Som sociables els usuaris del FTC?

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.

Et sents més actiu, més sociable i tens menys depressions, des de que participes al FTC?

Si, em sento genial!! Abans, no tenia alicient a la vida
6
14%
Ja era sociable, però ara ho soc més
9
20%
He conegut més gent, però ja està
14
32%
Què vaaaaa!! Ara no surto de casa, enganxat a internet, per culpa del fòrum!!!
9
20%
Altres ( explicar )
6
14%

Total votes: 44

metring
Administrador

Som sociables els usuaris del FTC?

Post by metring »

A partir de la següent notícia:

Del 20 minutos:

Los internautas son más activos, tienen más amigos y menos depresiones

Es una de las conclusiones del Proyecto Internet Cataluña (PIC).
El estudio señala que los internautas son gente más implicada en la vida política.
El 83% de los jóvenes entre 15 y 24 años son usuarios de Internet.

El informe Proyecto Internet Catalunya (PIC) señala que los usuarios de Internet son más activos, tienen más amigos, están más implicados en la vida política y tienen menos depresiones.

El estudio verifica que Internet no encierra a la gente en casa sino que activa la sociabilidad
El sociólogo Manuel Castells, uno de los directores de este proyecto financiado por la Generalitat que se ha realizado a lo largo de siete años, ha resaltado hoy que el proyecto "ha verificado que las nuevas tecnologías no encierran a la gente en su casa sino que activan la sociabilidad".

Para Castells esa antigua teoría es "una patraña sin ninguna base científica".

Elemento de autonomía

Tras analizar los resultados de este exhaustivo estudio realizado por 40 investigadores tras recabar 15.390 entrevistas presenciales y y 40.400 por Internet, Castells aseguró que Internet es "el elemento clave para la autonomía personal, política, económica y profesional".

El abandono escolar puede combatirse con las tecnologías y con un mayor reciclaje de los profesores
"Cuanto más autónoma es una persona más utiliza Internet y a su vez este uso refuerza su autonomía".

Poco usado en las escuelas

El estudio afirma que el 83% de jóvenes entre 15 y 24 años son usuarios habituales de las nuevas tecnologías y que en esta franja de edad está disminuyendo la diferencia de genero en el uso de Internet.

Manuel Castells ha reivindicado un mayor uso de esta herramienta tecnológica en las escuelas ya que a pesar de que profesores y estudiantes la utilizan en sus casas "no se aplica en las aulas".

El sociólogo apunta que el abandono escolar "que es del 30% y representa un problema para el futuro, puede combatirse con las tecnologías y a través del reciclaje del profesorado"

Què en penseu? És cert el que diu la notícia, aplicant-ho concretament, al Fòrum del Transport Català, o és una camama?
Guigui
Administrador

Sí... i no

Post by Guigui »

D'una banda, tinc moltes ganes de conèixer-vos en persona (ja sé, d'ocasions n'hi ha a carretades i és exclusivament degut a mi si encara no me n'he apuntat a cap) però, per qüestions de feina, la meva vida fora de la navegació fotracaire segueix igual. Bé, potser no tant, ara vaig amb els ulls encara més oberts per parar esment en qualsevol coseta del TP, especialment del metro. I cada cop que veig alguna cosa, m'entren unes ganes irresistibles de compartir-ho amb vosaltres.

:debate
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Jordilar

Post by Jordilar »

Jo ara no sóc tant tímid.

