Dilluns va sortir a les noticies que s'ha inventat un nou material que permetra instal·lar la MAGLEV (trens de Levitacio Magnètica) molt mes economicament, degut a que no es necessitaran temperatures tant baixes.
Potser estaria be que les noves línies d'alta velocitat siguin MAGLEV, ja que pel que sembla s'arriba als 500 i pico llargs sense cap problema.
MAGLEV molt mes barata gracies a nou material inventat.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
MAGLEV molt mes barata gracies a nou material inventat.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Com si fos bufar i fer ampolles...
T'has aturat a pensar, ni que sigui per un moment, que un Maglev requereix una estructura totalment separada del ferrocarril? I no em val la resposta "l'AVE també la necessita", ja que els països amb ample UIC universalitzat no tenen aquest problema, de manera que els TAV poden circular per via convencional allí on calgui.
Parlant en plata: t'imagines què haurien de fer a les corresponents estacions de París si tots els TGV, Eurostar, Thalys, ICE, etc. passessin a ser Maglev?
Parlant en plata: t'imagines què haurien de fer a les corresponents estacions de París si tots els TGV, Eurostar, Thalys, ICE, etc. passessin a ser Maglev?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: MAGLEV molt mes barata gracies a nou material inventat.
:viejoverdeEcomobisostrans wrote:Dilluns va sortir a les noticies que s'ha inventat un nou material que permetra instal·lar la MAGLEV (trens de Levitacio Magnètica) molt mes economicament, degut a que no es necessitaran temperatures tant baixes.
Potser estaria be que les noves línies d'alta velocitat siguin MAGLEV, ja que pel que sembla s'arriba als 500 i pico llargs sense cap problema.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
D'això...
Sí, perquè anar a 300 per hora és cosa dels africans.Ecomobisostrans wrote:Potser estaria be que les noves línies d'alta velocitat siguin MAGLEV, ja que pel que sembla s'arriba als 500 i pico llargs sense cap problema.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
La infraestructura del Maglev necessita estar segregat totalment, i això implica un impacte ambiental brutal, sinó mira't aquest vídeo i veuràs que el tren ha de circular en viaducte en tot el seu traçat.