Aquest matí he agafat el Trambesós i mentre estavem aturats a l'estació del TNC ens hem creuat amb el tramvia número 4, fins aquí tot normal, però aquesta vegada duia al frontal el logo d'Alstom (la O en forma espiral i a sota ficava Alstom). Això estava entre els dos fars frontals, a la zona negra.
Tinc bastantes fotos del tramvia número 4 i avui és el primer dia que el veig amb aquest logo. Cap dels altres tramvies amb els que m'he creuat duien el logo.
Sabeu si ho ficaran a tots?
Trambesós amb el logo d'Alstom
Re: Trambesós amb el logo d'Alstom
A TRAMBAIX ja ho tenen tots desde fa uns mesos, així q a TBESOS suposo que seguiran la tónica.aim wrote:Aquest matí he agafat el Trambesós i mentre estavem aturats a l'estació del TNC ens hem creuat amb el tramvia número 4, fins aquí tot normal, però aquesta vegada duia al frontal el logo d'Alstom (la O en forma espiral i a sota ficava Alstom). Això estava entre els dos fars frontals, a la zona negra.
Tinc bastantes fotos del tramvia número 4 i avui és el primer dia que el veig amb aquest logo. Cap dels altres tramvies amb els que m'he creuat duien el logo.
Sabeu si ho ficaran a tots?
- Guigui
- Administrador
No serà...
No estaràs fent de grafitaire amagat sota un vernís d'institucionalitat corporativa, oi?JaMiRo! wrote:Sí, es ficaran a tots.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.