TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Jo ahir a la tarda ja el vaig anar a veure, també portava el torn 124.
A les 17:30h hi vaig poder pujar desprès de esperar 20 minuts a Sagrera.
Al arrivar a Arc de Tromf hi van accedir 3 homes més de TMB i un portava els cartells de l'índex de qualitat del servei de la L-1, al passar a la cabina l'últim ja no hi tenia lloc i va deixar la port oberta(eren 8 o 9 allà dins).Em vaig fixar amb el pupitre de conducció i sembla més estret que els del 5000. Al arrivar a Espanya en van sortir 3 o 4 i van tancar la porta. Al sortir de Santa Eulàlia el tren va arrivar als 82Km/h. De fet va estar tot el trajecte ente 60-80Km/h.
Vaig arrivar a Hospital de Bellvitge a les 18:00.
Al tornar direcció Fondo un home dels que hi havia va dir que en teoria el tren sortiria aquesta setmana de 10h a 12h i de 16h a 19h.
Desprès vaig vaixar a Catalunya cap a la L-3 per anar a les cotxeres de Sant Genis.
Algú sap d'un túnel que al sortir de l'estació Universitat enllaça per la dreta amb la via de la L-1?(Direcció Hospital de Bellvitge)
A les 17:30h hi vaig poder pujar desprès de esperar 20 minuts a Sagrera.
Al arrivar a Arc de Tromf hi van accedir 3 homes més de TMB i un portava els cartells de l'índex de qualitat del servei de la L-1, al passar a la cabina l'últim ja no hi tenia lloc i va deixar la port oberta(eren 8 o 9 allà dins).Em vaig fixar amb el pupitre de conducció i sembla més estret que els del 5000. Al arrivar a Espanya en van sortir 3 o 4 i van tancar la porta. Al sortir de Santa Eulàlia el tren va arrivar als 82Km/h. De fet va estar tot el trajecte ente 60-80Km/h.
Vaig arrivar a Hospital de Bellvitge a les 18:00.
Al tornar direcció Fondo un home dels que hi havia va dir que en teoria el tren sortiria aquesta setmana de 10h a 12h i de 16h a 19h.
Desprès vaig vaixar a Catalunya cap a la L-3 per anar a les cotxeres de Sant Genis.
Algú sap d'un túnel que al sortir de l'estació Universitat enllaça per la dreta amb la via de la L-1?(Direcció Hospital de Bellvitge)
El metro de Barcelona amb motoristes!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Jo avui he estrenat 6000. Efectivament, portava el número de torn 115 o 116, i l'he agafat al voltant de les 18:00 hores.
Interiorment és idèntic a un 5000, però bastant més ample. Han posat una peça longitudinal de plàstic al sostre interior a cada costat per arribar a l'amplada del 6000, així que la línia de fluorescents queda una mica més centrada, mentre que tota la resta és idèntica.
M'ha fet gràcia la megafonia que anuncia "Correspondència amb tram", la primera vegada que ho sento. Trobo que seria més adequat dir "tramvia", ja que al principi m'he quedat pensant què deuria voler dir allò de "amtram"
Interiorment és idèntic a un 5000, però bastant més ample. Han posat una peça longitudinal de plàstic al sostre interior a cada costat per arribar a l'amplada del 6000, així que la línia de fluorescents queda una mica més centrada, mentre que tota la resta és idèntica.
M'ha fet gràcia la megafonia que anuncia "Correspondència amb tram", la primera vegada que ho sento. Trobo que seria més adequat dir "tramvia", ja que al principi m'he quedat pensant què deuria voler dir allò de "amtram"
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
A la L4 també anuncien "enllaç amb tram"wefer wrote:Jo avui he estrenat 6000. Efectivament, portava el número de torn 115 o 116, i l'he agafat al voltant de les 18:00 hores.
Interiorment és idèntic a un 5000, però bastant més ample. Han posat una peça longitudinal de plàstic al sostre interior a cada costat per arribar a l'amplada del 6000, així que la línia de fluorescents queda una mica més centrada, mentre que tota la resta és idèntica.
M'ha fet gràcia la megafonia que anuncia "Correspondència amb tram", la primera vegada que ho sento. Trobo que seria més adequat dir "tramvia", ja que al principi m'he quedat pensant què deuria voler dir allò de "amtram"
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Igual que a la L3, a Maria Cristina i Palau Reial, però només als 5000.Pere wrote:A la L4 també anuncien "enllaç amb tram"wefer wrote:Jo avui he estrenat 6000. Efectivament, portava el número de torn 115 o 116, i l'he agafat al voltant de les 18:00 hores.
Interiorment és idèntic a un 5000, però bastant més ample. Han posat una peça longitudinal de plàstic al sostre interior a cada costat per arribar a l'amplada del 6000, així que la línia de fluorescents queda una mica més centrada, mentre que tota la resta és idèntica.
M'ha fet gràcia la megafonia que anuncia "Correspondència amb tram", la primera vegada que ho sento. Trobo que seria més adequat dir "tramvia", ja que al principi m'he quedat pensant què deuria voler dir allò de "amtram"
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Si que admetia passatgeU-Bahn wrote:Avui he vist el 6000 a Fabra i Puig (dir. Hospital de Bellvitge) a les 18.45 h. Portava el torn 124 (crec que era aquest) i no admetia passatge.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Aixo si, porta el número 124, pero en cap cas vol dir que vagi darrera del 123. Es un tren especial i el poden treure en qualsevol moment: ahir per exemple anava darrere del 119 i avui anava darrere del 114, demà no podem saber on esta si no es preguntant amablement a algun motorista i confiar en la seva paraula
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Són opacs, i tant!
Bé, per les fotos que en Denisuko ha fet, especialment la segona que publica en aquest missatge, queda meridianament clar que els vidres del 6000 duen les franges opaques anti-friki.Guigui wrote:On ho veus? Per la foto que ha fet en juanka mirant endavant, més aviat diria el contrari.Jordilar wrote:Veig que ja li han col·locat els vidres opacs
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Són opacs, i tant!
:):):):):):)Guigui wrote: duen les franges opaques anti-friki.
He penjat les fotos a l'altre fil perquè com ja estaven les fotos del Jordilar, crec que era un bon lloc per penjar-les encara que aqui tampoc hauria estat malament
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Doncs a l'andana posava "Proper tren no admet passatge" i anava quasi buit, només portava dos VJ ( o TMBeros, no ho recordo bé).Denisuko wrote:Si que admetia passatgeU-Bahn wrote:Avui he vist el 6000 a Fabra i Puig (dir. Hospital de Bellvitge) a les 18.45 h. Portava el torn 124 (crec que era aquest) i no admetia passatge.
Ja l'he estrenat ! He agafat un 4000 amb el número de torn 123 a Arc de Triomf i he anat fins a Glòries on he baixat per esperar a veure si per alguna casualitat aquest cop l'havien ficat darrere el 123. Bé, doncs he tingut la sort de que al poc temps de baixar-me ha aparegut per l'altre via, així que l'he agafat i he anat fins a Universitat on he donat la volta i he tornat cap a casa ja que anava força ple i gràcies als vidres "anti-friki" que algú comentava abans poca cosa es podia veure....
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Sí, però té un origen molt interessant: http://transport.cat/viewtopic.php?p=46209#46209Mortadel·lo wrote:és un "apartaderu"Miquel wrote: Algú sap d'un túnel que al sortir de l'estació Universitat enllaça per la dreta amb la via de la L-1?(Direcció Hospital de Bellvitge)
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.