No entro a valorar si el servicio de Regionales en Cataluña es bueno o no porque no lo se, pero lo que si que se es que el servicio que Regionales ofrece en Cataluña es mucho mejor que el que ofrece en el resto del pais. Por poner un ejemplo, Alicante-Valencia. 2 trenes diarios (3 trenes Viernes) Los 2 diarios, al venir desde Murcia, se tienen que hacer con material diesel, normalmente con 592.2 (algunas veces con 592.0) mientras que los casi 200 km que separan Alicante de Valencia están electrificados. Si te quejas de la poca aceleración de las 440, los 592.2 aun tienen menos aceleración. Saliendo de Alicante, aparte que es todo subida desde la salida de Alicante hasta La Font de La Figuera, los camellos llegan a coger los 140 km/h casi en Elda-Petrer, donde ya tienen que frenar para parar. Sin embargo, a las 440R/470, al poco de pasar San Vicente del Raspeig ya van a 140. Y aparte que estos trenes (sobretodo el de la tarde) van llenos hasta tal punto que más de una vez la gente se ha quedado en Alicante porque no podía subir al tren y han tenido que traer taxis o autobuses para llevarlos hasta su destino (y la gran mayoría de veces los camellos van en doble) Y mientras tanto, los Altaria Madrid-Alicante en fines de semana, al 100% desde Elda y Villena... pero bueno, aquí entraría en otro tema de si es necesaria una línea de Cercanías Alicante-Villena.EUKibo wrote:Perdona, no estic dient en cap cas que els que viviu fora de nuclis urbans ho tingueu millor! En tot cas son coses diferents, Barcelona no te les rodalies i el metro que necessita com a gran metropoli. I Catalunya no te els Regionals que necessita, pero nomes faltaria ara tenir el sistema ferroviari de Girona! I clar que sabem que alla les deficiencies son pitjors, el problema es que a Barcelona aquestes no estan justificades, perque de demanda en sobra.
Ripoll - Puigcerdà amb la via en bon estat: 440 vs Civia
EUKibo wrote:Primer, jo també podria treure frases de context, segon, el Catalunya express que dius va colapsat primerament perque passa per Barcelona, si Barcelona no existis poca saturacio tindria, i segon perque Granollers, Girona, Figueres per aquest tipus de servei de Regionals son igual de potencials com Barcelona i l'oferta esta prou justificada, no nomes a Barcelona hi ha densitat.252-071 wrote:Ahhhhhh llavors explica'm perqué el catalunya expres (BCN-Figueres/Portbou)van sempre plens i en doble composició.Dius que hi ha demanda de sobra?EUKibo wrote:el problema es que a Barcelona aquestes no estan justificades, perque de demanda en sobra.
Salut
Llavors que vols fer?desviar el catalunya expres per la linia del papiol?
La cosa més logica es que facin pasar els 448 per Barcelona per poder agafar molts viatger i que aquests vagin a la seva destinació.
Si tinguesis a renfe que faries?Desviaries aquests perque tenen menys aceleració que els rodalies?
Salutacions
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
??? Que dius?252-071 wrote:
Llavors que vols fer?desviar el catalunya expres per la linia del papiol?
La cosa més logica es que facin pasar els 448 per Barcelona per poder agafar molts viatger i que aquests vagin a la seva destinació.
Si tinguesis a renfe que faries?Desviaries aquests perque tenen menys aceleració que els rodalies?
Salutacions
m'agraden aquests iconos que sempre poseu, us els dedico jo també els mateixos.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
T'has parat a pensar que si a les vies per on circulen els 4000 (que també avancen les 447, Civies...), hi poses 5 línies de rodalies, més altres tantes de regionals i unes altres de llarga distància, i a més a més, hi poses una estació amb 7 vies, amb els seus corresponents desviaments i amb les seves corresponents limitacions de velocitats i els possibles cisallaments, potser els 4000 no anirien tan ràpid?? El que no és discutible en cap cas és aquesta comparació, ja que són dues coses incomparables.EUKibo wrote:I lo de les 4000 esque no es discutible, a Sants els 4000 avancen les 440 i aixo es impepinable, en un mateix tram de via entren i surten abans el metro.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Certament, els 4000 també corren més que l'Euromed en el tram comú a l'aire lliure de Sants, jo el que dic es que els trens de la C2 SEMPRE els avancen les 4000 pel costat, els de les linies C1 C3 C4 C7 encara de tant en tant van com el metro de rapid.
