Adeu als 1000: Ara sí :(

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

L'únic destí alternatiu que se m'acudeix, són les plataformes aquelles que feien, amb la base...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

alló es va fer in situ. Cop de soplet i avall.
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Vaja serial... com acabara???
Jordilar

Post by Jordilar »

Sempre podem comprar entre 60 o 70 persones l'R-1300 a preu de ferralla...

El problema seria a on el fotem :'(

Salut,
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

:'( :'( :'( :'( :'(

Jo ho veig molt magre tot plegat. Encara que la teoria de guardar el 1000 preservat allà te certa llògica però vaja, no tinc gaires esperances.

@wefer, estàs fet tot un Indiana Jones ferroviari :D com l'amic JaMiRo! jeje

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Vox wrote:. Encara que la teoria de guardar el 1000 preservat allà te certa llògica
Ho dius de debó, o és que ja ens agarrem a qualsevol clau que cremi? :?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

He escrit al Sr. Patiño. Al l'email li he adjuntat la fotografia on apareixia el rètol de "unidad destinada al museo", seguida d'algunes de les fotos que vaig fer aquest cap de setmana a OCSAL.
I això és el que m'ha contestat:
Durante la reunión que mantendremos os explicaré el proyecto de Patrimonio histórico y todo lo relacionado con la serie 1000.

No obstante, no sé de donde ha salido qué unidad de la serie 1000 iba a ser "destinada a ser conservada".

La serie 1000 todavía está en funcionamiento. Cuando, finalmente sea toda sustituida, un coche A, otro coche B y un remolque serán conservados. Seguramente los últimos en retirarse. Atte.

José Ant. Patiño
-----------------------------
No cal dir que m'he quedat molt mosquejat. Abans de contestar, voldria que em donéssiu la vostra opinió al respecte.
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

:o :o :o :o Que la sèrie 1000 encara està en funcionament ?!?! xD (No faré cap més comentari)

Després de llegir això ja he perdut tota esperança de que el pobre 1000 danone sigui preservat. Crec que el dia de la reunió tindreu que explicar-li les diferències entre un 1000 i un 1000 i perquè cal preservar el 1000 (així com un 1100, per tal de poder-ne veure les diferències). El futur del 1000 està a les mans dels que aneu a la reunió, i en el cas que aconseguiu fer-lo entrar en raó us muntarem el monument més gran de tots.
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Ja esta!!!!

La serie 1000 va del 1001 al 1208 no? (per ells es clar) Vaja cultura i sabiduria, em fa por el que tenen entre mans els qui no saben molt del tema.

Es a dir tot es serie 1000 (incloent-hi els dos tipus la Serie 1000 y la 1100)
que encara que tinguin diferencies, com tots sabem, i ells ho posen al mateix sac.

Conclusions (meves):

-El tren que conservaran sera el ultim que retirin de la linia 4.

-Es conservara un denostat remolc 1400 >:(

-Es mes raonable per una futura e hipotetica circulació en un futur, ja que es una formació reversible (encara que merdosa, prefereixo un Motor A i un B junts i prou)

- Les fotos de el 1000 amb el paper de unidades destinadas a museo, potser eren una conya, o potser si que eren les destinades a ser conservades per pensar que eren les ultimes (aixi era) pero algun ILUMINAT es va adonar, que encara n'hi habia mes a la linia 4!!!
Llavors com que encara els hi queden uns mesos a les de la linia 4, ajornem el problema de preserevar, i aixi potser amb mes temps, al que durin a la lini 4 preparem ve el tema i no ens preocupem ara, deixem-ho pel curs que be. i aquests de Can Boixeres, a OCSAL que fan la feina molt ben feta i ens anem de vacances amb un problema menys.

-Com que no tenen clar el del Museu ni saben com fer per preservar i ara no volen-poden pensar i com que encara queden trens d'aquells antics a la linia 4 ja tenim temps de veure que fem (pensen) i asunte arxivat fins que quedi l'ultima unitat de veritat, deuen pensra ja ens preocuparem quant toqui.

-Amb aquest temps d'indefinició tots els 1000's originals de la linia 5 ja no hi seran, amb aquesta indefinició s'ha perdut un temps molt important i que ha anat en contra dels 1000.

-Segueixo pensant quin sera el "ADJUDICATARIO" del 1000 que queda a OCSAL, el ultim 1000, si 1000 Sr.Patiño..... NO 1100.

-Com a minim s'hauria de lluitar per preservar aquell remolc 1300 que queda allá a OCSAL, com a minim.
Last edited by faristol on Tuesday 12/06/2007 11:25, edited 2 times in total.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

wefer wrote:He escrit al Sr. Patiño. Al l'email li he adjuntat la fotografia on apareixia el rètol de "unidad destinada al museo", seguida d'algunes de les fotos que vaig fer aquest cap de setmana a OCSAL.
I això és el que m'ha contestat:
Durante la reunión que mantendremos os explicaré el proyecto de Patrimonio histórico y todo lo relacionado con la serie 1000.

No obstante, no sé de donde ha salido qué unidad de la serie 1000 iba a ser "destinada a ser conservada".

La serie 1000 todavía está en funcionamiento. Cuando, finalmente sea toda sustituida, un coche A, otro coche B y un remolque serán conservados. Seguramente los últimos en retirarse. Atte.

José Ant. Patiño
-----------------------------
No cal dir que m'he quedat molt mosquejat. Abans de contestar, voldria que em donéssiu la vostra opinió al respecte.
Jo ho veig clar:

De 1000 no en quedarà cap i el Sr Patiño i TMB opinen que "1000" tant es 1000 com 1100 i el que es guardarà seran els dos 1100 i un R1400 i au.

D'aquí que digui que encara està en funcionament.

Molt trist tot plegat. Que la gent no freak no hi trovi diferencies val, es normal, però que els responsables de TMB tampoc, o que passin, ja es l'ai carai!.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Vox wrote:Molt trist tot plegat. Que la gent no freak no hi trovi diferencies val, es normal, però que els responsables de TMB tampoc, o que passin, ja es l'ai carai!.
I ja ni té nom quan parlem dels "responsables" de patrimoni.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

faristol wrote: - Les fotos de el 1000 amb el paper de unidades destinadas a museo, potser eren una conya, .
Doncs que no t'extranyi! I no que la foto fos una broma, sino el fet de posar un cartellet.

Es al·lucinant. La BCN fashion i la BCN ignorant.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Te cordons, conserven el que potser no cal conservar i el que si caldría diuen que no cal, be encara gracies, suposo.....
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Fran-Ikarus wrote:
Vox wrote:. Encara que la teoria de guardar el 1000 preservat allà te certa llògica
Ho dius de debó, o és que ja ens agarrem a qualsevol clau que cremi? :?
Més aviat lo del clau :|

Em pregunto si encara es podria fer alguna cosa per un 1000. Si TMB ja ha decidit que només guardarà un 1100 doncs mira, res, però si que es podria guardar un 1000 per alguna cosa. No hi cap pas en aquella enorme nau del Triangle? Bé que hi havia algún funicular o quelcom semblant, doncs que hi fotin 2-3 cotxes 1000 i els guardin! :'(

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Sr. Patiño wrote:No obstante, no sé de donde ha salido qué unidad de la serie 1000 iba a ser "destinada a ser conservada".



José Ant. Patiño
Pues ha salido de la mas minima inteligencia, logica, sensibilidad y razocinio que tenemos (algunos) y que exigimos muy poco a los que nos administran, de ahí ha salido y creo que asi debiera ser.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Si destrueixen aquest 1300 i guarden un 1400, em sé d'un que no anirà a aquell museu ni gratis.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

No us heu de mosquejar ara perquè preservin un R-1400.

