Casi que damos premios ex-aequo o en grupo, porque nos gastamos una pasta en galardones.Santfeliuenc wrote:
Si hiciesen un concurso de "listos"... ¿quién ganaría en BCN? porque hay candidatos por un tubo.
Saludos,
Sergio
Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Re: Re
asi el dinero que nos ahorremos, podemos invertirlo en el susodicho tranvia... y con la de candidatos que hay, seguro que podriamos construir varias lineas de metro extra.mikado wrote:Casi que damos premios ex-aequo o en grupo, porque nos gastamos una pasta en galardones.Santfeliuenc wrote:
Si hiciesen un concurso de "listos"... ¿quién ganaría en BCN? porque hay candidatos por un tubo.
Saludos,
Sergio
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No era una cosa semblant el que volia fer una llumenera municipal per connectar els dos recintes firals?entfe001 wrote:Barcelona demana a crits un Aeromàgic per la Diagonal
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Bé es veia a venir. Crec que les dues companyies de tram: trambaix, S.A. i trambesòs, S.L. tampoc voldran ajuntar infrastructures. Es tracta d'unir la ciutat de Barcelona amb els municipis del costat. El centre no cal tramvia. També seria bo allargar el Metro i més busos a Cornellà, Badalona, etc. D'aquesta manera es distingueixen els dos grans districtes de Barcelona Ciutat: El llobregat i el Besòs.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
???????sortrens wrote:Bé es veia a venir. Crec que les dues companyies de tram: trambaix, S.A. i trambesòs, S.L. tampoc voldran ajuntar infrastructures. Es tracta d'unir la ciutat de Barcelona amb els municipis del costat. El centre no cal tramvia. També seria bo allargar el Metro i més busos a Cornellà, Badalona, etc. D'aquesta manera es distingueixen els dos grans districtes de Barcelona Ciutat: El llobregat i el Besòs.
Com???
Les dues companyies explotadores com dius és la mateixa companyia que és TRAMVIA METROPOLITÀ o pertanyen a ella . i és clar que volen unir les dues xarxes, és al que aspiren des del primer moment en que els hi varen donar l'explotació per X anys. No hi ha cap mena d'enveja entre ambdues empreses explotadores si ho volem dir així, ben al contrari van bojos per la música per poder unir ambdues xarxes.
Bé no dic que hi hagi enveja. Però estic segur que en algun lloc d'Internet vaig veure que eran dos empresas diferents tot i que les dues son del mateix grup. Diguem que les han separat en dos negocis però son dels mateixos accionistes.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Què?
sortrens wrote:Bé es veia a venir. Crec que les dues companyies de tram: trambaix, S.A. i trambesòs, S.L. tampoc voldran ajuntar infrastructures.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Ja et dic jo que malgrat ser dues empreses diferents de cara a l'explotació TRAMBAIX i TRAMVIA METROPOLITÀ DEL BESOS, totes pertanyen a TRAMMET i els senyors de FCC/VIVENDI , COMSA , ACCIONA , ALSTOM, SARBUS i BANC DE SABADELL entre d'altres d'envejes res i el principal motiu pel qual ara "lluiten" si se'n pot dir lluita del que es fa és la unió d'ambdues xarxes sense cap mena de dubte. la construcció de nous ramals (Badalona, St Adrià, entrada a les afores de Sant Feliu) els hi dona cert nombre de clients / usuaris però el boom seria la unió d'ambdues xarxes. Evidentment ningú agafaria el Tram desde Torreblanca a Sant Adrià, però si que bona part de la mobilitat interna a Barcelona i desplaçaments entre zones per on passés la linia alimentarien aquesta opció. Problema, si es que hi ha problema per l'explotador, s'hauria de buscar un nou emplaçament per cotxeres, les de TRAMBAIX son amples, però les de TRAMBESOS avui en dia són plenes a vessar.sortrens wrote:Bé no dic que hi hagi enveja. Però estic segur que en algun lloc d'Internet vaig veure que eran dos empresas diferents tot i que les dues son del mateix grup. Diguem que les han separat en dos negocis però son dels mateixos accionistes.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Al front martítim de Badalona-Sant Adrià hi ha encara molt d'espai per poder-hi fer cotxeres. Amb l'expropiació que s'ha de fer delsterrenys de l'ADIF hi cap una nova linia de tram d'Estació de Sant Adrià a Estació de Montgat i moltes extensions de vies mortes on hi ha espai de sobres per poder-hi encabir cotxeres. Això si, d'aquí a que ADIF comenci a fer obres utils per a Rodalies Barcelona... podem esperar, tot just està començant a ferles i porta un retard... (Sagrera Meridiana, Glòries, R3, adaptacions a minusvàlids...)