I clar que es incomparable! Un metro no es pot comparar amb un rodalies! Un Rodalies es mes rapid que el metro en marxa, per aixo ho dic, que el metro que en teoria ha de ser mes lent es molt mes rapid.
I clar, aqui el problema es basicament d'ADIF que es el que apunteu, que nomes 4vies amb tots els canvis d'agulles i tantes linies de rodalies, regionals i grandes lineas en ambdos sentits...
Cap cosa justifica que els trens vagin tant lents. Si la culpa es de manca d'infrastructures RENFE hauria de denunciar ADIF i portarla a tribunals i exigirne compensacions amb la nova llei ferroviaria, pero sent de la mateixa butxaca... A més que en cap pais s'ba vist que el problema del ferrocarril sigui per manca d'infrastructures, la manca generalment es de qualitat de l'explotacio, i en aquest cas seria l'ADIF qui hauria d'expulsar RENFE de les seves vies i cedirli l'explotacio a una altra empresa...
I clar que es incomparable! Un metro no es pot comparar amb un rodalies! Un Rodalies es mes rapid que el metro en marxa, per aixo ho dic, que el metro que en teoria ha de ser mes lent es molt mes rapid.
I clar, aqui el problema es basicament d'ADIF que es el que apunteu, que nomes 4vies amb tots els canvis d'agulles i tantes linies de rodalies, regionals i grandes lineas en ambdos sentits...
Cap cosa justifica que els trens vagin tant lents. Si la culpa es de manca d'infrastructures RENFE hauria de denunciar ADIF i portarla a tribunals i exigirne compensacions amb la nova llei ferroviaria, pero sent de la mateixa butxaca... A més que en cap pais s'ba vist que el problema del ferrocarril sigui per manca d'infrastructures, la manca generalment es de qualitat de l'explotacio, i en aquest cas seria l'ADIF qui hauria d'expulsar RENFE de les seves vies i cedirli l'explotacio a una altra empresa...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Si et mires els accidents ferroviaris que hi ha hagut aquests últims anys a Anglaterra, de seguida canviaràs d'opinió.EUKibo wrote:A més que en cap pais s'ba vist que el problema del ferrocarril sigui per manca d'infrastructures, la manca generalment es de qualitat de l'explotacio, i en aquest cas seria l'ADIF qui hauria d'expulsar RENFE de les seves vies i cedirli l'explotacio a una altra empresa...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Un metro té molta més acceleració que el rodalies perque els metros no tenen tanta punta (80km/h) perqué els metros han d'estar parants cada dos per tres y aixó el hi ha d'otorgar una gran aceleració.EUKibo wrote:Certament, els 4000 també corren més que l'Euromed en el tram comú a l'aire lliure de Sants, jo el que dic es que els trens de la C2 SEMPRE els avancen les 4000 pel costat, els de les linies C1 C3 C4 C7 encara de tant en tant van com el metro de rapid.
I clar que es incomparable! Un metro no es pot comparar amb un rodalies! Un Rodalies es mes rapid que el metro en marxa, per aixo ho dic, que el metro que en teoria ha de ser mes lent es molt mes rapid.
I clar, aqui el problema es basicament d'ADIF que es el que apunteu, que nomes 4vies amb tots els canvis d'agulles i tantes linies de rodalies, regionals i grandes lineas en ambdos sentits...
Cap cosa justifica que els trens vagin tant lents. Si la culpa es de manca d'infrastructures RENFE hauria de denunciar ADIF i portarla a tribunals i exigirne compensacions amb la nova llei ferroviaria, pero sent de la mateixa butxaca... A més que en cap pais s'ba vist que el problema del ferrocarril sigui per manca d'infrastructures, la manca generalment es de qualitat de l'explotacio, i en aquest cas seria l'ADIF qui hauria d'expulsar RENFE de les seves vies i cedirli l'explotacio a una altra empresa...
Encara aquestes dades,un rodalies adelanta a un metro el problema es que el tunel de plaça catalunya va ple de rodalies y no poden agafar massa velocidat.
Així que una 447 pot avançar a un metro pero n oes pot comparar per les puntes de velocitat.
Les 447 per a mí(són les meves unitats favorites)són les millors unitats que té renfe operadora en la actualitat,descarto el civia per la raó de les rampes per PMR (que han donat problemes a les andanes raó per la qual no s'han posat en la C2) amb gran quantitat de aceleració i poc consum d'energia a més de ser unes unitats silencioses,i confortables pel fet de no pegar els bruscos "acelerons i frenades"molt típic de les 446 que son chopper y les 447 trifastriques-asincrones.
