Adeu als 1000: Ara sí :(

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
treneros
N5
N5
Posts: 89
Joined: Wednesday 14/02/2007 9:34
Location: Terrassa

Post by treneros »

Avui cap a les 15:45 hores he vist passar per Diagonal direcció Horta un comboi de la sèrie 1000, com que m'ha enganxat a punt de sortir al carrer no he pogut veure res mes que passava sense parar (evident) i que em sembla que duia les llums dels vagons enceses
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Quina sort!!!

Post by JaMiRo! »

treneros wrote:Avui cap a les 15:45 hores he vist passar per Diagonal direcció Horta un comboi de la sèrie 1000, com que m'ha enganxat a punt de sortir al carrer no he pogut veure res mes que passava sense parar (evident) i que em sembla que duia les llums dels vagons enceses
:o :o :o

Quina sort!!!

Per cert, heu sentit l'anunci de ràdio del metro nocturn de TMB? Se sent una 1000/1100 pitant, tancant portes i arrencant! M'encanta!!! :P
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Jordilar

Post by Jordilar »

El culpable de fer us dels sons de 1000 segur que es algun agent megafriky :D :)

Salut,
User avatar
Serie-1000-metro
N7
N7
Posts: 506
Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contact:

Post by Serie-1000-metro »

Jamiro!

L'anunci ja l'havia sentit, pero ara le tornat a sentir, i li e posat especial atenció, pel soroll de PIP PIP PIP, es un 1000.

Salut i peles!!!
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

Avui m'he passat per OCSAL a veure com estava la cosa.
Només puc dir :'( :'( :'( :'( :
Attachments
Un 1000 espera la seva hora entre les restes dels seus companys
Un 1000 espera la seva hora entre les restes dels seus companys
1000-ocsal-01.jpg (198.89 KiB) Viewed 11175 times
Vista general
Vista general
1000-ocsal-02.jpg (196.99 KiB) Viewed 9736 times
Aquests trens aviat formaran part del munt de ferralla. Fixeu-vos que hi ha altre material de TMB com validadores
Aquests trens aviat formaran part del munt de ferralla. Fixeu-vos que hi ha altre material de TMB com validadores
1000-ocsal-03.jpg (201.21 KiB) Viewed 9767 times
Vista lateral
Vista lateral
1000-ocsal-04.jpg (133.57 KiB) Viewed 9734 times
Vista general amb la màquina menja1000s en primer terme
Vista general amb la màquina menja1000s en primer terme
1000-ocsal-05.jpg (186.08 KiB) Viewed 9780 times
Aquests bogies és l'únic que queda de la major part dels 1000s
Aquests bogies és l'únic que queda de la major part dels 1000s
1000-ocsal-06.jpg (179.23 KiB) Viewed 9764 times
Estat d'un dels cotxes
Estat d'un dels cotxes
1000-ocsal-07.jpg (110.02 KiB) Viewed 9769 times
Vista general
Vista general
1000-ocsal-08.jpg (177.4 KiB) Viewed 9759 times
OCSAL vista des de la via de la Zona Franca
OCSAL vista des de la via de la Zona Franca
1000-ocsal-09.jpg (124.73 KiB) Viewed 9748 times
Entrada a OCSAL. Sembla prometedora, però...
Entrada a OCSAL. Sembla prometedora, però...
1000-ocsal-10.jpg (68.25 KiB) Viewed 11893 times
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Almenys encara no ha estat desballestat, que ja és algo....
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

Aquestes imatges són bastant impactants eh? :( A veure si hi som a temps i en salvem un! :roll:
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

El pobre danone!!!! S'ha de poder salvar!!!! Per cert, felicitats per les fotos!
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

Bé, en wefer ja ha trobat el 1000 del museu ( adintre porta els equips de recanvi, si us fixeu). Una cosa que em fa pensar: a diferència del 1100, al 1000 li han desmuntat les finestres (que eren noves) potser per evitar fer-les malbé. Digueu-me optimista. Mentre hi ha estructura hi ha esperança.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

El LLOP wrote:Bé, en wefer ja ha trobat el 1000 del museu
Aquest és el del museu? :o
Doncs em sembla que aquesta serà la última imatge que en veureu, perquè Ocsal no es dedica a restaurar, sinó únicament a trinxar. I l'estat del tren ja ho diu tot.
caqueta de país de catetos ignorants!!!!! :emprenyat
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

OCSAL clar que restaura, li dones un 1000 i et retorna un munt de ferralla.

