Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Fran-Ikarus wrote:Una 1000-1300-1000 no pot circular tal qual.
Tens raó, no hi havia caigut.
D'altra banda, i aprofitant que estic en pla idealista, també podrien tornar a la decoració interior original, amb bancs continus lila i parets de color verd pàlid.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
awe wrote:Diu el refrany que es cacen més mosques amb una cullerada de mel que amb una tona de vinagre.
Efectivament.
Jo no estic d'acord amb la decisió presa per TMB... però si fem una rabieta, tampoc aconseguirem res. Cal pensar què es pot aconseguir amb el que es fa, no pas donar cops contra la paret inútilment.
Ja ha deixat ben clara la nostra posició al Sr. Patiño sobre la conservació del 1000 i del 1300 en particular. Però per molt que ens enraiem, ara mateix dubto que puguem aconseguir gaire cosa donat que segurament hem fet tard.
Evidentment, no per fer mes soroll s'aconsegueixen mes coses en aquests casos, pero fa rabia que no es puguin fer mes coses i que siguin efectives, com ja he dit qui te la paella pel manèc, mana i ja ha dit la seva i es molt dificil que rectifiquin i mes si aquesta rectificació implica deixar-los en evidencia i no be de ningu amb "Influencia".
Fran-Ikarus wrote:hauríem de mirar de convèncer en Patiño, mentre existeixi el 1300, és que conservin tots dos, si de cas el 1400 perquè el tren preservat pugui circular en composició de 3 cotxes (5 millor que 3, però ja que no pot ser, doncs 3 millor que 2) i el 1300 per tenir-lo al Museu
Mes val anar-se oblidant del 1300 (MOlt lamentablement), pel que ha dit Wefer, el seu ferro ja esta venut i potser TMB no te res a dir ja sobre aquell vagó.
A mes en les fotografies aportades per wefer en aquest mateix fil, per la posició dels vagons de L'ULTIM 1000 al pàtibul, el 1300 segurament serà l'ultim en ser trinxat, si el seu destí es ser trinxat, aixi que mas mala sort i rabia imposible.
Pero, be, com a minim hi ha intenció de tenir un Museu i hi han plans.....plans de projectes, encara que tambe hi ha altres coses que son planes....
Avui he vist un camió gran transportant un vagó de metro, però no sé si era una unitat 1100 o 1000. Això ha succeït al Triangle Ferroviari. Jo tornava de Caldes de Malavella, a les 14.36 en punt. Ho he vist passant amb el tren.
jlr wrote:Avui he vist un camió gran transportant un vagó de metro, però no sé si era una unitat 1100 o 1000. Això ha succeït al Triangle Ferroviari. Jo tornava de Caldes de Malavella, a les 14.36 en punt. Ho he vist passant amb el tren.
L'has vist be? Perquè també podria ser un 3000 anant a Lleida a reformar...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
jlr wrote:Avui he vist un camió gran transportant un vagó de metro, però no sé si era una unitat 1100 o 1000. Això ha succeït al Triangle Ferroviari. Jo tornava de Caldes de Malavella, a les 14.36 en punt. Ho he vist passant amb el tren.
L'has vist be? Perquè també podria ser un 3000 anant a Lleida a reformar...
Hola. Sí, estic totalment segur. Era un vagó de les sèries 1000 o 1100. No era un vagó de la sèrie 3000. Era tot blanc, però ja dic, era un vagó característic de les sèries 1000 i 1100.
Fran-Ikarus wrote:La Metring ho ha recordat: 5è aniversari del final dels 1000, avui (jo no vaig ser-hi, perquè fa 5 anys i 1 mes que treballo fora de Barcelona...)
Coi Fran-Ikarus, quin ensurt m'has donat!!!!
He vist aquest tema viu altre cop, i el primer que he pensat ha estat que han trinxat el 1100.
I ja 5 anys des de l'últim dia, i jo (com la majoria) ens ho vam perdre.
A mi m'ha passat igual, ja pensava que haurien trinxat el 1100...
Jo aquell dia tenia examen i vaig sortir abans de casa per intentar enxampar el 1000 i fer-hi una última volta abans d'anar a classe, llàstima que no va passar tot i estar força estona esperant-lo i em vaig quedar sense poder veure'l el seu últim dia de circulació.
Naturalment, a Facebook els han plogut pals pel tractament de la preservació (és a dir, per la no-preservació) de material d'aquesta sèrie i de l'associada R-1300.
Naturalment, a Facebook els han plogut pals pel tractament de la preservació (és a dir, per la no-preservació) de material d'aquesta sèrie i de l'associada R-1300.
si TMB hace diez años atras los hubiese reformado aun estarian aqui y con las ultimas tecnologias de seguridad y no las chatarras 5000 y 9000 . I en vez de anunciarlo podrian volver a la vida la unica composicion 1100 que queda los 3 coches que hay en las catacumbas del triangle y los dos coches motores que hay en las cocheras de la linea 5 de sant genis, encima tienen el morro de anunciar los 10 años de la retirada
Sinceramente y perdonad mi tono, siempre he pensado desde que vi fotos y vídeos por primera vez que ésta es junto a la de las reformas de Glòries, la mayor estupidez que se ha cometido en Barcelona y en toda Catalunya. Los miles y 1100 me recuerdan a los cinco miles de Madrid, son casi idénticos al menos en la estética, y de antigüedad no creo que se lleven muchos años de diferencia. Y mientras que en Barcelona hace ya diez años que les pasaron la pinza, todavía sin explicar por qué, aún a día de hoy en Madrid los cinco miles, que repito, son de su estilo, andan corriendo y no precisamente por una sola línea. Todavía en 2016 vi en Príncipe Pío en la línea 6 varios cinco miles, con la pintura gallardonesca, pero ahí están.
Y en cuanto a prestaciones, no sé qué reformas necesitaban los miles, pero los cinco miles no necesitaban ninguna: cualquiera de las series funciona perfectamente, tiene espacio PMR, megafonía, barras, asientos, aire... ¿Qué leches necesitan aquí para tener que "reformarlos" o pasarlos por la pinza (en el caso de los miles)?
Eso es que algún tonto (o más bien listo, en este caso), nos vendió aquí la moto de la birria de los cinco miles ultramegafashion, y de los nueve miles, que por mucho que digan algunos, estos últimos son unos destrozaraíles y destrozatúneles (el ejemplo más claro lo tenemos en los cortes sucesivos de las líneas 9, 10, 4 y 2) y hala, a presumir de modernidad con laflotamamodenna del mundo, y a seguir tirando el dinero. Los cinco miles no niego que sean malos, pero sinceramente me parecen un cacharro de plástico con ruedas. Los miles al menos eran de hierro.
Próxima estupidez: hacer la Sagrada Família con fibra de poliéster. Correspondencia con: Maragall mete la tarjeta por la derecha y salta el torno porque no puede pasar.
Así nos luce el pelo.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...