Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
fantito wrote:M'agrada, Mestre, per lo bé que t'expliques.
Son cisternes blanques amb una franja verda?
Son cotxes tipus 5000 (com els del tren del museu o el tren de Lleida) amb la meitat superiot blanca i la inferior verda?
Si és així es tracta del Tren Herbicida de Sintra
això mateix, Sintra! no m'en recordava del nom , veus com si que m'he explicat bé que a la 1ra l'has endivinat
si voleu ja al arribar a casa us penjo fotos a aquest post, saluts,
Jo el vaig veure també aquests vagons,per cert,tot i que no me'n recordo gaire(i el vaig veure fa poc,dilluns passat,tinc mala memòria),diria que estaven grafitejats.
Mako448 wrote:Jo el vaig veure també aquests vagons,per cert,tot i que no me'n recordo gaire(i el vaig veure fa poc,dilluns passat,tinc mala memòria),diria que estaven grafitejats.
Sips, estan grafitejats pero el verd esta pintata a sobre els grafittis...
evarujo wrote:sips, era la 255, l'he vist a l'arribar a sants i al tornar he agafat el tren a la via 13 y he vist que portava tolves plenes de balast...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Com a curiositat o avistament assenyalr que a Sant Andreu Comtal el passat dissabte 23 hi havia un tren de la línia Lleida - La Pobla (suposso que en revisió). Era dels que no tenen sols 1 vagó sinò 3, em sembla que és un 592.200.
Estava estacionat a la banda oposada a les vies on són els TALGO (és a dir a les vies opossades al Centre Comercial), allà on tenen les 470 i 448 CAT EXPRESS
El divendres mentre el company Jordilar i jo anavem amb l'Arco-447 cap a Sant Vicenç ens vam creuar el 592 al Papiol, i jo el vaig veure diumenge passant sense parar per Rubí cap a les 13.15h.
Em sembla que és el tren de peregrins.
Pere wrote:El divendres mentre el company Jordilar i jo anavem amb l'Arco-447 cap a Sant Vicenç ens vam creuar el 592 al Papiol, i jo el vaig veure diumenge passant sense parar per Rubí cap a les 13.15h.
Em sembla que és el tren de peregrins.
No. Divendres era a SAC, pel que suposo que era a tornejar eixos. Si fos un tren de Pelegrins no hagués fet nit a SAC, es queden sempre a Portbou. Ara bé, deu estar al caure...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
fantito wrote:Tornem a repetir, i a repetir, i a repetir les mateixes coses una vegada darrera l'altre, però així de dura és la vida.
Els Mans de Lleida venen a tornejar les rodes a Sant Andreu Comtal.
Busqueu, busqueu i veureu que no és la primera vegada que es diu.
Que això sigui veritat no treu que també s'han vist MAN's a Portbou amb els trens de pelegrins, i jo en concret vaig veure una doble. Ara bé, en aquest cas, jo també estic d'acord amb que venia a tornejar.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...