Salut,
metring
Administrador

Post by metring »

Ja veureu com el fòrum resultarà ser terapèutic i tot!!!
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Quan jo he sentit aquesta notícia també me n'he recordat del fòrum. :D
Home, jo penso que parlem de bastants temes i fins hi tot algun cop ens hem barallat una mica verbalment, com pot passar a tot arreu.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

A mi m'ha permès conéixer gent més friqui que jo... :roll: :P
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

liniadelRipollés wrote:A mi m'ha permès conéixer gent més friqui que jo... :roll: :P
Un altre que no accepta l'axioma de l'existència d'element maximal o el lema de Zorn :)
liniadelRipollés
N10
N10

Si això vol dir que jo pensava en tu com a cas renferencial, doncs sí. ;)
entfe001 wrote:
liniadelRipollés wrote:A mi m'ha permès conéixer gent més friqui que jo... :roll: :P
Un altre que no accepta l'axioma de l'existència d'element maximal o el lema de Zorn :)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Jo en faig un balanç positiu d'aquest fòrum, tan pel que fa a mi mateix com de la resta de gent usuària.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
wefer
Administrador

Post by wefer »

Aleshores, això significa que no som tant frikis i antisocials com ens pensàvem?
Realment decebedor :(

La única diferència notable que he notat des que existeix aquest fòrum, és que tinc menys temps per jugar al Simcity i al Transport Tycoon. A part d'això...
Last edited by wefer on Monday 25/06/2007 23:39, edited 1 time in total.
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Jo reconec que el Fòrum va molt bé terapeuticament, doncs una mica pots olvidar-te de les coses diàries que et molesten. Això si, el fet de coneixer-vos en persona és un què molt recomanable. La cara que vau posar alguns quan divendres vaig sortir disparat darrere dels busos és impagable :D
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

Jo abans de pertànyer al fòrum no m'havia plantejat de fer quedades amb fanàtics del transport. Ara no és que no m'ho plategi, sino que no quedaria amb una colla de friquis com vosaltres ni a punta de pistola!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
orique
N9
N9

Post by orique »

aarongilp wrote:Jo reconec que el Fòrum va molt bé terapeuticament, doncs una mica pots olvidar-te de les coses diàries que et molesten. Això si, el fet de coneixer-vos en persona és un què molt recomanable. La cara que vau posar alguns quan divendres vaig sortir disparat darrere dels busos és impagable :D
xD
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

josep_serre wrote:Jo en faig un balanç positiu d'aquest fòrum, tan pel que fa a mi mateix com de la resta de gent usuària.
Y encantado de haberme conocido, oiga... :)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Platanito wrote:Jo abans de pertànyer al fòrum no m'havia plantejat de fer quedades amb fanàtics del transport. Ara no és que no m'ho plategi, sino que no quedaria amb una colla de friquis com vosaltres ni a punta de pistola!
Reconeixe-ho...si ets aquí vol dir que ets una mica friki, també :D Així que no tens escapatòria xD
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
abegot
N8
N8

Post by abegot »

A mi, també :plas xD sobre tot als amants dels cartrons amb foradet al mig, ...
liniadelRipollés
N10
N10

Et refereixes a algú que és capaç d'estar mirant un bitllet de tren de manera continua amb gest de satisfacció per no dir plaer?
Crec que el conec.
abegot wrote:
A mi, també :plas xD sobre tot als amants dels cartrons amb foradet al mig, ...
abegot
N8
N8

Post by abegot »

entfe001 wrote:
Jo, abans de pertànyer al fòrum, estava en un altre (i encara estic) i sortìa tots els matins a fer fotos de trens i estacions, (o ferroviaris babaus),sempre de FGC =Ferrocarrils de la Gratuitat de Catalunya :D 8-) xD :oops: o, no

Després al cap d'un temps em vaig fer adicte als companys del fòrum i vaig començar a sortir, ... que si tren groc, .. tren blau, (no recordo bem bé, potser era tramvia blau..-..) tren de la via blanca (electrodoméstics). la groga, la verda ...
aim
N9
N9

Post by aim »

wefer wrote:La única diferència notable que he notat des que existeix aquest fòrum, és que tinc menys temps per jugar al Simcity i al Transport Tycoon. A part d'això...
Doncs jo des de que estic en aquest fòrum hi he jugat més :D
U-Bahn
N7
N7

Post by U-Bahn »

Jo abans era molt tímid, ara no ho sóc tant però ho sóc.
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”