Nou FIAT 500
Nou FIAT 500
Hola!
Què us sembla el nou FIAT 500?
Heus ací la nova versió:
I heus ací la versió clàssica:
Jo trobo que el disseny del nou "Topolino" és força atractiu. A més, donades les seves dimensions, és un cotxe força pràctic i amb tota seguretat consumirà com un encenedor. Per cert, el seu preu estarà al voltant dels 10.000 € .
Ah, i té quatre places!!!
Salut!
EDICIÓ PER AFEGIR FOTO DEL COTXE QUE S'HA QUEDAT SENSE ENLLAÇ
Què us sembla el nou FIAT 500?
Heus ací la nova versió:
I heus ací la versió clàssica:
Jo trobo que el disseny del nou "Topolino" és força atractiu. A més, donades les seves dimensions, és un cotxe força pràctic i amb tota seguretat consumirà com un encenedor. Per cert, el seu preu estarà al voltant dels 10.000 € .
Ah, i té quatre places!!!
Salut!
EDICIÓ PER AFEGIR FOTO DEL COTXE QUE S'HA QUEDAT SENSE ENLLAÇ
Last edited by JaMiRo! on Thursday 15/03/2007 15:51, edited 1 time in total.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Ja és aquí!!!
Hola!
El 4 de juliol el nou Fiat 500 arriba als concesionaris de la marca italiana, 50 anys justos després de la presentació del mític Fiat 500 a Torino. )))3
Ja hi ha dades en quant a dimensions:
3,55 metres de llarg
1,65 metres d'ample
1,49 metres d'alt
2,30 metres de batalla (distància entre eixos)
4 places
volum de càrrega de 250 litres
I motoritzacions:
Benzina 1.2 de 8 vàlvules i 69 CV
Velocitat màxima 160 km/h
De 0 a 100 km/h en 13-14 segons
Consum mig 6 litres/100 km
Benzina 1.4 de 16 vàlvules i 100 CV
Consum mig 6'5 litres/100 km
Gasoil 1.3 de 75 CV
Consum mig inferior als 5 litres/100 km
Més info a la web oficial.
Fins ara el meu automòbil preferit era l'Smart Fortwo, però el Fiat 500 és millor encara!!!
Salut!
El 4 de juliol el nou Fiat 500 arriba als concesionaris de la marca italiana, 50 anys justos després de la presentació del mític Fiat 500 a Torino. )))3
Ja hi ha dades en quant a dimensions:
3,55 metres de llarg
1,65 metres d'ample
1,49 metres d'alt
2,30 metres de batalla (distància entre eixos)
4 places
volum de càrrega de 250 litres
I motoritzacions:
Benzina 1.2 de 8 vàlvules i 69 CV
Velocitat màxima 160 km/h
De 0 a 100 km/h en 13-14 segons
Consum mig 6 litres/100 km
Benzina 1.4 de 16 vàlvules i 100 CV
Consum mig 6'5 litres/100 km
Gasoil 1.3 de 75 CV
Consum mig inferior als 5 litres/100 km
Més info a la web oficial.
Fins ara el meu automòbil preferit era l'Smart Fortwo, però el Fiat 500 és millor encara!!!
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
A la foto que has posat no es nota tant, però jo n'he vist alguna des de davant en que a primer cop d'ull gairebé sembla l'original. Per exemple:
Un 10 per FIAT!!! Sobretot amb el motoret de 100 CV, ha de ser una bomba (ho sento pels ultrasostenibles )
Per cert... se saben els preus?
Un 10 per FIAT!!! Sobretot amb el motoret de 100 CV, ha de ser una bomba (ho sento pels ultrasostenibles )
Per cert... se saben els preus?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Welcome back!
Hola!
Sí, un híbrid seria la reòstia!!!
Marçal, l'equip que ha dissenyat aquest bonic trasto fou capitanejat pel mateix creador del nou Mini (que, no ens enganyem, també està ben fet si bé jo no el trobo atractiu). I quant a preus, rondaran els 10.000 €.
Ací teniu el video oficial (molt xulo, amb referències al vell 500).
Salut!
Sí, un híbrid seria la reòstia!!!
Marçal, l'equip que ha dissenyat aquest bonic trasto fou capitanejat pel mateix creador del nou Mini (que, no ens enganyem, també està ben fet si bé jo no el trobo atractiu). I quant a preus, rondaran els 10.000 €.
Ací teniu el video oficial (molt xulo, amb referències al vell 500).
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Realment és molt maco i una reinterpretació molt encertada del clàssic. Com ja s'ha comentat, res a veure amb el de fà uns anys.
Com gairabé sempre, Fiat la clava amb els cotxes petits i pràctics, que són la seva especialitat: Topolino, 500, 600, 127, Panda, Uno, Punto... Sempre m'he preguntat què hauria passat si un cotxe tan revolucionari com el Smart l'hagués fet Fiat enlloc de Mercedes (el projecte era del rellotger Swatch, que va anar buscant socis entre els fabricants d'automòbils i va acabar ajuntant-se amb Mercedes i venent-li tot el project tres mesos abans de que sortissin al mercat ); segur que hauria tingut molt més éxit.