Arribar a missatges de l'estil "tant de bo que no preservin res d'això", tractant-se d'un vehicle d'una sèrie pròpia, únic a nivell d'aspecte, del qual no en quedarà cap de similar si no se'n preservés cap, i que com a aportació va anticipar el que seria l'aspecte interior bàsic dels cotxes de Metro de Barcelona durant dues dècades, només perquè no us fa el pes tant com d'altres, és "talibanisme" similar al de "que preservin tots els trens, que desballestin tots els autobusos", o "que preservin tots els Pegaso, que desballestin tots els Mercedes", etc.

L'objectiu ha de ser preservar un representant de cada sèrie. Per tant, un de la sèrie R-1400 és desitjable que es guardi, com ho seria que s'hagués guardat un de la sèrie R-1300, igual d'única i singular que l'altra.

Per tant, donant com a "perdut" el 1000 (els 4 cotxes motors que queden, a OCSAL), i donant per suposat que d'aquí al dia de la reunió (20 de juny) podrien haver estat desballestats tots, pregaria que es fes una comunicació d'emergència amb el Sr. Patiño, tot recordant-li que la consideració de dues sèries diferents o bé d'una sèrie amb subsèries, entre els 1000 i els 1100, podria ser discutible segons criteris, etc. però el que no és discutible és que la R-1300 és una sèrie única, singular i de la qual l'últim exemplar supervivent està a OCSAL (podria ser que ni sàpigui que els remolcs de la L5 eren tan diferents dels de la L4)

I, per tant, que faci el que pugui per tornar el R-1300 d'OCSAL a Can Boixeres. Tot suggerint-li que podria servir per a exposició estàtica, al Museu, mentre que la composició M1100-R1400-M1100 preservada seria la d'utilització mòbil. Així tindria "una mica en cada lloc". El que sigui, per tal que no desapareixin els R-1300, que no són assimilables a 1000, 1100, 1400 ni a res.

No em sembla tan descabellat que enviéssin un camió per endur-se aquest únic 1300 a Can Boixeres. Si més no, no sembla tan descabellat comparat amb que recuperéssin el tren sencer de 5 cotxes, cosa que no faran o no faran, així de clar...

Es pot fer aquesta comunicació d'urgència, Marçal?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Podem considerar els 1000 i 1100 idèntics, ja que les diferències entre ells són mínimes. Ara que el que queda de la sèrie 1000 espera la mort a la Zona Franca, valdria la pena insistir en el rescat del 1300. TMB no es gastarà ni un cèntim en recuperar tres cotxes, dos d'ells gairebé idèntics als que encara circulen per la L4 (i que, recordem, encara tenen uns anys de vida pel davant). Ara bé, el 1300 només suposa un viatge, i com que no té motor no necessita gaire restauració (a banda de la pintura exterior i el que decideixin fer amb l'interiorisme) i es podria ficar amb facilitat al museu. Pel que fa a la composició A-B, segurament l'agafaran de l'últim 1100 que circuli per la L4 quan acabin d'entrar els trens que els substitueixin.

Finalment, pel que fal al 1400, estic d'acord en què se n'hauria de guardar un, però jo insistiria ara perquè guardessin un 1300 abans que un 1400, i quan tinguem el nostre estimat cotxe panoràmic sa i estalvi ja suggerirem que enganxin un 1400 entre A i B.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Bon raonament Fran, es evident que ara per ara, el mes important es aconseguir salvar el 1300 fent veure que es d'un tipus unic, interesant i de facil recuperació, a mes com han dit en un futur museu aquest vago "panoramic" pot donar molt joc.

I sobre el 1400 be, millor guardar algo que trinxar-ho tot pero a mi em segueix semblant un vago lleig i amb un interes menor, el que no vol dir que no en tingui i no sigui digne de ser conservat, millor aixo que res!!!
Jordilar

Post by Jordilar »

Totalment d'acort:

El Principal objectiu ara és SALVAR L'R-1300
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”