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.elperiodico.cat/
-------------------------------
Trias demana un tramvia a la Rambla i l'alcalde rebutja unir-lo a la Diagonal
ESTUDI SOBRE EL TRÀNSIT PÚBLIC I PRIVAT A LA CAPITAL CATALANA
El candidat de CiU a l'alcaldia de Barcelona, Xavier Trias, va proposar ahir unir la Diagonal amb el port a través d'una línia de tramvia que baixaria tota la rambla de Catalunya i continuaria per la Rambla, fins a arribar a Colom. "Pot semblar una idea atrevida, però serviria per pacificar i unir millor un dels principals eixos comercials de la ciutat", va explicar. Trias es va mostrar favorable a unir el Trambaix i el Trambesòs, però no per l'avinguda Diagonal.
El líder convergent va dir que aquesta opció, defensada per algunes entitats ciutadanes i per l'alcaldable d'ICV-EUiA, Imma Mayol, "col.lapsaria la ciutat durant dos o tres anys". En el mateix sentit es va expressar ahir Hereu, que va ratificar el seu projecte d'unir els dos trams de la Diagonal, ara desconnectats, amb una futura línia subterrània dels Ferrocarrils de la Generalitat, en estudi, entre la plaça de Francesc Macià i la de les Glòries.
-------------------------------
Trias demana un tramvia a la Rambla i l'alcalde rebutja unir-lo a la Diagonal
ESTUDI SOBRE EL TRÀNSIT PÚBLIC I PRIVAT A LA CAPITAL CATALANA
El candidat de CiU a l'alcaldia de Barcelona, Xavier Trias, va proposar ahir unir la Diagonal amb el port a través d'una línia de tramvia que baixaria tota la rambla de Catalunya i continuaria per la Rambla, fins a arribar a Colom. "Pot semblar una idea atrevida, però serviria per pacificar i unir millor un dels principals eixos comercials de la ciutat", va explicar. Trias es va mostrar favorable a unir el Trambaix i el Trambesòs, però no per l'avinguda Diagonal.
El líder convergent va dir que aquesta opció, defensada per algunes entitats ciutadanes i per l'alcaldable d'ICV-EUiA, Imma Mayol, "col.lapsaria la ciutat durant dos o tres anys". En el mateix sentit es va expressar ahir Hereu, que va ratificar el seu projecte d'unir els dos trams de la Diagonal, ara desconnectats, amb una futura línia subterrània dels Ferrocarrils de la Generalitat, en estudi, entre la plaça de Francesc Macià i la de les Glòries.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Estan bojos, primer, a l'avinguda diagonal hi ha moooooooolt espai, treient 2 carrils de cotxe es com si possessis 6 per di algo de capacitat! Passaria moltisima mes gent en TRAM que no en cotxe per la diagonal, ja se sap de com estan els busos de saturats en aquests trams...
¬¬ I el tramvia per la Rambla.... ejem.... home, maco seria maquisim pero.... XD on coi el fiquen?????? per les voreres no perque estan saturades de gent, treient carrils impossible perque nomes te un i es necessari per serveis i veins, soterrat tampoc perque passa la L3 a poca profunditat, a no ser que facin viaducte.... pero treurien igualment espai i no enganxa ni amb cola amb l'estetica de la rambla, haurien de talar tots els arbres! i taparien les vistes... Per via Laietana ja seria una altra cosa...
En tot cas ara (¬¬ en teoria ja hauria d'haver passat fa uns anys pero com sempre Badalona que s'ha passat sempre boicotejant el TP ha retrassat l'extensio final del TRAM) estan obligats a unir els dos TRAMs perque ja s'han acabat el desplegament previst i aquest el mes normal inteligent seria per la diagonal, hi ha molt espai!!!!! I amb la reforma de Glòries encara hi hauria menys complicacio! Es o afavorir 1000 persones de vehicle privat o 6000 persones que el demanen a crits!
I sobre la L8, no es el mateix! Tot i que hi ha gent que li pot o no agradar el seu traçat jo no el trobo pas malamen (aixo si, primer infrastructures basiques com L9 i extensions de L3 L5 i L1) pero esque la L8 dona servei diferent, dona servei de metro, i a estacions de Gracia Joanic Sagrada Familia, mentre que el TRAM donaria a Provença-Diagonal, Verdaguer, Monumental, a més que seria un boom pel servei al poder fer relacions com Glories-Provença o Zona Universitaria-Verdaguer, serien centenars de milers de persones beneficiades! Sobretot comptant que aquest TRAM connecta amb la Zona Universitaria-Palau Reial! Potser les estacions mes demandades en origen/desti en dia laborable! Centenars de milers de persones dels FGC del Valles o de la L4 de Nou Barris o Poblenou que tendrien enllaç directe amb les universitats. I el Fòrum! El dia de la merce... altres esdeveniments al forum, el futur campus universitari del besos, diagonal mar...
