Algú sap si està pensat que els regionals parin en aquesta estació?
He mirat els horaris a renfe.es pensant que els TRD Sevilla-Málaga i Sevilla-Granada-Almería hi paraven però veig que no es així.
Antequera-Santa Ana
-
- N8
Re: Antequera-Santa Ana
L'única conexió que hi ha ara és la via que surt de l'intercanviador. Per aquesta estació sols circulen els Talgo 200 i els Altaria.437.001 wrote:Algú sap si està pensat que els regionals parin en aquesta estació?
He mirat els horaris a renfe.es pensant que els TRD Sevilla-Málaga i Sevilla-Granada-Almería hi paraven però veig que no es així.
Quan vaig estar a Bobadilla farà un mes i mig em van dir que en breu tancarien aquesta mítica estació i que tots els trens passarien a circular per Antequera-Santa Ana, que per cert, està a uns 15 kms d'Antequera. Suposo que Bobadilla-Estación y Bobdilla-Pueblo poc a poc s'aniran despoblant.
Jo crec que davant l'avanç de les obres de l'AVE en aquella zona andalusa, l'únic que quedaria com a salvació de Bobadilla és que s'allarguessin els rodalies de Málaga (linia C2 Málaga-Álora) fins a Antequera.
Un cop entrin en funcionaments tots els corredors planejats per aquella zona, és a dir, els que uneixen Antequera Santa Ana amb Málaga, Granada, Algeciras, Sevilla i Córdoba i Madrid, es reduiran les circulacions per via convencional, deixant sense servei a Bobadilla i reduint els que passen actualment per l'altra estació d'Antequera.
Edito per afegir que he mirat a la guia michelin i, en realitat l'estació d'Antequera-Santa Ana està més a prop de Bobadilla que no pas de la mateixa Antequera.
Un cop entrin en funcionaments tots els corredors planejats per aquella zona, és a dir, els que uneixen Antequera Santa Ana amb Málaga, Granada, Algeciras, Sevilla i Córdoba i Madrid, es reduiran les circulacions per via convencional, deixant sense servei a Bobadilla i reduint els que passen actualment per l'altra estació d'Antequera.
Edito per afegir que he mirat a la guia michelin i, en realitat l'estació d'Antequera-Santa Ana està més a prop de Bobadilla que no pas de la mateixa Antequera.