Que es continuï amb l'estil modern dels 5000 i 9000, com no pot ser d'altra manera.
I que els combois incorporin això:
- Seients 2x2 en el vagó central, mentre que en els altres es mantingui la composició de seients actual.
- Pantalles de televisor on s'anunciï la propera parada i enllaços amb altres línies de metro i rodalies, i altres si s'escau.
- Seients més ergonòmics i còmodes.
- Que els trens nous no facin pudor a nou.
- Separadors entre seients que no molestin.
I altres coses bones que ja tenen els 5000 i 9000.
Com hauria de ser la nova sèrie del metro?
- sigfrid440s
- N6
- Posts: 292
- Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
- Facebook: ssygger
- Location: Barcelona
- Contact:
Les portes als costats son per una raor de seguretat, El vagó quan para a una estació en corba, les portes del costat están més a la bora de l' andana que no pas les del centre. Exemples, Sant Gervasi, Peu funicular (via 2).aim wrote:El segon disseny m'agrada molt (així m'agrada, la porta al mig i no pas en un costat com els 6000 )
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
la porta al centre no es va col.locar als 6000 perquè hagués suposat dividir el pupitre de conducció, fent-la molt difícil. La porta és necesaria per dessallotjar al túnel, es indiferent en quin costat queda l'andana, perquè si la cabina està a l'andana, vol dir que alguna de les portes també i ja no caldria sortir per la porta de la cabina. A més, al FCMB la porta quedaria al costat de l'andana per una via, i per l'altra molt més allunyada.[/quote]
Fantàstic!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- sigfrid440s
- N6
- Posts: 292
- Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
- Facebook: ssygger
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Fantàstic!
A mi el que m'encantaría es que fos una realitat, i que els 1000 i 1100 continuesin uns quants añs mes....snif...