450 a BADALONA
450 a BADALONA
Hola:
Tornant de les clases m'han deixat aquesta cosa a Badalona. Sort que duia el mobil amb càmara:
Suposu que que aniria a fer una inversió d'orientació de sentit per que als tallers la puguin reparar.
Salut,
Tornant de les clases m'han deixat aquesta cosa a Badalona. Sort que duia el mobil amb càmara:
Suposu que que aniria a fer una inversió d'orientació de sentit per que als tallers la puguin reparar.
Salut,
Per això jo duc la meva càmera digital sempre a sobre (no puc passar les fotos del mòvil al ordinador). No saps la de vegades que en el tema dels autobusos (amb els trens no passa tant) m'he trobat rareses o avistaments curiosos i que anar amb la càmera m'ha anat bé...faristol wrote:Curios avistament, gracies per inmortalitzar el moment...ai si no fos pels movils amb camera...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Impressionant!
Bon avistament Jordi!!!
Per cert, jo també sóc dels que va amb la càmera digital SEMPRE a sobre per aquests casos...
Per cert, jo també sóc dels que va amb la càmera digital SEMPRE a sobre per aquests casos...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Ja he posat més amunt que no prestava servei comercial. El que crec es que en el TCR de Vilanova li tenian que solventar alguna averia que requeria donar-li la volta per poder acostar la part averiada a la secció especialitzada i el que es va fer va ser enviarla aquí a Badalona, per després sortir cap a Laminados i SAC i tornar cap a Vilanova. Es podria haver fet sense arribar fins badalonam però al preveure una parada d'una hora, es va optar per enviar-la a Badalona sense afectar el trànsit.
Salut,
Salut,
Té sentit perque aquella part de la andana mai s'utilitza.Jordilar wrote:Ja he posat més amunt que no prestava servei comercial. El que crec es que en el TCR de Vilanova li tenian que solventar alguna averia que requeria donar-li la volta per poder acostar la part averiada a la secció especialitzada i el que es va fer va ser enviarla aquí a Badalona, per després sortir cap a Laminados i SAC i tornar cap a Vilanova. Es podria haver fet sense arribar fins badalonam però al preveure una parada d'una hora, es va optar per enviar-la a Badalona sense afectar el trànsit.
Salut,
Em fa gracia, el tunel de montgat sempre es el culpable , però no es l'únic d'aquesta linea on una 450 no pot circular, ningú es ficar amb el de San Pol
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Penjar-lo
Penjar-lo, clar està, de la boca del túnel de Montgat...victorcasta wrote:Ostres... al tio que s'inventés el fals rumor que les 450/451 no caben al túnel de Montgat caldria penjar-lo...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
Ja posats, tambés es podria inventar un rumor de perquè els CIVIAS no circulen per la R2 (en servei comercial, es clar!)
Jo tinc entès de que és perquè a la R2 al haver-hi la majoria de circulacions de regionals i la totalitat de circulacions de llarga distància, no poden haver-hi molts serveis de rodalies i per tant, al haver-hi menys, han d'utilitzar trens amb més capacitat (450 i 451).
Però que tot això canviarà quan l'AVE estigui enllestit per les dues bandes (2012), ja que s'eliminaran les circulacions de llarga distància i bastants de regionals, i per tant, al haver-hi més de Rodalies, no caldran trens amb tanta capacitat i podran entrar en servei els CIVIA. M'equivoco?
Ah, i com no, està previst que les 450 i 451 se'n vagin a Madrid...
Crec que aquests trens serien idonis per serveis de regionals i/o Catalunya Express, sobretot entre Barcelona i Girona/Figueres i entre Barcelona i Tarragona/Reus. Això sí, caldrien reformar-los una mica en quant a comoditat dels passatgers i canviar els seients per posar-los de l'estil dels 448 o els 470, encara que fos a costa de perdre l'actual configuració 3+2 per una altra 2+2, que actualment són massa estrets.
