Sèrie 9000 en circulació!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

:llengua Ja veig que he caigut a la trampa. :oops: Aixo em passa per no llegir els missatges amb mes deteniment. Pero bueno, bromes a part, hi ha seient o no hi ha seient?
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Ecomobisostrans wrote:Pero bueno, bromes a part, hi ha seient o no hi ha seient?
Clar que hi és, home! De fet, també és ejectable, de manera que si el conductor veu que va a xocar, el pot apretar, i llavors el sostre s'obre automàticament, evidentment amb una mica d'angle perquè no s'estampi contra el tercer carril, i el conductor salva la pell.


;)
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Platanito, que has entrat en un bucle?

xD
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Platanito transgénico wrote:
Ecomobisostrans wrote:Pero bueno, bromes a part, hi ha seient o no hi ha seient?
Clar que hi és, home! De fet, també és ejectable, de manera que si el conductor veu que va a xocar, el pot apretar, i llavors el sostre s'obre automàticament, evidentment amb una mica d'angle perquè no s'estampi contra el tercer carril, i el conductor salva la pell.


;)
:martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :boig :twisted: :llengua
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Serenoooo, ábrame la puertaaaa!!!!!

Post by metring »

Fa cosa d'una hora, he agafat el 9009-9010-9503-9011-9012 (per cert, quan frena, sona com la trompa d'un elefant, en serio!!!), i he entrat en el cotxe 9010. Una de les portes no funcionava, i duïa la llumeta vermella, cosa que ja vaig comentar en un altre missatge, encesa per avisar que estava averiada. El problema? Que al estar sobre la porta, la gent no la veia , i tota l'estona entre ells s'anaven avisant de que no funcionava i no es podia sortir per aquesta. Trobo que la idea de la llum per avisar que una porta no funciona és bona, però la ubicació no és la correcta. Crec que s'havia d'haver instal·lat a la mateixa porta, o si no era possible, al costat, a una alçada fàcilment visible pels viatgers. Què en penseu?
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

El que vaig pensar al veure aquella lum primer va ser, quina tonteria, si les portes no acostumen a espatllarse (¬¬ ho vaig pensar abans que un parell de cops a la L1 als 4000 no s'obris be una de les portes) i si s'espatlles ves a saber com ho detectaria. Pero veient que el sistema si que funciona pues... XD el que tu dius metring (¬¬ abans hi posava Guigui) , que la gent "normal" XD que no es com nosaltres que ho inspeccionam tot de dalt a baix quan va a la porta per obrir el llum aquest no el veu, el podien haver integrat per exemple al boto, si esta en verd es que es pot obrir i si esta en vermell pampallugant es que no.
Last edited by EUKibo on Monday 12/02/2007 19:24, edited 1 time in total.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Mmm, no sóc Guigui... xD xD xD
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Sorry metring XDD
Esque despres de contestar tans missatges de foros diferents ja se'm va la xaveta jajajaja :pal
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Don't worry, jo també m'he confós en un missatge sobre el tema dels refugis, fa uns minuts :D
Però tens raó, com nosaltres som uns frikis, que mirem, regirem i olfategem tot d'un metro :) ens adonem d'aquestes coses, i l'idea de que la llum del botó per obrir la porta es posés en vermell, és molt bona!
El que no he vist és si es podia obrir la porta des de fora tampoc, ni si afora té llumetes, com a dins.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Ja m'hi fixaré demà que agafo la L2 ;)
jlr
N6
N6
Posts: 176
Joined: Wednesday 14/12/2005 21:26
Location: Badalona

Post by jlr »

Hola,
Esta tarde he visto y me he subido en el coche 9036 en la línea 2, a las 17.15h aproximadamente, en Artigues Sant Adrià, dirección Paral·lel. El turno era el 214. Diría que hace pocos días que se ha estrenado, porque es el primer día que lo veo.
En el foro de José Mora se ha mencionado que hace unos días se ha visto el 9040 siendo transportado si no recuerdo mal hacia Triangle. No sé si es esta misma composición que he visto hoy o no.

Saludos,

Julio
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

Ahir vaig pujar al meu primer 9000!
Va ser el 9001-9002-9501-9003-9004 i sencillament, m'ha encantat. El que m'ha agradat més ha sigut el gran diseny interior, el que menys, la manca d'insonorització. Cal a dir que l'unic soroll que destacava era el del motor i altres aparells, no feia soroll al frenar ni accelerar (l'únic soroll d'aquest tipus ha sigut als revolts dels voltants de Sagrada Família).
La meva nota: 9.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

U-Bahn wrote: La meva nota: 9.
Jeje, 9 de nou, de 9000 o de L9? XDDDD

Jeje, pero es cert, son molt bons aquests trens, i les corbes de Sagrada Familia i el soroll que fa... Poc remei té... Imaginate-les amb un 1000 :x
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

9 per les 9 unitats que hi ha. (O són 10?)
La veritat és que els 9000, en la meva opinió, estan molt ben fets, tot i el soroll. Per cert, el soroll que fa és soroll tipus Alstom barrejat amb soroll L2.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

U-Bahn wrote:soroll L2
I pensar que a la inauguració ens la van vendre com la línia més silenciosa :|

(ho pateixo com a usuari assidu de la triple corba Encants-SF)
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

Avui he tornat a pujar al 9001-9002-9501-9003-9004 i per res feia res de sorolls extranys ni d'elefant :D . Crec que fa més soroll un 2100 que un 9000.
jlr
N6
N6
Posts: 176
Joined: Wednesday 14/12/2005 21:26
Location: Badalona

Post by jlr »

Avui he vist el 9513 a la línia 2. Llavors ja hi ha, almenys, 13 9000.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Hola,

:oops:

confesso que fins ahir no vaig veure un 9000. Bé, de fet, en vaig veure 3, incloent el 9054 en què hi vaig viatjar, i un 2100 amb quin ens vam creuar a mig túnel.

Sensacions: fa més soroll per fora que els 5000 (per dins no vaig copsar gaires diferències auditives). M'agrada més la seva llum groguenca, càlida, que la llum blanca blavosa de les CAFeteres de la L5. També m'agrada molt més el seu perfil amb aquell morro més arrodonit, i la distribució de les barres de sujecció, i la inclinació dels reposabraços, i el reposaculs també arrodonit...

Per contra, vist des de fora fa un efecte com que la caixa és molt baixa comparada amb el conjunt de la plataforma i els bogies.

Bé, ja només em queda tastar un Civia per estar al dia, a l'espera de la posada en servei de les 6000 de la L1 :)
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
jlr
N6
N6
Posts: 176
Joined: Wednesday 14/12/2005 21:26
Location: Badalona

Post by jlr »

Avui he vist circulant el 9061-9062-9516-9063-9064. Deuen haver ja 16 unitats 9000.
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

jlr wrote:Avui he vist circulant el 9061-9062-9516-9063-9064. Deuen haver ja 16 unitats 9000.
I per quan la sèrie 9000 a la L4?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”