Nova uniformitat personal de circulació

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Post Reply
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Nova uniformitat personal de circulació

Post by liniadelRipollés »

Ja es poden veure factors de circulació amb la roba d'ADIF; això incclou la corbata verda.

Sembla que hi ha dubtes de com integrar el logo ADIF a una gorra vermella. De moment, empren la de Renfe. Hi ha rumors que diuen que amb la nova reglamentació, la gorra desapareix.

Esperem que no o que la canvïn per una barretina ferroviària. Als bascos els deixarem portar txapela ADIf. ;)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Jordilar

Post by Jordilar »

La gorra continua sent la mateixa que sempre?
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

De moment. Veurem què passa amb el nou RGC.
Jordilar wrote:La gorra continua sent la mateixa que sempre?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Watermark
N7
N7

Post by Watermark »

Jo encara em pregunto perquè co**ons l'Adif no va assumir el logo de Renfe... tant que es queixen dels costos del ferrocarril i ara la galeta s'ha de suprimir d'innumerables elements arquitectònics, formularis i vestuari.
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

Watermark wrote:Jo encara em pregunto perquè co**ons l'Adif no va assumir el logo de Renfe... tant que es queixen dels costos del ferrocarril i ara la galeta s'ha de suprimir d'innumerables elements arquitectònics, formularis i vestuari.
Queda antiquat, una relíquia del passat, no és fashion i, a més, cal fer mans i mànigues per explicar a tothom que Renfomentadif no és més que una entelèquia que alguns es figuren quan tenen al·lucinacions.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

La galeta està associada al subconscient de tothom a Renfe. L'objectiu d'Adif ha de ser que, visualment, aquest ens es diferenciï de l'antiga única Renfe, ja que, en el futur, se suposa que l'Adif haurà de fer un paper neutral davant dels operadors.
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”