Crec, sinzerament, que el trolebús podría ser una alternativa vàlida de transport públic a alguns dels eixos principals de la ciutat de Barcelona, com el Passeig de Gràcia, la Carretera de Sants, ó el passeig de St.Joan.
A mès de que en simple o articulat te unes capacitat una mica superior a l´autobus (i a mès, pot ser doblement articulat, com a alguna ciutat suïssa), el seu nivel de contaminació es quasi nul.
M´extranya que nó s´el tingui mès en cosideració.
El Trolebús: Transport Vàlid a la pol.lucionada Barcelona?:
-
- N5
- Posts: 82
- Joined: Friday 15/06/2007 18:36
- Location: L´Hospitalet.
Punt 1: tot i que alguns polítics els defineixin com a tranvies sense rails, els trollebusos no son vehicles ferroviaria i per tant aquest fil hauria d'anar cap a "autobusos i altres TP"
Punt 2: Els trolebusos son vehicles molt usats en paisos com el canadà ja que allà gràcies a la inmensa qualtitat de salts d'aigua tenen electricitat per donar i per vendre, però no es que treballin en el lloc més idoni.
Lo bo dels trollebusos és la bona acceleració del motor elèctric i la adherència dels pneumàtics. És per aixó que son ideals per zones amb fortes pendents.
Jo almenys els veig així. No se si alguna de les actuals linies de barcelona te un recorregut costerut on podria ser viable la implantació de trollebusos.
El seu tamany actualment va des de l'estandard d'un bus al dels busos biartuculats. Son doncs, busos de motor elèctric. I un tranvia sempre tindrà més capacitat que ells.
Jo també hi havia pensat força. Potser algunes zones del maresme podrien ser útils.
Punt 2: Els trolebusos son vehicles molt usats en paisos com el canadà ja que allà gràcies a la inmensa qualtitat de salts d'aigua tenen electricitat per donar i per vendre, però no es que treballin en el lloc més idoni.
Lo bo dels trollebusos és la bona acceleració del motor elèctric i la adherència dels pneumàtics. És per aixó que son ideals per zones amb fortes pendents.
Jo almenys els veig així. No se si alguna de les actuals linies de barcelona te un recorregut costerut on podria ser viable la implantació de trollebusos.
El seu tamany actualment va des de l'estandard d'un bus al dels busos biartuculats. Son doncs, busos de motor elèctric. I un tranvia sempre tindrà més capacitat que ells.
Jo també hi havia pensat força. Potser algunes zones del maresme podrien ser útils.