Gràcies.
Jo tinc entès de que és perquè a la R2 al haver-hi la majoria de circulacions de regionals i la totalitat de circulacions de llarga distància, no poden haver-hi molts serveis de rodalies i per tant, al haver-hi menys, han d'utilitzar trens amb més capacitat (450 i 451).
Però que tot això canviarà quan l'AVE estigui enllestit per les dues bandes (2012), ja que s'eliminaran les circulacions de llarga distància i bastants de regionals, i per tant, al haver-hi més de Rodalies, no caldran trens amb tanta capacitat i podran entrar en servei els CIVIA. M'equivoco?
Ah, i com no, està previst que les 450 i 451 se'n vagin a Madrid...
Crec que aquests trens serien idonis per serveis de regionals i/o Catalunya Express, sobretot entre Barcelona i Girona/Figueres i entre Barcelona i Tarragona/Reus. Això sí, caldrien reformar-los una mica en quant a comoditat dels passatgers i canviar els seients per posar-los de l'estil dels 448 o els 470, encara que fos a costa de perdre l'actual configuració 3+2 per una altra 2+2, que actualment són massa estrets.
Gràcies.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Espero que sigui fals,jo tambe he sentit rumors d'aixó,i com facin això de treure els trens de rodalies que tenen major capacitat,és veuràn les cares aquests de rodalies.Túnels del Garraf wrote: Ah, i com no, està previst que les 450 i 451 se'n vagin a Madrid...
.
Les 450 i 451 són imprescindibles al nucli de rodalies barcelona.Sense elles,els trens de la línia R2 no anirien saturats de gent,heu vist com estàn les 450 de 6 vagons a la tarda.A rebentar.I el mateix a l'anada.Són trens imprescindibles,que ajuden i molt a que hi capin passatgers.Sense elles els trens anirian a reventar.
I estic fart de que és duguin tots els trens que tenim aquí a Madrid,és dueb les 446,ara volen les 450/451,que serà el següent?Duuran els Euromed's,les 448's,etc...cap allà?
Cada cop menys varietat de material de trens a Catalunya,ja n'estic ben fart.No fa gaire això era totalment diferent,i la varietat de trens era molt major.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
No és cert que s'ho enduguin tot cap a Madrid. Tal com es pot llegir en aquest altre fil, a canvi del material que s'enduen ens estan col·locant les 440 que ja no fan servei allà.Mako448 wrote:I estic fart de que és duguin tots els trens que tenim aquí a Madrid,és dueb les 446,ara volen les 450/451,que serà el següent?Duuran els Euromed's,les 448's,etc...cap allà?
Suposo que encara haurem d'estar agraïts que en comptes de desballestar el material, ens el posin aquí perquè ens hi entaforem...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
home, jo dubtes no en tenia, tinc les meves conviccions clares, resumint, que cada galib es proporcional a l'ample de via, jo ho dic per la gent q encara dubten... res mes, a més, en un futur no molt llunyà haurè de dirigir la construcció de túnels i ferne estudis així q millor anar assimilant conceptes,fantito wrote:Les realitats no són per opinar-les, són per entendre-les. Saps quina diferència hi ha entre el gàlib Ibèric i el Gàlib UIC? Aleshores sabràs que el gàlib ibèric és més gran que el gàlib UIC -uns 20 cm en amplada i uns 10 cm en alçada-. El túnel de Montgat des de 1903 està adaptat al gàlib Ibèric per a doble via. El darrer tren construït a i per Espanya en gàlib Ibèric és el Talgo III, per tant les 450/451 són de gàlib UIC, es a dir uns 20 cm. més estretes que el gàlib ibèric i uns 10 cm més baixes.evarujo wrote:veig q hi ha blocs separats de gent q opina q si caben i gent q no mare meva quin jaleo
Encara creus que el tema es tracta de una simple opinió?
salut,
Sergio