Transport a peu: els reis, els vianants?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.

Ho feu gaire d'anar caminant?

Si, passo del metro, bus, renfe, etc!
1
5%
Si, sempre que puc i en tinc ganes
12
57%
Rarament, quan m'aburreixo
4
19%
Però a on vas, podent agafar transport públic, a més, els vianants, de reis, res!
2
10%
Altres (explicar)
2
10%

Total votes: 21

metring
Administrador

Post by metring »

Sensacional idea, la de les rutes per districtes!! :plas :plas :plas Caldrà fer una proposta a trobades i esdeveniments.
La veritat és que m'esteu sorprenent moltíssim, sou gent amb la que encara m'identifico més que al principi!! :'( :D
Guigui
Administrador

Petita correcció

Post by Guigui »

Izo wrote:1) Catalunya - Cal Ferrer: des de pl. Catalunya fins a la meva antiga casa a Barcelona, a tocar del Turó de la Peira: Catalunya, Pg. de Gràcia, Gran de Gràcia, Lesseps, carrers abaix de la Travessera de Gràcia, Camèlies, Mare de Déu de Montserrat, Maragall, Greco, Sta. Matilde, Vilapicina, Grau, Inca, St. Iscle.
Travessera de Dalt, voldràs dir...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Post by Ecomobisostrans »

Jo voto per la 3ª opció, la veritat es que caminar no es lo meu. De totes maneres he fet grans caminades quan no he tingut mes remei, ja que no hi havia cap opció en transport públic i l'autostop no m'ha funcionat:

·Alpens->1km. abans de Borredà: 13 km, plens de pujades i baixades una mica fortes. Vaig trigar 3 hores, de les 14:30 a les 17:30 un dimecres de fa com 1 any. Nomes van passar 2 cotxes, i cap dels dos em va parar.

·Vilada->Berga: 11 km. L'he fet 8 o 9 cops, sempre en diumenge al matí, sortint de Vilada cap a les 4:45 i arribant a Berga al voltant de les 7:15 per agafar el bus a Barcelona de les 7:44 o el de Manresa de les 8:00. Normalment passen de 10 a 20 cotxes, però cap para per que no em coneixen. En canvi en dia feiner passen veins de Vilada que si que em paren.

·Vilada->2km. despres de Borredà (bifurcació Ripoll-St.Quirze): 10 km. L'he fet 2 cops, sortint de Vilada a les 4:45 i arribant allà a les 7:15. Tambe han passat alguns cotxes però no m'han parat. En aquests casos la meva intenció era anar a Ripoll, però com que de Vilada a Ripoll va poca gent vaig pensar que des de Borredà hi aniria mes gent. Tant i així, un cop he arribat a aquesta cruïlla, els 2 cops em va tocar esperar encara mes de 1/2h.
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Jo algun cop he anat de casa a la uni (5 km) a peu, tardant el mateix que amb el bus ( :twisted: ). El que si que he fet molts cops és de casa a l'estació (3 km) o de l'estació a la uni (2.5 km), i vaig relativament ràpid. A més, cada dia vaig caminant de casa a l'hospital de Salt (900 metres).
U-Bahn
N7
N7

Post by U-Bahn »

Jo he fet com a màxim Glòries-Fòrum. :( :(
Izo
N6
N6

Re: Petita correcció

Post by Izo »

Guigui wrote:
Izo wrote:1) Catalunya - Cal Ferrer: des de pl. Catalunya fins a la meva antiga casa a Barcelona, a tocar del Turó de la Peira: Catalunya, Pg. de Gràcia, Gran de Gràcia, Lesseps, carrers abaix de la Travessera de Gràcia, Camèlies, Mare de Déu de Montserrat, Maragall, Greco, Sta. Matilde, Vilapicina, Grau, Inca, St. Iscle.
Travessera de Dalt, voldràs dir...
Exacte, la de Dalt.
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
Sky
N9
N9

Post by Sky »

Sempre a peu menys quan he d'anar lluny (o relativament lluny), o em fa mandra caminar...
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Alguns cops he fet trajectes a peu per Barcelona una mica llargs per no haver de pagar el metro. L'últim cop, Passeig de Gràcia (Renfe) - Escola del Treball.

