Trambesós amb el logo d'Alstom

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
aim
N9
N9

Trambesós amb el logo d'Alstom

Post by aim »

Aquest matí he agafat el Trambesós i mentre estavem aturats a l'estació del TNC ens hem creuat amb el tramvia número 4, fins aquí tot normal, però aquesta vegada duia al frontal el logo d'Alstom (la O en forma espiral i a sota ficava Alstom). Això estava entre els dos fars frontals, a la zona negra.

Tinc bastantes fotos del tramvia número 4 i avui és el primer dia que el veig amb aquest logo. Cap dels altres tramvies amb els que m'he creuat duien el logo.

Sabeu si ho ficaran a tots?
mikado
N9
N9

Re: Trambesós amb el logo d'Alstom

Post by mikado »

aim wrote:Aquest matí he agafat el Trambesós i mentre estavem aturats a l'estació del TNC ens hem creuat amb el tramvia número 4, fins aquí tot normal, però aquesta vegada duia al frontal el logo d'Alstom (la O en forma espiral i a sota ficava Alstom). Això estava entre els dos fars frontals, a la zona negra.

Tinc bastantes fotos del tramvia número 4 i avui és el primer dia que el veig amb aquest logo. Cap dels altres tramvies amb els que m'he creuat duien el logo.

Sabeu si ho ficaran a tots?
A TRAMBAIX ja ho tenen tots desde fa uns mesos, així q a TBESOS suposo que seguiran la tónica.
JaMiRo!
N10
N10

Sí.

Post by JaMiRo! »

aim wrote:Sabeu si ho ficaran a tots?
Sí, es ficaran a tots. ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Guigui
Administrador

No serà...

Post by Guigui »

JaMiRo! wrote:Sí, es ficaran a tots. ;)
No estaràs fent de grafitaire amagat sota un vernís d'institucionalitat corporativa, oi?

:P
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”