Indignant :'(
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Indignant és TMB: et donen la seva paraula i, realment, te la pots quedar. Entre cap i coll.

:enfado
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Malament anem

Post by JaMiRo! »

Marçal, veig que t'has colat per on jo vaig fer en el seu día. No té cap mèrit. :D

És conya. Si aquest és el nostre estimat 1000 per preservar, malament anem... >:(
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

No serà que li han tret les finestres per poder posar-se-les al 1100 que preservin? (suposant que en preservin algun)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Jordilar

Post by Jordilar »

I per què vols unes finestres exactament iguals que les del 1100?. Recordo que per can boixeres havien uns palets plens de finestres practicables originals de 1000.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Repassant els missatges dels altres fils, recordo que el Lluís (Serie-1000-metro) deia que havien començat a restaurar el 1000... Bé, potser li havien tret les finestres per aquest motiu :|
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

ATENCIO QUE AQUESTS SON EL ULTIMS 1000's QUE QUEDEN!!!!

:? :? :?

Uffff!! Uns trens fora de les vies, AMB UN ESTAT LAMENTABLE, amb una maquina trinxa trens al costat, a un lloc on ja han trinxat uns quants d'iguals, a dins d'una empresa que es dedica a recuperar ferro despues de desguaÇAr trens o el que faci falta, no se, semblen, massa condicionants negatius no?

Les imatges no indiquen pas un estat de Pre-restauració ni molt menys, estan molt pitjor que el dia que van finalitzar el seu servei comercial.

Peeero....


Segons aquest fil:

http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=5752.

El tren va empendre el cami cap a OCSAL el dia 11-5-2007 i estem a 11-6-2007

Es a dir, en un mes a OCSAL no hi ha hagut temps de sobra per trinxar-l'ho????
Tan poc a poc es trinxen els trens?
No se, potser si que esta alla, perque no molesti a Can Boixeres, com a deposit, encara que si anaven a conservar dos motors i un remolc alla hi ha massa vagons, sembla la ultima composicio a punt de passat TOTA per la "depuradora", els presuntes "preservats" i els que no.

D'altre banda si li falten finestres es de totes, totes el que es tenia previst preservar, ja veurem com acaba la cosa sera questió d'anar visitant OCSAL.

Si observem la foto: 1000-ocsal-05.jpg

Veurem una disposicio peculiar dels vagons, el remolc esta el mes protegit de tots, a l'esquerra i al seu costat els motors, pero dos en un sentit i dos en l'altre, es a dir no estan amb la disposicio que estaven com quant circulaven, val ja ho se que debien arribar amb camio i un a un, pero tant quant els van carregar al camió com quant els van descarregar a OCSAL els van haber de girar, val sera casualitat pero dos amb un sentit i dos amb l'altre? perque?

A mes hi ha un sisè vago mes allunyat ja al centre del pati i que deu ser el proper a ser trinxat i que deu ser el ultim que queda de la penultima composició o el que queda de una composició de 1100.

Els seguents seran els "presuntes" preservats, o no.....???????


També dir que malauradement, aquesta es la pagina 13 d'quest fil aixi que mes negre imposible.....
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

Acabo de trucar a OCSAL per preguntar quin serà el destí d'aquest tren i si estava disponible per comprar però, lamentablement, no m'han volgut dir res més que: "ya está adjudicado".
Ai...
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

wefer wrote:Acabo de trucar a OCSAL per preguntar quin serà el destí d'aquest tren i si estava disponible per comprar però, lamentablement, no m'han volgut dir res més que: "ya está adjudicado".
Ai...
Collons, com ens els gastem, eh? ;) :)
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

"Adjudicado" es eufemisme de "sentenciado"?
Adjudicat per a que? per a ser covertit en ferralla?

Potser si que te un destí diferent, be, sigui qui sigui l'adjudicatari, mentre no es trinxin.....aixo cada cop sembla mes rocambolesc....
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”