Tot i que el passeig més llarg que he fet va ser des del campus de Bellaterra fins a Mundet L3 per Collserola. Vam decidir seguir amb metro fins al centre per trobar-nos amb la L3 parada per avaria :)

A Girona en rares ocasions faig servir l'autobús urbà, la ciutat és prou petita com per poder arribar on sigui a peu.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

entfe001 wrote:Tot i que el passeig més llarg que he fet va ser des del campus de Bellaterra fins a Mundet L3 per Collserola. Vam decidir seguir amb metro fins al centre per trobar-nos amb la L3 parada per avaria :)
O sóc jo que no entenc res o trobo això contradictori... vàreu continuar en metro perquè el metro estava avariat? :x
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

No, vam decidir seguir amb metro i quan ja érem a l'andana van passar l'avís que la L3 estava aturada.
JaMiRo!
N10
N10

Nova ruta...

Post by JaMiRo! »

Hola!

Divendres, acompanyat de la JaMiRa! vaig fer un Palau Reial-Barceloneta amb parada intermitja per sopar. :D

Recorregut aproximat:

INICI Palau Reial (davant l'Escola d'Enginyers Industrials)
Avinguda Diagonal
Carrer Numància
Avinguda Roma
(parada per sopar)
Carrer Aragó
Rambla Catalunya
La Rambla
Port Vell (via Rambla del Mar-Maremàgnum-Aquàrium-Imax)
FI Barceloneta (davant l'accès de Metro del mateix nom)

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Túnels del Garraf
N7
N7

Post by Túnels del Garraf »

Jo només camino quan m'avorreixo molt. Algun dia he fet L'Illa - Plaça Catalunya i un altre dia vaig fer Plaça Maragall - Sagrada Família.

Molts cops he començat a donar voltes entre Plaça Catalunya i el Maremàgnum, arribant a passar 3 cops pel mateix lloc.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

entfe001 wrote:No, vam decidir seguir amb metro i quan ja érem a l'andana van passar l'avís que la L3 estava aturada.
D'acord. Llavors és el meu cervell que cada dia està pitjor...
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Per cert, tinc comprovat que al meu pas aprofito millor l'ona verda dels semàfors si camino en sentit invers al de la circulació de vehicles privats pels carrers de l'Eixample de Barcelona.
trainman
N9
N9

Post by trainman »

Yo no he hecho el ir andando desde Fabra i Puig hasta Plaça Catalunya como decía María José (metring), pero sí he hecho andando el camino desde la estación de Renfe de Arc de Triomf hasta Fabra i Puig, la ruta fue Passeig Sant Joan hasta Plaça Tetuan (en este punto cotilleaba un poco los Sagalés que estaban parados en la terminal del Passeig Sant Joan :D :D :D ), desde allí Gran Via hasta Glòries y desde Glòries por la Meridiana hasta Fabra i Puig
davida
N9
N9

Post by davida »

Jo treballó a l'Illa i quan tinc que anar a la zona del passeig de Gracia vaig sempre caminant, es mes ràpid que l'autobús.
La setmana passada Numancia Diagonal - Passeig de Gracia Diputació en 30min.
Cada mes 1-2 cops tinc que fer caminant el tram La Llagosta - Santa Perpetua gracies a la magnifica frequencia de la c3 (fins 1h laborables i 2h caps de setmana)
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

davida wrote:Cada mes 1-2 cops tinc que fer caminant el tram La Llagosta - Santa Perpetua gracies a la magnifica frequencia de la c3 (fins 1h laborables i 2h caps de setmana)
Imagino que també ho fas per no dependre de la Sagalés i veure aviam si l'autobús passa o fa drecera per l'autopista, no?
JaMiRo!
N10
N10

Deixa-la anar...

Post by JaMiRo! »

davida wrote:Cada mes 1-2 cops tinc que fer caminant el tram La Llagosta - Santa Perpetua gracies a la magnifica frequencia de la c3 (fins 1h laborables i 2h caps de setmana)
I els laborables també deixa-la anar, que de vegades si perds un tren has d'esperar 40 minuts... :|
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
davida
N9
N9

Post by davida »

UT596001 wrote:
Imagino que també ho fas per no dependre de la Sagalés i veure aviam si l'autobús passa o fa drecera per l'autopista, no?
L'únic Sagales passar per la Florida, la zona on visc, i va per autopista es el nocturn N70.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

davida wrote:
UT596001 wrote:
L'únic Sagales passar per la Florida, la zona on visc, i va per autopista es el nocturn N70.
Em referia a quan, per exemple, el que fa Caldes-Barcelona que segons l'horari posa els caps de setmana que van tots per carretera i en canvi a Palau ja agafa la variant de Santa Perpètua per entrar a l'autopista i per tant no passa l'autobús per la Florida.
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”