Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Tinc entés que la reforma dels 3000 i 4000 es fa/farà fora de BCN.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
A Lleida (no se si es a la ciutat) hi deu haver una fabrica de trens. La primera unitat 3000 va anar a Lleida i quan va tornar tenia problemes, i que avui encara no s'ha sol·lucionat (Dilluns i Dimarts vaig veure personal de CAF per les cotxeres). Crec que quan va arrivar a Sant Genis li van posar la enganxina al frontal (com la del 2021). El 3009-3012 es apunt d'arrivar a Barcelona i el 3017-3020 marxarà quan l'altre arrivi.
Demoment els 2 3000 que han marxat han sortit desde el Triangle Ferroviarai i arrivaran per el mateix lloc.
Per tornar a la L-3 fan servir l'intercanvi de línia de Passeig de Gràcia. Crec que van i tornen remolcats per un altre tren.
El segon 3000 reformat ja és a Sant Genis. És igual que el altre però amb una diferència, aquest no té l'aire acondicionat individual a la cabina del conductor.
Amb el primer continuen treballant.
Per a mi aquets agafadors em són molt emprenyadors, però tenen una bona funció. També podrien estar horitzontalment amb una tub que pengi del sostre, com els que hi han a Renfe. D'aquesta manera el 6000 tindria encara més espai.
Miquel wrote:Per a mi aquets agafadors em són molt emprenyadors, però tenen una bona funció. També podrien estar horitzontalment amb una tub que pengi del sostre, com els que hi han a Renfe. D'aquesta manera el 6000 tindria encara més espai.
Però interferirien o bé amb els monitors o bé amb les cames dels passatgers asseguts.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Hostres, no ho havia pensat, aquestes grans pantalles que no serveixen de gaire. Fàcil sol·lució:És fa un doble tub que passi per els laterals de les grans pantalles d'anuncis de TMB. Com a el funicular de Montjuïc, que la via és bifurca per el mig del recorregut i uns metres més endavant és torna a ajuntar.
Hi han sol·lucions per a tot, però al moment d'aplicar-les....
Dons que les posin dobles als costats de les pantalles, 2 tubs paral·lels entre ells a una distància raonable per a que tothom hi pugui veure el que s'hi posa. I si no hi ha prou que les posin transparents.
La xarxa de metro que han posat als 6000 es de les pitjors que he vist, ja que està molt distorsionada en vertical. Fixeu-vos amb la L2 i L3 al seu pas pel Raval:
Recomano que el fil http://transport.cat/viewtopic.php?t=5748&start=160 i aquest s'ajuntin ja que els missatges sobre els 6000 es troben repartits entre els 2 fils. O si no, potser es pot crear un nou fil nomes pels 6000 i copiar-hi tots els misstges que hi tinguin a veure.
Ecomobisostrans wrote:La xarxa de metro que han posat als 6000 es de les pitjors que he vist, ja que està molt distorsionada en vertical. Fixeu-vos amb la L2 i L3 al seu pas pel Raval:
D'una banda, segons el que veig per la imatge, em sembla clavat al plànol dels 5000; de l'altra, ha de servir per fer-se una idea de la situació, en cap moment està pensat per ser interpretat amb precisió geodèsica.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
El problema son les estacions del Trambesòs, els noms són llargs i no hi caben,(mireu la L-4 per el tram de poblenou) a més el mapa ja esta equivocat, la T-5 arriva fins a Sant Joan Baptista, i encara veurem si el següent que posin arrivi fins a Gorg.
Quan la L-9/10 entri en servei aquests mapes els hauran de fer més grans, la línia i les estacions no hi cabran.
Sobre el plano: Una cosa es que sigui per fer-se una idea, i una altra que sembli que Catalunya esta mes prop de Sant Antoni que de Liceu. Ara que, veien el nou plano que han fet a Madrid, aquest sembla una meravella.
Sobre els noms de les estacions del tramvia: Trobo que no va ser gens encertat posar Samt Marti de Provençals, hauria sigut millor Agricultura que es com s'anava a dir al principi. En canvi si que va estar be que la que s'anava a dir Clot de la Mel es digui Can Jaumandreu. Es per que no s'assemblin tant a les del metro.
Aquest fil s'ha de tancar, o bé traslladar els comentaris sobre la sèrie 6000 (que ja té un altre fil) i editar el títol, que per cert està en majúscules.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.