Línies recorregudes pels participants ja tancades
Potser que algun tram devia hagi estat aixecat provisionalment i posteriorment tornat a montar. Potser per aixó esta tancada el cap de setmana.Jordi Freixas wrote:Però si l'he vista aixecada i tot!!!
A la vía 2, que sempre esta en funcionament m'he fixa't que el carril soldat inical l'estant partir en troços curts, probablement per facilitar l'aixecament futur de la vía. Es facilement visibles els cargos que subjecten el carril estan nets i brillants.
Last edited by davida on Monday 18/06/2007 22:09, edited 1 time in total.
-
- N7
jo de fet no se si he passat per linies d'aquestes tancades...
he fet el tramvia experimental de la diagonal q costava 25ptes (crec, encara conservo 3 o 4 billets), a cuenca he passat a alguna estació per vies ja desmantellades, he vist com es canviava el traçat antic dels FGC entre Martorell-Vila i Enllaç i com es treia la corva tan tancada que hi havia al poligon industrial de sant andreu de la barca passat El Palau dir. Martorell per fer el desdoblament (vaig treballar-hi de pràctiques a FCC) i si serveix, recordo que de petit mun pare i jo vam anar sense baiaxar-nos del tren des de Montcada i Reixac - Manresa a BCN - Passeig de gràcia en 440 antiga..,
he fet el tramvia experimental de la diagonal q costava 25ptes (crec, encara conservo 3 o 4 billets), a cuenca he passat a alguna estació per vies ja desmantellades, he vist com es canviava el traçat antic dels FGC entre Martorell-Vila i Enllaç i com es treia la corva tan tancada que hi havia al poligon industrial de sant andreu de la barca passat El Palau dir. Martorell per fer el desdoblament (vaig treballar-hi de pràctiques a FCC) i si serveix, recordo que de petit mun pare i jo vam anar sense baiaxar-nos del tren des de Montcada i Reixac - Manresa a BCN - Passeig de gràcia en 440 antiga..,
Doncs jo, a menys d'un any de que s'inaugurés la línia d'Alta Velocitat entre Lleida i Madrid, vaig viatjar entre Barcelona i Madrid en un Altaria per via Reus i Casp, i tardant set hores.
A la tornada, vaig viatjar fins a Granollers Centre, amb l'Estrella Costa-Brava (això ho poso per si quan treguin aquest tren, el fil encara està actiu )
A la tornada, vaig viatjar fins a Granollers Centre, amb l'Estrella Costa-Brava (això ho poso per si quan treguin aquest tren, el fil encara està actiu )