Línies recorregudes pels participants ja tancades

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Em refereixo al cantó Passeig de Gracia. Que ja parto uns quants dissabtes arribant per la via 4 per anar a assajar.
davida
N9
N9

Post by davida »

La via esta fora de serveis els cap de setmana pero de dilluns a divendres funciona amb normalitat. A l'estació de Sants hi han cartell d'Adif informant d'aixó.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Però si l'he vista aixecada i tot!!!
davida
N9
N9

Post by davida »

Jordi Freixas wrote:Però si l'he vista aixecada i tot!!!
Potser que algun tram devia hagi estat aixecat provisionalment i posteriorment tornat a montar. Potser per aixó esta tancada el cap de setmana.
A la vía 2, que sempre esta en funcionament m'he fixa't que el carril soldat inical l'estant partir en troços curts, probablement per facilitar l'aixecament futur de la vía. Es facilement visibles els cargos que subjecten el carril estan nets i brillants.
Last edited by davida on Monday 18/06/2007 22:09, edited 1 time in total.
Túnels del Garraf
N7
N7

Post by Túnels del Garraf »

Jo fa dos hores he passat per la via 5 de Sants... No està desmantellada, com ho està la 6.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

En fi... pels dies que li queden...
evarujo
N6
N6

Post by evarujo »

jo de fet no se si he passat per linies d'aquestes tancades...
he fet el tramvia experimental de la diagonal q costava 25ptes (crec, encara conservo 3 o 4 billets), a cuenca he passat a alguna estació per vies ja desmantellades, he vist com es canviava el traçat antic dels FGC entre Martorell-Vila i Enllaç i com es treia la corva tan tancada que hi havia al poligon industrial de sant andreu de la barca passat El Palau dir. Martorell per fer el desdoblament (vaig treballar-hi de pràctiques a FCC) i si serveix, recordo que de petit mun pare i jo vam anar sense baiaxar-nos del tren des de Montcada i Reixac - Manresa a BCN - Passeig de gràcia en 440 antiga..,
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Doncs jo, a menys d'un any de que s'inaugurés la línia d'Alta Velocitat entre Lleida i Madrid, vaig viatjar entre Barcelona i Madrid en un Altaria per via Reus i Casp, i tardant set hores.

A la tornada, vaig viatjar fins a Granollers Centre, amb l'Estrella Costa-Brava (això ho poso per si quan treguin aquest tren, el fil encara està actiu xD)
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”