Adeu als 1000: Ara sí :(
Quina sort!!!
treneros wrote:Avui cap a les 15:45 hores he vist passar per Diagonal direcció Horta un comboi de la sèrie 1000, com que m'ha enganxat a punt de sortir al carrer no he pogut veure res mes que passava sense parar (evident) i que em sembla que duia les llums dels vagons enceses
Quina sort!!!
Per cert, heu sentit l'anunci de ràdio del metro nocturn de TMB? Se sent una 1000/1100 pitant, tancant portes i arrencant! M'encanta!!!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Serie-1000-metro
- N7
- Posts: 506
- Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
- Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contact:
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Avui m'he passat per OCSAL a veure com estava la cosa.
Només puc dir :
Només puc dir :
- Attachments
-
- Un 1000 espera la seva hora entre les restes dels seus companys
- 1000-ocsal-01.jpg (198.89 KiB) Viewed 11171 times
-
- Vista general
- 1000-ocsal-02.jpg (196.99 KiB) Viewed 9732 times
-
- Aquests trens aviat formaran part del munt de ferralla. Fixeu-vos que hi ha altre material de TMB com validadores
- 1000-ocsal-03.jpg (201.21 KiB) Viewed 9763 times
-
- Vista lateral
- 1000-ocsal-04.jpg (133.57 KiB) Viewed 9730 times
-
- Vista general amb la màquina menja1000s en primer terme
- 1000-ocsal-05.jpg (186.08 KiB) Viewed 9776 times
-
- Aquests bogies és l'únic que queda de la major part dels 1000s
- 1000-ocsal-06.jpg (179.23 KiB) Viewed 9760 times
-
- Estat d'un dels cotxes
- 1000-ocsal-07.jpg (110.02 KiB) Viewed 9765 times
-
- Vista general
- 1000-ocsal-08.jpg (177.4 KiB) Viewed 9755 times
-
- OCSAL vista des de la via de la Zona Franca
- 1000-ocsal-09.jpg (124.73 KiB) Viewed 9744 times
-
- Entrada a OCSAL. Sembla prometedora, però...
- 1000-ocsal-10.jpg (68.25 KiB) Viewed 11889 times
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Aquestes imatges són bastant impactants eh? A veure si hi som a temps i en salvem un!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Aquest és el del museu?El LLOP wrote:Bé, en wefer ja ha trobat el 1000 del museu
Doncs em sembla que aquesta serà la última imatge que en veureu, perquè Ocsal no es dedica a restaurar, sinó únicament a trinxar. I l'estat del tren ja ho diu tot.
caqueta de país de catetos ignorants!!!!!
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Malament anem
Marçal, veig que t'has colat per on jo vaig fer en el seu día. No té cap mèrit.
És conya. Si aquest és el nostre estimat 1000 per preservar, malament anem...
És conya. Si aquest és el nostre estimat 1000 per preservar, malament anem...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
ATENCIO QUE AQUESTS SON EL ULTIMS 1000's QUE QUEDEN!!!!
Uffff!! Uns trens fora de les vies, AMB UN ESTAT LAMENTABLE, amb una maquina trinxa trens al costat, a un lloc on ja han trinxat uns quants d'iguals, a dins d'una empresa que es dedica a recuperar ferro despues de desguaÇAr trens o el que faci falta, no se, semblen, massa condicionants negatius no?
Les imatges no indiquen pas un estat de Pre-restauració ni molt menys, estan molt pitjor que el dia que van finalitzar el seu servei comercial.
Peeero....
Segons aquest fil:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=5752.
El tren va empendre el cami cap a OCSAL el dia 11-5-2007 i estem a 11-6-2007
Es a dir, en un mes a OCSAL no hi ha hagut temps de sobra per trinxar-l'ho????
Tan poc a poc es trinxen els trens?
No se, potser si que esta alla, perque no molesti a Can Boixeres, com a deposit, encara que si anaven a conservar dos motors i un remolc alla hi ha massa vagons, sembla la ultima composicio a punt de passat TOTA per la "depuradora", els presuntes "preservats" i els que no.
D'altre banda si li falten finestres es de totes, totes el que es tenia previst preservar, ja veurem com acaba la cosa sera questió d'anar visitant OCSAL.
Si observem la foto: 1000-ocsal-05.jpg
Veurem una disposicio peculiar dels vagons, el remolc esta el mes protegit de tots, a l'esquerra i al seu costat els motors, pero dos en un sentit i dos en l'altre, es a dir no estan amb la disposicio que estaven com quant circulaven, val ja ho se que debien arribar amb camio i un a un, pero tant quant els van carregar al camió com quant els van descarregar a OCSAL els van haber de girar, val sera casualitat pero dos amb un sentit i dos amb l'altre? perque?
A mes hi ha un sisè vago mes allunyat ja al centre del pati i que deu ser el proper a ser trinxat i que deu ser el ultim que queda de la penultima composició o el que queda de una composició de 1100.
Els seguents seran els "presuntes" preservats, o no.....???????
També dir que malauradement, aquesta es la pagina 13 d'quest fil aixi que mes negre imposible.....
Uffff!! Uns trens fora de les vies, AMB UN ESTAT LAMENTABLE, amb una maquina trinxa trens al costat, a un lloc on ja han trinxat uns quants d'iguals, a dins d'una empresa que es dedica a recuperar ferro despues de desguaÇAr trens o el que faci falta, no se, semblen, massa condicionants negatius no?
Les imatges no indiquen pas un estat de Pre-restauració ni molt menys, estan molt pitjor que el dia que van finalitzar el seu servei comercial.
Peeero....
Segons aquest fil:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=5752.
El tren va empendre el cami cap a OCSAL el dia 11-5-2007 i estem a 11-6-2007
Es a dir, en un mes a OCSAL no hi ha hagut temps de sobra per trinxar-l'ho????
Tan poc a poc es trinxen els trens?
No se, potser si que esta alla, perque no molesti a Can Boixeres, com a deposit, encara que si anaven a conservar dos motors i un remolc alla hi ha massa vagons, sembla la ultima composicio a punt de passat TOTA per la "depuradora", els presuntes "preservats" i els que no.
D'altre banda si li falten finestres es de totes, totes el que es tenia previst preservar, ja veurem com acaba la cosa sera questió d'anar visitant OCSAL.
Si observem la foto: 1000-ocsal-05.jpg
Veurem una disposicio peculiar dels vagons, el remolc esta el mes protegit de tots, a l'esquerra i al seu costat els motors, pero dos en un sentit i dos en l'altre, es a dir no estan amb la disposicio que estaven com quant circulaven, val ja ho se que debien arribar amb camio i un a un, pero tant quant els van carregar al camió com quant els van descarregar a OCSAL els van haber de girar, val sera casualitat pero dos amb un sentit i dos amb l'altre? perque?
A mes hi ha un sisè vago mes allunyat ja al centre del pati i que deu ser el proper a ser trinxat i que deu ser el ultim que queda de la penultima composició o el que queda de una composició de 1100.
Els seguents seran els "presuntes" preservats, o no.....???????
També dir que malauradement, aquesta es la pagina 13 d'quest fil aixi que mes negre imposible.....
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Acabo de trucar a OCSAL per preguntar quin serà el destí d'aquest tren i si estava disponible per comprar però, lamentablement, no m'han volgut dir res més que: "ya está adjudicado".
Ai...
Ai...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT