Alguns videos interessants

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
User avatar
Proastiakos
N5
N5
Posts: 147
Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
Location: Badalona

Post by Proastiakos »

entfe001 wrote:
mikado wrote:Definició de GILIPOLLAS

http://www.youtube.com/watch?v=1XIza2W1-gE
El que més em preocupa d'aquest vídeo és que les portes obertes no sembla que hagin causat la frenada d'emergència del tren.
Tens tota la raó, a les línies del metro que porten ATP tinc entès que l'apertura d'alguna porta en una zona que no estigui autoritzada per l'ATP provoca la frenada d'emergència. No així a la línia 1 que només talla tracció al tren i queda a la responsabilitat del motorista parar el tren o proseguir per inèrcia fins estacionar a una estació.

Salutacions
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Us poso un video, del nostre soci i (inhabitual) foraire Marquès de Munchausson, resumint prou bé el divertit cap de setmana a Grenoble i Lyon:
http://www.youtube.com/watch?v=k3M4sNdZqhI

S'hi poden veure imatges dels busos de Standard216 ("l'ARCA de Grenoble"), les cotxeres de TAG, tramvies pels carrers de Grenoble, els busos de Retro Bus Lyonnais ("l'ARCA de Lyon"), inclòs el Berliet blau amb el qual ens van fer un tomb pels suburbis, i algun troleibus articulat a Lyon.

L'eix argumental no proveu d'entendre'l, estem tots com un llum
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
vr
N6
N6
Posts: 220
Joined: Tuesday 30/05/2006 16:49

Post by vr »

Fran-Ikarus wrote:L'eix argumental no proveu d'entendre'l, estem tots com un llum
"Els homes d'Arquelson"
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Attelage de TGV

"Enganchón" en directe i la solució a aquest problema, un pantògraf amb el circuit neumàtic que passa pel fregador. Amb això, si el circuit es trenca, no hi ha prou pressió i el pantògraf baixa automàticament.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

En el futur els afeccionats al ferrrocarril en miniatura jugaran amb trens refrigerats amb nitrògen líquid? :D

http://es.youtube.com/watch?v=TeS_U9qFg7Y
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

wefer wrote:En el futur els afeccionats al ferrrocarril en miniatura jugaran amb trens refrigerats amb nitrògen líquid? :D

http://es.youtube.com/watch?v=TeS_U9qFg7Y
Jo vaig tenir ocasió de veure-ho en directe a l'Autònoma 8-)
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Smart!

Post by JaMiRo! »

Hola!

Penseu que els Smart són insegurs? Doncs aneu ben errats. :o :o :o

Si s'inicia una discussió, us explico que és la cèlula Tridion que fa que l'habitacle dels passatgers no pateixi una deformació considerable. :D 8-)

Salut!

PD: malgrat que l'habitacle del cotxe queda deformat adequadament, a la velocitat a què es fot l'ai carai! dubto que els passatgers sobrevisquèssin...Una decceleració massa exagerada, crec que rebentaries per dins... :vomit
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Impressionant!!!

Post by JaMiRo! »

I mireu aquest altre!!! Heu vist com deixa el Mercedes???

Jo flipo...Ara entenc per què aquests trastos són tan cars!

PD: a mi m'agraden els Smart com podeu veure... :oops:
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Com fer-se un Airbus A-380 en 7 minuts :P

Atenció sobretot al pas del comboi especial pel mig d'un poble... :!:

Gavà Mar Reloaded :D
User avatar
vr
N6
N6
Posts: 220
Joined: Tuesday 30/05/2006 16:49

Re: Impressionant!!!

Post by vr »

JaMiRo! wrote:I mireu aquest altre!!! Heu vist com deixa el Mercedes???

Jo flipo...Ara entenc per què aquests trastos són tan cars!

PD: a mi m'agraden els Smart com podeu veure... :oops:
A mi també m'agraden, però hem de tenir en compte que el que es deforma del Mercedes és precissament la zona destinada a absorvir el xoc, és normal que es deformi tant perque del que es tracta és d'absorvir l'enèrgia cinètica mitjançant la deformació de la zona del motor i evitar que arribi a l'habitacle i afecti als passatgers.

Enginyers, segur que ho podeu explicar millor!
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Re: Impressionant!!!

Post by orique »

vr wrote:
JaMiRo! wrote:I mireu aquest altre!!! Heu vist com deixa el Mercedes???

Jo flipo...Ara entenc per què aquests trastos són tan cars!

PD: a mi m'agraden els Smart com podeu veure... :oops:
A mi també m'agraden, però hem de tenir en compte que el que es deforma del Mercedes és precissament la zona destinada a absorvir el xoc, és normal que es deformi tant perque del que es tracta és d'absorvir l'enèrgia cinètica mitjançant la deformació de la zona del motor i evitar que arribi a l'habitacle i afecti als passatgers.

Enginyers, segur que ho podeu explicar millor!
Ja està prou bé així... i en JaMiRo! segur que ho sap millor que jo... :D
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Impressionant!!!

