000, aïllades de Can Boixeres, no fallin gaire. De tota manera, veig gairebé impossible donar el servei sense mantenir oberta almenys una via de servei cap a la cotxera en cas d'avaria o per estacionar els trens a la nit, o simplement en hora vall (ja que tots els trens en servei es podrien estacionar distribuits per les estacions de la línia només si funcionen tots durant tot l'horari comercial).Mako448 wrote:Estació de Sant Ramòn?trainman wrote:Me parece que este año las lanzaderas de la línea 5 no están relacionadas con el intercambiador de Sagrera-Meridiana, si no me equivoco son por la zona de Collblanc y Pubilla Cases
D'altra banda, estaria bé que s'aprofités el tall per construir l'intercanviador L5-L9 a Collblanc i no calgui tornar a molestar més endavant...
Com que visc a Sant Ildefons, em sembla que aprofitaré aquests mesos per baixar a Rambla Just Oliveres i tastar els 6000 i els Civia.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Ai, és veritat! Oblidava que a les quatre vies de Vilapicina poden ficar sense gaires problemes els no menys de 15 trens necessaris per mantenir el servei al terme de Barcelona.victorcasta wrote:Però home, ja tens els tallers i cotxeres de Vilapicina per als trens que es quedin al tram Collblanc - Horta.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
No tots es ficaran a Vilapiscina, potser uns 5 es quedaran a Horta i uns altres 4-5 a Collblanc
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Això deu ser per anar a joc amb l'endarreriment del tram del Carmel i de la L9, no?El LLOP wrote:la L5 no es tallarà aquest any.
A superfície no sembla que les obres avancin gaire. Sí que ho fan els pisos que estan fent a sobre el torrent, darrera de la Creu Roja (la "Porta Nord" de l'HoPSCitalet), ans quan es tracta d'especular...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Hola tothom, soc nou en aquest forum que em sembla molt interesant. Soc patidor de la linia 4, faig diariament el trajecte Selva de Mar- Jaume I. I no entenc per que ens han estat durant mes de 4 mesos fent anar els trens a una velocitat màxima de 25 km./h. entre Selva de Mar i Ciutadella, per formigonar i canviar rails de les estacions i ara tanquen el tram ?. No ho haurien pogut fer tot a l'hora ?. De veritat que aquesta linia es la "parenta pobre" de la xarxa. Els temps d'espera son de vergonya ( he arribat a esperar 8 minuts a las 7,50 hores en dia laborable),
Joan
Joan
Jo et dic que no.Jordilar wrote:Suposu que el tall de la L4 es per solventar els problemes de tremolors i esquerdes d'aquell tram.
Salut,
Realment jo com usuari de Bogatell crec que ja podian fer un bona reforma perque la veritat es que aquesta linea esta feta pols, una linea que cada estiu es agafada per milés de centenars de barcelonins per anar a la platja, necesita una serie reforma no tan sols de vies sinó de: trens, estacions i els acessos. Per baixar al vestibul de bogatell hi ha que pujar i després baixar.
Home els pisos tenen que estar fets abans de la inauguració de la nova estación hi ha que fer proves de sismes..dig qualitatPlatanito wrote: A superfície no sembla que les obres avancin gaire. Sí que ho fan els pisos que estan fent a sobre el torrent, darrera de la Creu Roja (la "Porta Nord" de l'HoPSCitalet), ans quan es tracta d'especular...
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN