450 a BADALONA

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Jordilar

450 a BADALONA

Post by Jordilar »

Hola:

Tornant de les clases m'han deixat aquesta cosa a Badalona. Sort que duia el mobil amb càmara:

Image
Image
Image
:o
Suposu que que aniria a fer una inversió d'orientació de sentit per que als tallers la puguin reparar.

Salut,
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

:o :o :o

Bon avistament!
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Curios avistament, gracies per inmortalitzar el moment...ai si no fos pels movils amb camera...
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

faristol wrote:Curios avistament, gracies per inmortalitzar el moment...ai si no fos pels movils amb camera...
Per això jo duc la meva càmera digital sempre a sobre (no puc passar les fotos del mòvil al ordinador). No saps la de vegades que en el tema dels autobusos (amb els trens no passa tant) m'he trobat rareses o avistaments curiosos i que anar amb la càmera m'ha anat bé...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

això és un photoshop, tothom sap que les 450 no passen pel túnel de montgat i que per plaça catalunya han d'agafar les agulles per anar per la via del metro :D
ES PELIGROSO ASOMARSE
Jordilar

Post by Jordilar »

Doncs va a ser que no, ja que per anar a qui no li ha fet falta ni pasar pel túnel de Montgat ni per Plaça Catalunya :)

Ha arribat a sobre les 10:12. A les 11:30 encara estaba allà i quan he tornat després, ja no hi era.
gainer
N2
N2
Posts: 13
Joined: Thursday 26/04/2007 22:47

Post by gainer »

Yo también doy fe de ello. Sobre las 11 estaba ahi cuando he pasado.
Saludos
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Impressionant!

Post by JaMiRo! »

Bon avistament Jordi!!! :o

Per cert, jo també sóc dels que va amb la càmera digital SEMPRE a sobre per aquests casos... :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
evarujo
N6
N6
Posts: 187
Joined: Friday 23/03/2007 17:42

Post by evarujo »

abans quan tornava en 447 a casa pensant en aquest avistament, si ha fet servei a la linia de la costa, vol dir que ha sortit de l'hospitalet o molins?? saluts,

Sergio
Jordilar

Post by Jordilar »

Ja he posat més amunt que no prestava servei comercial. El que crec es que en el TCR de Vilanova li tenian que solventar alguna averia que requeria donar-li la volta per poder acostar la part averiada a la secció especialitzada i el que es va fer va ser enviarla aquí a Badalona, per després sortir cap a Laminados i SAC i tornar cap a Vilanova. Es podria haver fet sense arribar fins badalonam però al preveure una parada d'una hora, es va optar per enviar-la a Badalona sense afectar el trànsit.

Salut,
User avatar
VladiGB
N5
N5
Posts: 107
Joined: Wednesday 19/07/2006 22:12

Post by VladiGB »

Jordilar wrote:Ja he posat més amunt que no prestava servei comercial. El que crec es que en el TCR de Vilanova li tenian que solventar alguna averia que requeria donar-li la volta per poder acostar la part averiada a la secció especialitzada i el que es va fer va ser enviarla aquí a Badalona, per després sortir cap a Laminados i SAC i tornar cap a Vilanova. Es podria haver fet sense arribar fins badalonam però al preveure una parada d'una hora, es va optar per enviar-la a Badalona sense afectar el trànsit.

Salut,
Té sentit perque aquella part de la andana mai s'utilitza.

Em fa gracia, el tunel de montgat sempre es el culpable :D , però no es l'únic d'aquesta linea on una 450 no pot circular, ningú es ficar amb el de San Pol :roll: :D
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

QUE LES 450 PODEN CIRCULAR PER LA R1 LES VEGADES QUE FACI FALTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! :) :) :) :) :) :)



Aviam si ara així queda prou clar :P
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Les 450, però, sí que caben al túnel del Mina-Grott... :P
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
User avatar
evarujo
N6
N6
Posts: 187
Joined: Friday 23/03/2007 17:42

Post by evarujo »

veig q hi ha blocs separats de gent q opina q si caben i gent q no xD mare meva quin jaleo :x
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Ostres... al tio que s'inventés el fals rumor que les 450/451 no caben al túnel de Montgat caldria penjar-lo... :tomaya
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Penjar-lo

Post by JaMiRo! »

victorcasta wrote:Ostres... al tio que s'inventés el fals rumor que les 450/451 no caben al túnel de Montgat caldria penjar-lo... :tomaya
Penjar-lo, clar està, de la boca del túnel de Montgat... :) :D :twisted:
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Túnels del Garraf
N7
N7
Posts: 385
Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
Location: Sitges BCN

Post by Túnels del Garraf »

Ja posats, tambés es podria inventar un rumor de perquè els CIVIAS no circulen per la R2 (en servei comercial, es clar!) :) :) :)

Jo tinc entès de que és perquè a la R2 al haver-hi la majoria de circulacions de regionals i la totalitat de circulacions de llarga distància, no poden haver-hi molts serveis de rodalies i per tant, al haver-hi menys, han d'utilitzar trens amb més capacitat (450 i 451).

Però que tot això canviarà quan l'AVE estigui enllestit per les dues bandes (2012), ja que s'eliminaran les circulacions de llarga distància i bastants de regionals, i per tant, al haver-hi més de Rodalies, no caldran trens amb tanta capacitat i podran entrar en servei els CIVIA. M'equivoco?

Ah, i com no, està previst que les 450 i 451 se'n vagin a Madrid...

Crec que aquests trens serien idonis per serveis de regionals i/o Catalunya Express, sobretot entre Barcelona i Girona/Figueres i entre Barcelona i Tarragona/Reus. Això sí, caldrien reformar-los una mica en quant a comoditat dels passatgers i canviar els seients per posar-los de l'estil dels 448 o els 470, encara que fos a costa de perdre l'actual configuració 3+2 per una altra 2+2, que actualment són massa estrets.

Gràcies.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Túnels del Garraf wrote: Ah, i com no, està previst que les 450 i 451 se'n vagin a Madrid...

.
Espero que sigui fals,jo tambe he sentit rumors d'aixó,i com facin això de treure els trens de rodalies que tenen major capacitat,és veuràn les cares aquests de rodalies.
Les 450 i 451 són imprescindibles al nucli de rodalies barcelona.Sense elles,els trens de la línia R2 no anirien saturats de gent,heu vist com estàn les 450 de 6 vagons a la tarda.A rebentar.I el mateix a l'anada.Són trens imprescindibles,que ajuden i molt a que hi capin passatgers.Sense elles els trens anirian a reventar.
I estic fart de que és duguin tots els trens que tenim aquí a Madrid,és dueb les 446,ara volen les 450/451,que serà el següent?Duuran els Euromed's,les 448's,etc...cap allà?
Cada cop menys varietat de material de trens a Catalunya,ja n'estic ben fart.No fa gaire això era totalment diferent,i la varietat de trens era molt major.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

Mako448 wrote:I estic fart de que és duguin tots els trens que tenim aquí a Madrid,és dueb les 446,ara volen les 450/451,que serà el següent?Duuran els Euromed's,les 448's,etc...cap allà?
No és cert que s'ho enduguin tot cap a Madrid. Tal com es pot llegir en aquest altre fil, a canvi del material que s'enduen ens estan col·locant les 440 que ja no fan servei allà.
Suposo que encara haurem d'estar agraïts que en comptes de desballestar el material, ens el posin aquí perquè ens hi entaforem... :roll:
User avatar
evarujo
N6
N6
Posts: 187
Joined: Friday 23/03/2007 17:42

Post by evarujo »

fantito wrote:
evarujo wrote:veig q hi ha blocs separats de gent q opina q si caben i gent q no xD mare meva quin jaleo :x
Les realitats no són per opinar-les, són per entendre-les. Saps quina diferència hi ha entre el gàlib Ibèric i el Gàlib UIC? Aleshores sabràs que el gàlib ibèric és més gran que el gàlib UIC -uns 20 cm en amplada i uns 10 cm en alçada-. El túnel de Montgat des de 1903 està adaptat al gàlib Ibèric per a doble via. El darrer tren construït a i per Espanya en gàlib Ibèric és el Talgo III, per tant les 450/451 són de gàlib UIC, es a dir uns 20 cm. més estretes que el gàlib ibèric i uns 10 cm més baixes.

Encara creus que el tema es tracta de una simple opinió?
home, jo dubtes no en tenia, tinc les meves conviccions clares, resumint, que cada galib es proporcional a l'ample de via, jo ho dic per la gent q encara dubten... res mes, a més, en un futur no molt llunyà haurè de dirigir la construcció de túnels i ferne estudis així q millor anar assimilant conceptes,
salut,

Sergio
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”