Post by wefer »

JaMiRo! wrote:I mireu aquest altre!!! Heu vist com deixa el Mercedes???
Jo flipo...Ara entenc per què aquests trastos són tan cars!
Anem amb compte, perquè el comportament correcte és el del Mercedes, no pas el de l'Smart (que de fet també és un Mercedes).

Les lesions més importants en un xoc s'acostumen a produïr per la violència de la desacceleració. Per minimitzar aquesta força del cop, s'intenta que l'estructura dels automòbils absorbeixin el màxim d'energia possible deformant-se. Tota aquetsa energia que es gasta en la deformació, és energia que no es transmetrà als ocupants.
En canvi, si el cotxe es manté rígid, no absorbeix energia. Això vol dir que molta més quantitat de l'energia es transmet als ocupants i, per tant, hi ha molt més risc de lesions i de mort.
Tinguem en compte que els cotxes moderns es deformen, però només fins a un punt concret, que permet absorbir l'energia sense que els passatgers quedin esclafats.

Si alguna vegada heu vist les conseqüències d'un xoc entre un cotxe modern i un d'antic, haureu vist que el cotxe modern acostuma a quedar fet una pena, mentre que l'antic pràcticament ni es deforma. Vol dir això que el cotxe antic és més segur? No, sinó al contrari. En un xoc entre cotxes antics aquests queden intactes (reboten), però els seus ocupants tindran seqüeles greus. En canvi, en un xoc entre cotxes moderns, és més probable que els cotxes quedin sinistre total, però els passatgers patiran molts menys danys.

Aplicant això, aleshores, vol dir que l'Smart està mal fet? No, en absolut. Només vol dir que l'Smart és un cotxe petit i s'ha fet tot el segur que permet la seva mida... però sempre serà més insegur que viatjar en un Mercedes de més de 5 metres de llargada. Les lleis de la Física són així.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Cert, però amb matissos...

Post by JaMiRo! »

Hola!

Sí, Marçal, les lleis de la física són les lleis de la física :D . No vas errat. Però el comportament d'un Smart Fortwo en un accident és diferent del de molts altres automòbils:

-El motor es deforma completament i dissipa gran quantitat d'energia.

-Quan la part frontal ja s'ha deformat totalment, la cèl·lula Tridion ha estat dissenyada de tal manera que l'energia del xoc passa a la part de darrere del vehicle.

-Aquest automòbil té moltíssimes parts deformables, com és el cas del volant, específicament dissenyat per deformar-se i continuar evacuant energia.

Si penseu que els cotxes grans moderns són segurs, aneu equivocats. El nou Smart Fortwo té 4 estrelles EuroNCAP (l'antic, el que surt als meus videos, 3). La Chrysler Voyager, només 1'5... :roll: :D :D :D

Salut!

NOTA: l'EuroNCAP és un test realitzat per un organisme independent que aplica uns criteris més restrictius en la seguretat de l'automòbil que les normatives europees; el màxim d'estrelles que un cotxe pot obtenir són cinc. La cinquena estrella fa referència a la seguretat dels vianants en cas d'atropellament.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Una 444 con los colores originales:

http://es.youtube.com/watch?v=ACVGDRB4Qww
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

Resultat de la ingent quantitat de milions d'euros abocats a l'AVE Madrid-Valladolid, prioritat de l'anterior govern central, ja que segons ells és un corredor molt més important que el corredor mediterrani, per exemple... :x
http://es.youtube.com/watch?v=73Dcw5g9nis
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Re: Cert, però amb matissos...

Post by orique »

JaMiRo! wrote:Hola!

Sí, Marçal, les lleis de la física són les lleis de la física :D . No vas errat. Però el comportament d'un Smart Fortwo en un accident és diferent del de molts altres automòbils:

-El motor es deforma completament i dissipa gran quantitat d'energia.

-Quan la part frontal ja s'ha deformat totalment, la cèl·lula Tridion ha estat dissenyada de tal manera que l'energia del xoc passa a la part de darrere del vehicle.

-Aquest automòbil té moltíssimes parts deformables, com és el cas del volant, específicament dissenyat per deformar-se i continuar evacuant energia.

Si penseu que els cotxes grans moderns són segurs, aneu equivocats. El nou Smart Fortwo té 4 estrelles EuroNCAP (l'antic, el que surt als meus videos, 3). La Chrysler Voyager, només 1'5... :roll: :D :D :D

Salut!

NOTA: l'EuroNCAP és un test realitzat per un organisme independent que aplica uns criteris més restrictius en la seguretat de l'automòbil que les normatives europees; el màxim d'estrelles que un cotxe pot obtenir són cinc. La cinquena estrella fa referència a la seguretat dels vianants en cas d'atropellament.
A mí m'agrada més el Toyota Prius, que tampoc obté una mala qualificació :D, a part de ser híbrid... llàstima dels 26000 euros que costa :roll:
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Idiotes...

Post by JaMiRo! »

Idiotes.

Per cert, me n'alegraria si passes quelcom com...

:trenazo
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”