Reobertura Caminreal/Tancament definitiu Calamocha
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Reobertura Caminreal/Tancament definitiu Calamocha
L'estació de Calamocha-Nueva passarà a ser baixador amb una única via un cop el 9 de juliol tanquin la línia per renovar-la. Tanmateix, es reobre Caminreal amb tres vies, una central sense andana.
Quan es reobri la línia el 12 d'octubre en principi només quedaran en actiu els enclavaments mecànics de Cella, Teruel banda Zaragoza i Ferreruela. La resta PC amb BLAU o PC amb BTN.
Quan es reobri la línia el 12 d'octubre en principi només quedaran en actiu els enclavaments mecànics de Cella, Teruel banda Zaragoza i Ferreruela. La resta PC amb BLAU o PC amb BTN.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Re: Reobertura Caminreal/Tancament definitiu Calamocha
liniadelRipollés wrote:L'estació de Calamocha-Nueva passarà a ser baixador amb una única via.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Bé, almenys el tancament de Calamocha porta com a contra la reobertura de Caminreal, que estava tancada des de 1995.
Adjunto una foto dels pedals que hi ha a peu d'agulles a l'estació de Cariñena. Amb això es pot moure l'agulla, sempre i quan s'hagi autoritzat la maniobra local des de l'enclavament electromecànic de l'estació, movent la palanca pertinent de dreta a esquerra.
Adjunto una foto dels pedals que hi ha a peu d'agulles a l'estació de Cariñena. Amb això es pot moure l'agulla, sempre i quan s'hagi autoritzat la maniobra local des de l'enclavament electromecànic de l'estació, movent la palanca pertinent de dreta a esquerra.
- Attachments
-
- pedals.jpg (69.61 KiB) Viewed 3395 times
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
No vull semblar pesat, però ja que obres un fil nou per dir aquesta notícia sense buscar si ja hi ha un fil obert que tracti el tema, podries especificar a quina línia estan aquestes estacions, no?
Bé, jo suposo que estan a la línia aragoza - València, però així d'entrada l'etació de Calamocha-Nueva no em diu gaire, i no crec que la majoria de gent la conegui.
Bé, jo suposo que estan a la línia aragoza - València, però així d'entrada l'etació de Calamocha-Nueva no em diu gaire, i no crec que la majoria de gent la conegui.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No n'hi ha per tant
Doncs sincerament, crec que el títol està bé com està. En primer lloc, no hi cap tot i, en segon, no fa mal a ningú adquirir coneixements geogràfics més en profunditat. Que tampoc estem parlant de l'estepa mongol.Túnels del Garraf wrote:No vull semblar pesat, però ja que obres un fil nou per dir aquesta notícia sense buscar si ja hi ha un fil obert que tracti el tema, podries especificar a quina línia estan aquestes estacions, no?
Bé, jo suposo que estan a la línia aragoza - València, però així d'entrada l'etació de Calamocha-Nueva no em diu gaire, i no crec que la majoria de gent la conegui.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
No. L'estació de l'SM era Calamocha-Vega, i no pas Calamocha Nueva. Però els noms s'assemblen tant que és molt fàcil confondre's.Jordi Freixas wrote:Però aquestes estacions no són les restes de línia Santander - Mediterraneo?
Caminreal sí que feia part del recorregut Santander-Mediterráneo, però la Compañía del Ferrocarril Santander Mediterráneo s'encarregava de la construcció i explotació del tram que anava de Calatayud cap al Nord. Al Sud de Calatayud hi havia la Compañía del Ferrocarril Central de Aragón, amb el recorregut Calatayud-Caminreal-Teruel-Sagunt.
Al tram Calatayud-Caminreal s'hi està fent un estudi de reobertura amb reconversió a LAV per donar servei a Teruel, però ja avanço que seran uns estudis d'aquells que triguen moooooolts anys i que després passen molts anys més per fer la DIA, molts anys més per trobar la partida pressupostària, molts anys més per fer la licitació… etc.
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
Ja he dit que no ho feia amb mala intenció, de fet jo ja m'he orientat una mica quan he llegit Caminreal.
No ho deia pel títol, ho deia pel primer missatge, on no costava res posar a quina línia estava l'estació.
Igualment, gràcies per dir-me que l'estació està a la línia Saragossa - Terol - Sagunt.
No ho deia pel títol, ho deia pel primer missatge, on no costava res posar a quina línia estava l'estació.
Igualment, gràcies per dir-me que l'estació està a la línia Saragossa - Terol - Sagunt.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
Saragossa - Caminreal és la central d'aragó, no? O alguna cosa semblant, de l'estil de real de Aragón (ara no me'n recordo...)
Però llavors si hem d'anomenar així a les línies, la línia de Puigcerdà l'hem de dividir en dos trams, de Ripoll cap a avall (línia BCN - St Joan Abadesses) i de Ripoll cap amunt (línia Ripoll - La Tour de Carol).
No és més pràctic anomenar-les segons el seu estat actual? Perquè ni existeix la línia de St. Joan Abadesses ni la major part del SM, és com si a la línia de La Pobla de Sefur algú l'anomenés la línia Lleida - St. Girons. (Ara encara hauré topat amb algú que l'anomeni així... )
Però llavors si hem d'anomenar així a les línies, la línia de Puigcerdà l'hem de dividir en dos trams, de Ripoll cap a avall (línia BCN - St Joan Abadesses) i de Ripoll cap amunt (línia Ripoll - La Tour de Carol).
No és més pràctic anomenar-les segons el seu estat actual? Perquè ni existeix la línia de St. Joan Abadesses ni la major part del SM, és com si a la línia de La Pobla de Sefur algú l'anomenés la línia Lleida - St. Girons. (Ara encara hauré topat amb algú que l'anomeni així... )
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
No. Baeza-St. GironsTúnels del Garraf wrote:No és més pràctic anomenar-les segons el seu estat actual? Perquè ni existeix la línia de St. Joan Abadesses ni la major part del SM, és com si a la línia de La Pobla de Sefur algú l'anomenés la línia Lleida - St. Girons. (Ara encara hauré topat amb algú que l'anomeni així... )
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Jo tinc un bitllet de 1924 que posa línia Lérida Saint Girons. Ferrocarriles Transpirenaicos.
orique wrote:No. Baeza-St. GironsTúnels del Garraf wrote:No és més pràctic anomenar-les segons el seu estat actual? Perquè ni existeix la línia de St. Joan Abadesses ni la major part del SM, és com si a la línia de La Pobla de Sefur algú l'anomenés la línia Lleida - St. Girons. (Ara encara hauré topat amb algú que l'anomeni així... )
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Parlel amb propietat: El Ferrocarril Central de Aragón tenia les linies Calatayud- Caminreal - Valencia (inagurat el 1901) i Caminreal - Saragossa (1931). El Caminreal - Saragossa aprofitaba parcialment el traçat d'un carrilet inagurat el 1887 entre Zaragoza i Cariñena.vr wrote:Parlem amb propietat. calatayud-Caminreal és el Ferrocarril Central de Aragón, fet contrastat amb la meva mare que hi va ser usuària habitual molts anys.
Durant 30 anys per anar de Zaragaoza a Teruel es passaba per Calatayud.