Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Si! a la L2 hi ha ja un nombre elevadísim de 9000 només veig 9000 últimament... De 2100 en vaig pocs i de 5000 no en vaig cap mai...
Jo a la L4 els hi passaria els 5000 de la L2. Quan estigui el ramal L2 L9 Aeroport del metro allà jo hi ficaria només 9000, no sigui que tantes sèries donguessin problemes d'incompatibilitat, tot i que la distancia entre portes del 5000 i el 9000 es la mateixa no? i ambdos tenenel mateix sistema de conduccio automatic oi?
En qualsevol cas, jo faria una llei per prohibir la circulació de sèries 1100 a l'estiu... es horrorós la calor que desprenen. Ja que fan reducció de servei a l'estiu que agafin els trens que sobrin de les L2 L3 L5...
EUKibo wrote:"Quan estigui el ramal L2 L9 Aeroport del metro allà jo hi ficaria només 9000, no sigui que tantes sèries donguessin problemes d'incompatibilitat"
Mande??
A Renfe han coexistit de tota la vida sèries i sèries de trens i no he escoltat begenades tals com aquesta!
EUKibo wrote:En qualsevol cas, jo faria una llei per prohibir la circulació de sèries 1100 a l'estiu... es horrorós la calor que desprenen. Ja que fan reducció de servei a l'estiu que agafin els trens que sobrin de les L2 L3 L5...
EUKibo wrote:En qualsevol cas, jo faria una llei per prohibir la circulació de sèries 1100 a l'estiu... es horrorós la calor que desprenen. Ja que fan reducció de servei a l'estiu que agafin els trens que sobrin de les L2 L3 L5...
Això, fem més lleis que ningú no compleixi. Vas per polític, company!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
EUKibo wrote:En qualsevol cas, jo faria una llei per prohibir la circulació de sèries 1100 a l'estiu... es horrorós la calor que desprenen. Ja que fan reducció de servei a l'estiu que agafin els trens que sobrin de les L2 L3 L5...
Jo faria una llei per prohibir dir xorrades com aquesta...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
EUKibo wrote:
En qualsevol cas, jo faria una llei per prohibir la circulació de sèries 1100 a l'estiu... es horrorós la calor que desprenen.
A veure, com a idea no és dolenta (deixar preferentment les 1100 a cotxeres a l'estiu sabent que amb el fre reostátic desprenen calor; per cert, dissabte al matí a Trinitat Nova només hi havia 1100's), però dir que això s'ha de fer amb una llei és una mica absurd, no creus?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Ahir vaig pujar a la 9517. Ja hi ha moltes 9000s o es que no arriben en ordre?
De 2100 se'n veuen poquetes a la L2 i la majoria (de fet, totes les que he vist) son les de primera fornada (seients negres aka "JENNY Y EL KARLOS, 3-11-1999").
Tot això ha beneficiat a la L3 doncs te unes quantes 5000s més de les previstes inicialment.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Efectivament, per desgràcia ja és més fàcil agafar un 9000 que un 2100 a la L2.
El que puc confirmar és que no totes les 2100 que queden són de la primera remesa. N'hi ha també de la segona (seients grisos i sense inscripcions "populars" dels anys 90).
I de 5000, que jo sàpiga, no en queda cap. Fugaç estada la de la sèrie 5000 a la L2...
Això de que no quedi cap 5000 a la L2 sembla que no acaba de ser del tot cert, doncs hi ha usuaris d'aquest fòrum que han presenciat avistaments de 5000 a la L2 fa menys d'una setmana.
Jo fa gairebé 2 mesos que no en veig cap, tot i que és possible que en quedi un de reserva i que circuli molt poques vegades
Jordilar wrote:Això de que no quedi cap 5000 a la L2 sembla que no acaba de ser del tot cert, doncs hi ha usuaris d'aquest fòrum que han presenciat avistaments de 5000 a la L2 fa menys d'una setmana.
Podria ser... però jo també fa diversos mesos que no en veig cap. I l'utilitzo 2 cops diaris. O sigui que deu estar molt amagat.
El que es segur es que la més benficiada de tanta 9000s es la L3 que ara disposa de més 5000s de les esperades. La L5 ja pot tenir-ne les que sigui, que si amb 27 ja feien fa un parell d'anys, ara amb 30-31 deun anar molt bé i dic jo que les 33 previstes no estaran a todo trapo fins que s'obri el tram fins Hebrón (a l'abril del 2019).
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
quina mena de frens porten els 9000? perquè ahir vaig estar fixant-me i en un recorregut de 4 estacions l'indicador de pressió de l'aire no es va moure ni mig bar...
Frenen el 100% elèctricament fins que s'aturen, que es quan sona el soroll nyiiiiiiiiiiaaaaccc. Total, amb la poca demanda d'aire que es nescessita per això...
Ahir a la nit, en les meves visites sismilerils em van explicar que ja hi ha un 9000 accidentat. Resulta que el Tren-Stop va frenar el tren quan estava al cul de maniobres de Paral·lel per evitar que col·lisionés amb el topall, doncs el motorista, ni corto ni perezoso, va tornar a traccionar i es va acabar menjant el topall.
Jordilar wrote:Frenen el 100% elèctricament fins que s'aturen, que es quan sona el soroll nyiiiiiiiiiiaaaaccc. Total, amb la poca demanda d'aire que es nescessita per això...
Salut,
és que en aquell cas en concret ni tan sols se sentia el "pschhh" en arrencar