Salutacions
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
Pero a veure nen...tu que vols? fotre els trens a la platja de vies de sants a 60km/h? Ja t'ho han dit, que es lògic que els metros de la L1 avancin a les UT's de Renfe, pero van en recta, sense cap canvi...Posa't a jugar al train simulator i prova de canviar un tren de via a aquesta velocitat...a veure que pasa...si vols, possem l'Euromed a correr a velocitat punta al tram de Barcelona...a veure quantes agülles es carrrega abans de descarrilar.
Sincerament, no tinc res en contra teu...pero he llegit aquest post al complert, així com moltes altres respostes en diferents topics, i realment si que tens una mania de "destrozar RENFE xk si"...així com el material històric. (estaràs contents ara que no tenim 1000's...)
Ho sento per aquest post, pero he vist ja diferents intents de donar-te una explicació raonada i res..."renfe es una mierda y las 440 tambien"
Sincerament, no tinc res en contra teu...pero he llegit aquest post al complert, així com moltes altres respostes en diferents topics, i realment si que tens una mania de "destrozar RENFE xk si"...així com el material històric. (estaràs contents ara que no tenim 1000's...)
Ho sento per aquest post, pero he vist ja diferents intents de donar-te una explicació raonada i res..."renfe es una mierda y las 440 tambien"
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Fa almenys un mes que està així
Aquesta "decoració" de la 440 és la mateixa d'una foto que l'Ecomobisostrans va pujar fa un mes en aquest missatge. Queda clar que Renfe deixa que sigui una colla de marrans qui posi la pintura del seu material mòbil. Quedarà per veure si també permetrà que els maquinistes vagin a les palpentes. No m'estranyaria gens ni mica...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
Doncs gairebé totes les 440 que estan ara per aquí dalt "raptades" estan igual, la única que s' escapa una mica es la 207, totes les altres, estan gairebe com la 252 (la de les imatges), i ara, amb la 252 no han tingut prou per un canto, que per l' altre al Motor també te pintades... de vergonya, però, com diu un cap d' estació de Ribes, a renfe li importa 3 "pepinus" enxampar a aquesta gentussa, perque si volguesin, ja estarien enxampats i ben servits... però, tant se'ls hi fot això...
Salutacions.
Salutacions.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
A propòsit, sembla que Renfe demani a crits que els treguin la concessió així que la llei ho permeti. Perquè queda meridianament clar que ni la Generalitat ni cap poder polític local permetria un tancament de la línia.ABB_Traccion wrote:com diu un cap d' estació de Ribes, a renfe li importa 3 "pepinus" enxampar a aquesta gentussa, perque si volguesin, ja estarien enxampats i ben servits... però, tant se'ls hi fot això...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
També la 440-132?La que és sense reformar,la taronjeta,que crec que s'ha quedat per allà dalt?Com està al seu aspecte?Està igual que la 440-252?ABB_Traccion wrote:Doncs gairebé totes les 440 que estan ara per aquí dalt "raptades" estan igual, la única que s' escapa una mica es la 207, totes les altres, estan gairebe com la 252 (la de les imatges), i ara, amb la 252 no han tingut prou per un canto, que per l' altre al Motor també te pintades... de vergonya, però, com diu un cap d' estació de Ribes, a renfe li importa 3 "pepinus" enxampar a aquesta gentussa, perque si volguesin, ja estarien enxampats i ben servits... però, tant se'ls hi fot això...
Salutacions.
Re: Fa almenys un mes que està així
En principi no. Fa anys van pintar totalment una 447 de la C1 en els pocs minuts en què resta parada a Maçanet. El servei invers quedà suspès.Guigui wrote:Quedarà per veure si també permetrà que els maquinistes vagin a les palpentes. No m'estranyaria gens ni mica...
Maçanet era un lloc bastant famós i fàcil per fer aquestes marranades. Ara està plena de càmeres de seguretat amb focus per la nit.
Sí, ja vaig llegir l'advertència que va fer la Generalitat a RENFE. Encara que, sincerament... pel que es refereix a la línia de Puigcerdà, penso que la Generalitat ja els hauria de retirar dirctament la conessió, i traspassar-la a la FGC, i amb material nou.Guigui wrote:A propòsit, sembla que Renfe demani a crits que els treguin la concessió així que la llei ho permeti. Perquè queda meridianament clar que ni la Generalitat ni cap poder polític local permetria un tancament de la línia.ABB_Traccion wrote:com diu un cap d' estació de Ribes, a renfe li importa 3 "pepinus" enxampar a aquesta gentussa, perque si volguesin, ja estarien enxampats i ben servits... però, tant se'ls hi fot això...