Subsòl de Barcelona
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Molt interessant.
Algú sap si és possible aconseguir un plànol de situació de les clavegueres i colectors de Barcelona?
Algú sap si és possible aconseguir un plànol de situació de les clavegueres i colectors de Barcelona?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Jo m'hi vaig dedicar durant una temporada.metring wrote:Buf! Si de vegades, gent que aixeca les aceres un i un altre cop, ni els té, i així surten algunes obres!
Feia plànols per conduccions de fibra òptica, i els plànols de la xarxa d'aigua o de gas que ens donaven les companyies ja avisaven que eren "orientatius". de fet, la millor manera era anar al lloc en qüestió i resseguir les tapes de les arquetes per saber aproximadament per on anaven les conduccions. I resar perquè els obrers a l'obrir anessin amb compte
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
així funciona aquest pais...wefer wrote:Jo m'hi vaig dedicar durant una temporada.metring wrote:Buf! Si de vegades, gent que aixeca les aceres un i un altre cop, ni els té, i així surten algunes obres!
Feia plànols per conduccions de fibra òptica, i els plànols de la xarxa d'aigua o de gas que ens donaven les companyies ja avisaven que eren "orientatius". de fet, la millor manera era anar al lloc en qüestió i resseguir les tapes de les arquetes per saber aproximadament per on anaven les conduccions. I resar perquè els obrers a l'obrir anessin amb compte
T'has de dirigir a CLABSA. http://www.clabsa.eswefer wrote:Molt interessant.
Algú sap si és possible aconseguir un plànol de situació de les clavegueres i colectors de Barcelona?
I si tens molta sort s'avindran a donart-te informació.
Ostres! Em pregunto on em vaig ficar jo un matí de dissabte que passava per la zona i vaig baixar a les clavegueres a travès d'un xiringuito amb aspecte de museu. Per no haver estat obert mai, el lloc feia el pego, amb la seva visita guiada al colector i tot!fantito wrote: Al no-nat museu del clavegueram de Barcelona, les restes del qual es poden veure al Passeig de Sant Joan cantonada Diagonal, hi havia un plànol amb tota la xarxa de col·lectors i dipòsits pluvials que es veia des del carrer.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Gràciesfantito wrote:Hi ha un petit esquema dels col·lectors principals a aquesta web: http://w10.bcn.es/APPS/aaabcnsubsol/html/home.html
És molt senzill, però permet fer-se una idea del principal.
El museu del clavegueram va funcionar. De fet, el que no sabia és que ja no ho fes... potser no va tenir gaire èxit? No sé si hi ha molta gent no-friki que vulgui anar a passar un dia de festa a una claveguera
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Doncs no va tenir gaire èxit (però sí que va funcionar, així que res de no-nat). Suposo que no gaire gent estava interessada a suportar aquella oloreta per baixar a un túnel sota terra i veure com les rates es menjaven les restes que queien directament de l'aigüera del restaurant del costatwefer wrote: El museu del clavegueram va funcionar. De fet, el que no sabia és que ja no ho fes... potser no va tenir gaire èxit? No sé si hi ha molta gent no-friki que vulgui anar a passar un dia de festa a una claveguera
De tota manera, tinc entès que hi ha ciutats que organitzen recorreguts pel clavegueram, fins i tot amb un museu dedicat, i amb més èxit que el nostre.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Fa com uns 10 anys vaig baixar a les clavegueres en una sortida escolar per allà pel pg.de Sant Joan, pero no recordo si era un museu, em sembla que no, que van obrir una tapa d'aquestes de sortida d'emergencia (com la de Magòria, per que us feu una idea) i per allà vam entrar.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
I que el trànsit ferroviari suporti el pas per un únic coll d'ampolla, com seria Pl. Catalunya, amb les limitacions que hi ha pel pont sobre el metro. Això seria el més preocupant.fantito wrote:Per tant crec que és inviable el seu desdoblament degut a la fragilitat inherent de la infraestructura que obligaria a treballar a cel obert i dubto que la ciutat suporti el tall del carrer Aragó ni que sigui una setmana.
És a dir, aquell senyor que vol donar la nota i diu "no vull que es faci com està previst ni per on volen els altres, olé mis huevos", que vagi començant a empescar-se explicacions enginyoses perquè, si no, li sortirà una monumental llufa com la de portar a la platja determinat parc d'atraccions.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Cap problema, home! Fem que les 450 i 451, que no poden passar pel pont, avancin les altres unitats fent servir les vies de TMB, i tots contents.Guigui wrote: I que el trànsit ferroviari suporti el pas per un únic coll d'ampolla, com seria Pl. Catalunya, amb les limitacions que hi ha pel pont sobre el metro. Això seria el més preocupant.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Si que és un museu, el de les clavegueres, i només es pot visitar si no plouEcomobisostrans wrote:Fa com uns 10 anys vaig baixar a les clavegueres en una sortida escolar per allà pel pg.de Sant Joan, pero no recordo si era un museu, em sembla que no, que van obrir una tapa d'aquestes de sortida d'emergencia (com la de Magòria, per que us feu una idea) i per allà vam entrar.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Amb el poc espai que tenim a Barcelona cada cop es més evident que el subsòl és una altarnativa per extendre la ciutat. Amb el cobriment de vies de l'estació de Sant Andreu i Sagrera, tot ho tenim soterrat.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!