I ara dos records personals de vacances a Itàlia:
1- Setmana Santa del 2000 a Roma (1er viatge a Itàlia): em va sorpendre molt veure la gran quantitat de 500 amb més de 40 anys a l'esquena que rodaven pels carrers de la ciutat com a cotxe de cada día. Després de tants anys seguien siguent el millor mètode per moure's pel caos romà i les famílies se'ls passaven d'avis a pares i nets.
2-Pont de la Puríssima del 2005 a Florència: ens van trobar amb una caravana de més de 200 Cinquecento de tots els colors i amb tots els accessoris possibles, que ens van fer esperar més de deu minuts per creuar un pas de peatons (jo encantat, és clar).
Com gairabé sempre, Fiat la clava amb els cotxes petits i pràctics, que són la seva especialitat: Topolino, 500, 600, 127, Panda, Uno, Punto... Sempre m'he preguntat què hauria passat si un cotxe tan revolucionari com el Smart l'hagués fet Fiat enlloc de Mercedes (el projecte era del rellotger Swatch, que va anar buscant socis entre els fabricants d'automòbils i va acabar ajuntant-se amb Mercedes i venent-li tot el project tres mesos abans de que sortissin al mercat ); segur que hauria tingut molt més éxit.
I ara dos records personals de vacances a Itàlia:
1- Setmana Santa del 2000 a Roma (1er viatge a Itàlia): em va sorpendre molt veure la gran quantitat de 500 amb més de 40 anys a l'esquena que rodaven pels carrers de la ciutat com a cotxe de cada día. Després de tants anys seguien siguent el millor mètode per moure's pel caos romà i les famílies se'ls passaven d'avis a pares i nets.
2-Pont de la Puríssima del 2005 a Florència: ens van trobar amb una caravana de més de 200 Cinquecento de tots els colors i amb tots els accessoris possibles, que ens van fer esperar més de deu minuts per creuar un pas de peatons (jo encantat, és clar).
Jo també...
Jo també vaig quedar moooolt sorprès de veure 500 clàssics per tot arreu a Roma, quan hi vaig anar el 2004. Fou una sorpresa molt agradable.vr wrote:I ara dos records personals de vacances a Itàlia:
1- Setmana Santa del 2000 a Roma (1er viatge a Itàlia): em va sorpendre molt veure la gran quantitat de 500 amb més de 40 anys a l'esquena que rodaven pels carrers de la ciutat com a cotxe de cada día. Després de tants anys seguien siguent el millor mètode per moure's pel caos romà i les famílies se'ls passaven d'avis a pares i nets.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
A que no vas i penges aquest mateix missatge al tema més exitós del fòrum d'autobusos?vr wrote:ens van trobar amb una caravana de més de 200 Cinquecento de tots els colors i amb tots els accessoris possibles, que ens van fer esperar més de deu minuts per creuar un pas de peatons (jo encantat, és clar).
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
passa'm l'enllaç, si us plau, i m'ho pensoFran-Ikarus wrote:A que no vas i penges aquest mateix missatge al tema més exitós del fòrum d'autobusos?vr wrote:ens van trobar amb una caravana de més de 200 Cinquecento de tots els colors i amb tots els accessoris possibles, que ens van fer esperar més de deu minuts per creuar un pas de peatons (jo encantat, és clar).
5 estrelles!!!
5 estrelles EuroNCAP!!!
Un argument de pes per utilitzar contra aquells que pensen que un 4x4 és el més segur que hi ha (fals) i un utilitari és perillòs en cas d'accident (fals).
Un argument de pes per utilitzar contra aquells que pensen que un 4x4 és el més segur que hi ha (fals) i un utilitari és perillòs en cas d'accident (fals).
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Estem parlant d'urbanites compulsius
L'urbanita que va de guais creient-se l'amo del món al volant del seu 4x4 no entén d'arguments que no siguin els seus...JaMiRo! wrote:Un argument de pes per utilitzar contra aquells que pensen que un 4x4 és el més segur que hi ha (fals) i un utilitari és perillòs en cas d'accident (fals).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Y ya se empieza hablar de una versión..... Abarth:
http://www.blogomotor.com/avistamiento- ... abarth-ss/
Se habla de 180 cv. ¿Serán pocos?
http://www.blogomotor.com/avistamiento- ... abarth-ss/
Se habla de 180 cv. ¿Serán pocos?
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
orique wrote:180 CV en un minicotxe... interessant de veure... i provar
Me'n demano un!!!! Ara només cal saber a quin preu es vendrà aquesta meravella sobre rodes, que no serà baix, precisament.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Abarth
Veig que us tira eeeh?
Jo la primera vegada que el vaig veure me'n vaig enamorar. I ja no parlem d'aquesta versió Abarth...Se'm cau la baba...
Jo la primera vegada que el vaig veure me'n vaig enamorar. I ja no parlem d'aquesta versió Abarth...Se'm cau la baba...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2