Aquest fil el deixaria més aviat pel trasllat de 2100s a la L4 i desballestaments dels 1100. (Que em sembla que no n'hi ha cap obert oi ? ).Platanito wrote:Aquest fil s'ha de tancar, o bé traslladar els comentaris sobre la sèrie 6000 (que ja té un altre fil) i editar el títol, que per cert està en majúscules.
Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
@administradors: no s'hauria d'eliminar el tema 6000 del títol d'aquest thread? Ho dic pq ja està el de les 6000 i 4000R, així aquest quedaria per les 3000R i les 2100 elequatrianes.
Vox
Vox
Last edited by Vox on Friday 22/06/2007 3:47, edited 1 time in total.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Sobre el plànol dels 6000, és q es tracta de la nova versió dels plànols de TMB: ja es troba així als nous de butxaca (torre Agbar a la portada) que són més grans i d'una proporció una mica diferent als anteriors.
Sí q és veritat q la zona del centre de la ciutat està redissenyada una mica per fer-la més espaiosa, i els eixos Paral·lel-carrer de Sants i de la Meridiana deixen de tenir una inclinació de 45º com la resta de diagonals (excepte la Diagonal):
Sí q és veritat q la zona del centre de la ciutat està redissenyada una mica per fer-la més espaiosa, i els eixos Paral·lel-carrer de Sants i de la Meridiana deixen de tenir una inclinació de 45º com la resta de diagonals (excepte la Diagonal):
El 3000 reformat (3009-3012) també té problemes i trigarà ha sortir, els mecànics de Lleida són a Sant Genis i la empresa crec que era Tradinsa(corregiu-me si m'equivoco), un problema vist, el té el 3009 el pilot lateral dret (direcció Canyelles) no funciona i el de l'esquerra a la meitat.
El 3009-3012 té termometres nous on hi posa l'enllaç amb tram a Maria Cristina i Palau Reial, no se si quan ho anunciïn per megafonia ho diran bé o no, l'altre 3000 reformat també els hi estan canviant els termometres.
El 3009-3012 té termometres nous on hi posa l'enllaç amb tram a Maria Cristina i Palau Reial, no se si quan ho anunciïn per megafonia ho diran bé o no, l'altre 3000 reformat també els hi estan canviant els termometres.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Xiulet dels 3000R
Com el dels 5000?Miquel wrote:El xiulet que fa servir per avisar que tanca les portes es diferent.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Xiulets de les diferents sèries
Si no vaig equivocat, el xiulet dels 2100 és el mateix que el dels 5000...Miquel wrote:No, és molt més greu que els dels 3000 actuals, però el temps que triga recorda més a un 2100.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Xiulets de les diferents sèries
No, l'avís de tancament de portes dels 2100 és més curt i lleugerament més agut.Guigui wrote:Si no vaig equivocat, el xiulet dels 2100 és el mateix que el dels 5000...
És podria dir que és una barreja greu dels xiulets d'avís de les diferents sèries:
Més greu que el 3000.
Més llarg com els 2000, 2100 o 500.
No s'hi assembla gens al 5000, 6000, 9000(són els mateixos) i 1100.
Més tard hi passaré i si hi és, miraré si el fan xiular per acabar de concretar aquesta interesant barreja sonora.
Més greu que el 3000.
Més llarg com els 2000, 2100 o 500.
No s'hi assembla gens al 5000, 6000, 9000(són els mateixos) i 1100.
Més tard hi passaré i si hi és, miraré si el fan xiular per acabar de concretar aquesta interesant barreja sonora.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Avui m'he estrenat al 6000 De fet anava de caça fotogràfica exterior però en vistes del plan he fet un viatget de Santa Eulàlia a Catalunya amb el nas enganxat als foscos vidres de la cabina. Això sí, pel tram exterior es veu tot de maravella
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Pitos...
Està clar que hi ha un fabricant de pitos que s'està forrant; perquè les sèries 5000, 6000 i 9000 del FMB i els Civia de Renfe Operadora tenen el mateix avís acústic de tancament de portes...Guigui wrote:Si no vaig equivocat, el xiulet dels 2100 és el mateix que el dels 5000...Miquel wrote:No, és molt més greu que els dels 3000 actuals, però el temps que triga recorda més a un 2100.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Re: Pitos...
Tu que eres del ram segur que ho sabràs, però no serà que la indústria ferroviària funciona igual que la de l'automoció, que encarreguen els components a empreses externes i una d'aquestes no sigui la que fabrica tots aquests xiulets?JaMiRo! wrote:Està clar que hi ha un fabricant de pitos que s'està forrant; perquè les sèries 5000, 6000 i 9000 del FMB i els Civia de Renfe Operadora tenen el mateix avís acústic de tancament de portes...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Pitos...
Efectivament. Si bé donat el caràcter especial de la indústria ferroviària, pocs components són iguals; aquest n'és un exemple. Algún altre: per exemple, els aires condicionats (Faiveley és, en aquest sentit, el rei).Guigui wrote:Tu que eres del ram segur que ho sabràs, però no serà que la indústria ferroviària funciona igual que la de l'automoció, que encarreguen els components a empreses externes i una d'aquestes no sigui la que fabrica tots aquests xiulets?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Ahir vaig tornar a cotxeres a que em toquessin el xiulet d'avís del 3000 reformat, però la sorpresa era que sonava diferent.
Em van dir que potser dilluns li podrien haver canviat una membrana de dins del mecànisme que feia que sones així, però no estaven segurs.
Recordo que dilluns el tren era a el túnel de rentat i li vaig dir, i em va dir el problema:
Só greu: ressonància del túnel.
Só llarg: feia eco i d'ençà trigava més a acavar de xiular.
Perdó per aquest fet.
Em van dir que potser dilluns li podrien haver canviat una membrana de dins del mecànisme que feia que sones així, però no estaven segurs.
Recordo que dilluns el tren era a el túnel de rentat i li vaig dir, i em va dir el problema:
Só greu: ressonància del túnel.
Só llarg: feia eco i d'ençà trigava més a acavar de xiular.
Perdó per aquest fet.
El metro de Barcelona amb motoristes!