No hi ha discussio! TRAMvia per la diagonal! No hi ha CAP argument en contra, nomes son ventatges per la movilitat publica i sostenible de barcelona, per la descongestio de la diagonal de transport privat i per un major benestar i una ciutat mes maca i eficaç!
¬¬ I el tramvia per la Rambla.... ejem.... home, maco seria maquisim pero.... XD on coi el fiquen?????? per les voreres no perque estan saturades de gent, treient carrils impossible perque nomes te un i es necessari per serveis i veins, soterrat tampoc perque passa la L3 a poca profunditat, a no ser que facin viaducte.... pero treurien igualment espai i no enganxa ni amb cola amb l'estetica de la rambla, haurien de talar tots els arbres! i taparien les vistes... Per via Laietana ja seria una altra cosa...
En tot cas ara (¬¬ en teoria ja hauria d'haver passat fa uns anys pero com sempre Badalona que s'ha passat sempre boicotejant el TP ha retrassat l'extensio final del TRAM) estan obligats a unir els dos TRAMs perque ja s'han acabat el desplegament previst i aquest el mes normal inteligent seria per la diagonal, hi ha molt espai!!!!! I amb la reforma de Glòries encara hi hauria menys complicacio! Es o afavorir 1000 persones de vehicle privat o 6000 persones que el demanen a crits!
I sobre la L8, no es el mateix! Tot i que hi ha gent que li pot o no agradar el seu traçat jo no el trobo pas malamen (aixo si, primer infrastructures basiques com L9 i extensions de L3 L5 i L1) pero esque la L8 dona servei diferent, dona servei de metro, i a estacions de Gracia Joanic Sagrada Familia, mentre que el TRAM donaria a Provença-Diagonal, Verdaguer, Monumental, a més que seria un boom pel servei al poder fer relacions com Glories-Provença o Zona Universitaria-Verdaguer, serien centenars de milers de persones beneficiades! Sobretot comptant que aquest TRAM connecta amb la Zona Universitaria-Palau Reial! Potser les estacions mes demandades en origen/desti en dia laborable! Centenars de milers de persones dels FGC del Valles o de la L4 de Nou Barris o Poblenou que tendrien enllaç directe amb les universitats. I el Fòrum! El dia de la merce... altres esdeveniments al forum, el futur campus universitari del besos, diagonal mar...
No hi ha discussio! TRAMvia per la diagonal! No hi ha CAP argument en contra, nomes son ventatges per la movilitat publica i sostenible de barcelona, per la descongestio de la diagonal de transport privat i per un major benestar i una ciutat mes maca i eficaç!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Tot plegat em ve a confirmar una idea que ja feia temps que tenia: els polítics no tenen ni ops!* idea de TP!!!
* Ho sé, la paraula (que l'he escrita i la mantinc, malgrat el censor automàtic) és forta i comunament percebuda com a injuriosa, però moltes bajanades dels polítics també les sento com a insult, en aquest cas a la meva intel·ligència.
* Ho sé, la paraula (que l'he escrita i la mantinc, malgrat el censor automàtic) és forta i comunament percebuda com a injuriosa, però moltes bajanades dels polítics també les sento com a insult, en aquest cas a la meva intel·ligència.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Doncs jo, si es per superficie, veig molt just el Tram per el tros de la Diagonal que ve tot just després de Francesc Macià. Si es subterrani, doncs mira, però a nivell de carrer, no sé, no sé..
Ja em veig embussos de transit, arbres tallats i menor espai pels peatons.
Es factible fer-lo subterrani i que surti a l'exterior més tard?
Vox
Ja em veig embussos de transit, arbres tallats i menor espai pels peatons.
Es factible fer-lo subterrani i que surti a l'exterior més tard?
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
La gràcia del tramvia pel tram central de la Diagonal seria que hi hagi menor espai pels cotxes i no pels vianants, que de fet n'haurien de tenir més i amb més tranquilitat. I els cotxes que s'acostumin a anar per altres bandes o a passar-se al transport públic!Vox wrote:Doncs jo, si es per superficie, veig molt just el Tram per el tros de la Diagonal que ve tot just després de Francesc Macià. Si es subterrani, doncs mira, però a nivell de carrer, no sé, no sé..
Ja em veig embussos de transit, arbres tallats i menor espai pels peatons.
Es factible fer-lo subterrani i que surti a l'exterior més tard?
Vox
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat