MAGLEV molt mes barata gracies a nou material inventat.

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Post Reply
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

MAGLEV molt mes barata gracies a nou material inventat.

Post by Ecomobisostrans »

Dilluns va sortir a les noticies que s'ha inventat un nou material que permetra instal·lar la MAGLEV (trens de Levitacio Magnètica) molt mes economicament, degut a que no es necessitaran temperatures tant baixes.

Potser estaria be que les noves línies d'alta velocitat siguin MAGLEV, ja que pel que sembla s'arriba als 500 i pico llargs sense cap problema.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Com si fos bufar i fer ampolles...

Post by Guigui »

T'has aturat a pensar, ni que sigui per un moment, que un Maglev requereix una estructura totalment separada del ferrocarril? I no em val la resposta "l'AVE també la necessita", ja que els països amb ample UIC universalitzat no tenen aquest problema, de manera que els TAV poden circular per via convencional allí on calgui.

Parlant en plata: t'imagines què haurien de fer a les corresponents estacions de París si tots els TGV, Eurostar, Thalys, ICE, etc. passessin a ser Maglev?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Re: MAGLEV molt mes barata gracies a nou material inventat.

Post by Platanito »

Ecomobisostrans wrote:Dilluns va sortir a les noticies que s'ha inventat un nou material que permetra instal·lar la MAGLEV (trens de Levitacio Magnètica) molt mes economicament, degut a que no es necessitaran temperatures tant baixes.

Potser estaria be que les noves línies d'alta velocitat siguin MAGLEV, ja que pel que sembla s'arriba als 500 i pico llargs sense cap problema.
:x :viejoverde
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

D'això...

Post by JaMiRo! »

Ecomobisostrans wrote:Potser estaria be que les noves línies d'alta velocitat siguin MAGLEV, ja que pel que sembla s'arriba als 500 i pico llargs sense cap problema.
Sí, perquè anar a 300 per hora és cosa dels africans.

:x
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

A Madrid estaran contents, no? :)
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

U-Bahn wrote:A Madrid estaran contents, no? :)
I tant, d'aquesta manera, el Ministre d'Indústria podrà anar a comprar el pa el dia sense cotxes. :twisted:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

La infraestructura del Maglev necessita estar segregat totalment, i això implica un impacte ambiental brutal, sinó mira't aquest vídeo i veuràs que el tren ha de circular en viaducte en tot el seu traçat.
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”