Frío, frío.Jordilar wrote:Suposu que es que la porta de la cabina no sigui transparent.
Pregunta-li a un maquinista.
victorcasta wrote:Que la carcassa de les cabines serà feta d'acer
Investigarem sobre els Alpino aquests...victorcasta wrote:Doncs fa unes setmanes hi havia un anunci en un diari de gran tirada, ocupant tota la pàgina, on s'anunciava la licitació del 4t lot de Civia... potser la cago, però crec que era de 40 unitats.
(Recordar que és al 4t lot de Civia on s'especificava als PGE els 5 Civia Alpino, caldrà esperar a que s'obri la licitació...)
Buff, tú en tens unes cuantes...josep_serre wrote:I ningú té frases cèlebres meves? hi ha la de la signatura, posa't bé la camisa que passen parte!
Obviament és per la protecció sobre un possible impacte frontal.JaMiRo! wrote: Bé, no és la "carcassa" perquè aquesta serà de polièster com ara. El que serà d'acer serà tota l'estructura de la cabina (on es recolza la carcassa de polièster). Ara mateix és tot d'alumini, i els maquinistes no se'n refien. No ho acabo d'entendre però bé...
Salut!
No se sorprengui tant, no en sé pas tant... només cal tenir una mica de memòria i recordar que vostè ho va dir fa temps...JaMiRo! wrote:Hola!
victorcasta wrote:Que la carcassa de les cabines serà feta d'acer
¡Premio!
Vostè en sap un colló...Entre les fotos amb bidons de la 6000 i ara això no deixe's de sorprendre'm...
Com-úm metro sin frenoj
Idea original de Fran-Ikarus
(dues primeres estrofes)
Continuada per JaMiRo!
(dues últimes estrofes)
Có-moum metro sin frenoh,
al verte yo me aselero,
entro saltándome-el torno,
que no me veán loh madeeerooooh...
Eeeeeehl vagóooon...
ehl vagón en movimieeeeeeeentooooooo...
me desata lohhh sentíiioooohhh...
sie-tamoh en-éh mihmoah-sieeentoooohhh...
mi corasóoon.... mi corasóoon va rugieeendoooo...
co-mooo uun méeetroooh... comoúmmetro sin frénoh!
Có-moum metro sin atoooh,
me kedaooh sin protesion,
voi salthándomeee cada estasion,
ke la peñaah se bajeee en otrah ocazión,
Eeeeeeeeeeeeeehl vagóooooon,
ehl vagón en movimieeeeentoooooo...
er wefeeeeer va toacojonaooooooo,
no purza la palanca demergenziaaaaaauuh...
kiza kiereeeeh acabaaaaaaah zu vidaaaaauuuuuuu,
aplastao contra la paré deeer culo de zacoooooooo
Home, ja dic jo que per uns milimetres..... a la linia de puigcerda no passa res.Platanito wrote:Idea llegendària: l'agulla de pl. Catalunya no existeix (o està totalment inutilitzada i els 6000 els hauran d'entrar peça a peça).
I una altra que sembla que es confirma arran de la narració d'en victorcasta de l'arribada del segon 6000 de TMB: es manté la diferència d'ample entre Renfe i la L1 del metro (ample ibèric antic).