Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Jordilar

Post by Jordilar »

Heu de pensar que durant el tall la comunicació amb el Triangle ( d'on provenen els 2100 ) está tallada i s'ha de fer una gran volta per poder anar des d'allá a la L4.

Salut,
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Jordilar wrote:Heu de pensar que durant el tall la comunicació amb el Triangle ( d'on provenen els 2100 ) está tallada i s'ha de fer una gran volta per poder anar des d'allá a la L4.

Salut,
No pas tanta volta, només cal anar fins Passeig de Gràcia...
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

orique wrote:
Jordilar wrote:Heu de pensar que durant el tall la comunicació amb el Triangle ( d'on provenen els 2100 ) está tallada i s'ha de fer una gran volta per poder anar des d'allá a la L4.
No pas tanta volta, només cal anar fins Passeig de Gràcia...
Diria que la L2 només té enllaços amb d'altres línies a La Pau i Paral·lel. No em sona cap enllaç a Passeig de Gràcia. Si n'hi hagués, hauria d'estar a la via que enllaça els dos túnels individuals de la L2 entre PdG i Universitat (no he fet mai aquest canvi de via).
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

orique wrote:
Jordilar wrote:Heu de pensar que durant el tall la comunicació amb el Triangle ( d'on provenen els 2100 ) está tallada i s'ha de fer una gran volta per poder anar des d'allá a la L4.

Salut,
No pas tanta volta, només cal anar fins Passeig de Gràcia...
Fins a Passeig de Gràcia, per la L4 no s'hi pot anar perquè està tallat. Per la L2 cal anar forçosament a Paral·lel. Un cop a la L3, es podria anar fins a la L4 per la bifurcació d'Aragó, tot i que tinc els meus dubtes que estigui electrificada. En cas de no estar-ho, caldria anar fins a Sants-Estació i prendre la L5 i d'allà fins a Maragall, on es podria prendre la L4.


PD: Per cert, m'ha costat arribar-hi, però després de 2 anys i escaitx, arribo als 1000 missatges. :D
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

Code: Select all


A dia d'avui estan a disposició de la L4 els seguents 2100.
Cada dia es decideix quants surten

2133
2141
2145
2149
2153
2157
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

El canvi de L-3 a L-4 a Passeig de Gràcia si està electrificat i amb catènaria posada.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

El 3000 reformat(3013-3036) li falta poc per sortir a circul·lar, si tot va de marevelles en 2 o 3 setmanes començarà correr per la línia.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Ahir només vaig veure una 2100, amb el torn 406. Les 407, 408, 409 i 410 eren 1100.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
alex86bcn
N5
N5
Posts: 111
Joined: Tuesday 13/06/2006 3:56
Location: Pels voltants d'Hospital Clinic

Post by alex86bcn »

Parlant de l'enllaç L3-L4 de Passeig de Gracià...podeu donar més informacio?? (alguns que heu escrit en altres posts...sabreu que tinc un fetichismo raro per aquest punt del FMB)

Ultimament he fet passades amb un 5000, es veu el pont a ma esquerra per la via de baixada etc.

Es possible aconseguir més fotos sobre aquest tram? Vaig veure algunes a Trensim fa molt de temps...pero QUIERO MAAAAS!!!

(per cert, aquest tram esta a sota d'aragó no?)

Gracies per satisfer la meva curiositat
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Túnel d'enllaç L3-L4

Post by Guigui »

alex86bcn wrote:(per cert, aquest tram esta a sota d'aragó no?)
No, el túnel d'enllaç està situat sota Pg. de Gràcia, una mica més avall de Gran Via (més o menys, d'altres segur que ho sabran precisar millor).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Post by sigfrid440s »

Aquest tram está electrificat, o almenys aixi ho selba desde el costat L4
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Post by pokeroms »

Hola!

Doncs pel que vaig veient des de diferents dies, sembla que els torns del 2100 son aleatoris, és a dir, que els 2100 ja no tenen un número de torn fixos.

Salutacions.
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

George85 wrote:

Code: Select all


A dia d'avui estan a disposició de la L4 els seguents 2100.
Cada dia es decideix quants surten

2133
2141
2145
2149
2153
2157
Això que vol dir? Que pasan unitats 2100 de la L2 a L4, 1 per mes?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Eslebeberlin
N2
N2
Posts: 13
Joined: Sunday 21/01/2007 16:34
Location: Tocant els tèrmics del serbomotor

Post by Eslebeberlin »

No és un per mes... no donaria pas temps.

A la L4 hi ha d'anar a parar els 15 trens de la s2100.

Aquests tres mesos de l'estiu (jul-agost-set) n'han d'entrar 8 si es compleixen els plans de la Gerència L4.
Eslebeberlin
N2
N2
Posts: 13
Joined: Sunday 21/01/2007 16:34
Location: Tocant els tèrmics del serbomotor

Post by Eslebeberlin »

Code: Select all

Fins a Passeig de Gràcia, per la L4 no s'hi pot anar perquè està tallat. Per la L2 cal anar forçosament a Paral·lel. Un cop a la L3, es podria anar fins a la L4 per la bifurcació d'Aragó, tot i que tinc els meus dubtes que estigui electrificada. En cas de no estar-ho, caldria anar fins a Sants-Estació i prendre la L5 i d'allà fins a Maragall, on es podria prendre la L4. 
El tram que connecta desde la L3 que et condueix fins a la via 2 de la L4 si que està electrificat, no es rar anar-hi per allà.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Ahir vaig veure el 3000 reformat en proves pels túnels de L3 mentre jo anava dins d'un altre 3000. El vaig veure a la corva de Drassanes i anava darrere del 314.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

Denisuko wrote:Ahir vaig veure el 3000 reformat en proves pels túnels de L3 mentre jo anava dins d'un altre 3000. El vaig veure a la corva de Drassanes i anava darrere del 314.
Son molt diferents les 3000 a les 3000 reformades? Suposo que les reformarant per dintre, posarant monitors de tv i tot això...
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Les reformades seran "gusaniles", tres cotxes per un cantó i dos per l'altre (no es podien interconnectar tots), l'interiorisme de les sèries 5000-6000-9000, i amb el seients col·locats com en aquestes. Ah! I els testers, pintats de vermell, amb els fars diferents.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

No TV

Post by Denisuko »

I no hi hauran monitors
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Re: No TV

Post by Guigui »

Denisuko wrote:I no hi hauran monitors
Total, perquè acabin donant-los el mateix ús que als dels 5000...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”