Som sociables els usuaris del FTC?

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.

Et sents més actiu, més sociable i tens menys depressions, des de que participes al FTC?

Si, em sento genial!! Abans, no tenia alicient a la vida
6
14%
Ja era sociable, però ara ho soc més
9
20%
He conegut més gent, però ja està
14
32%
Què vaaaaa!! Ara no surto de casa, enganxat a internet, per culpa del fòrum!!!
9
20%
Altres ( explicar )
6
14%

Total votes: 44

Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

La veritat és que gràcies a aquest fòrum he conegut a gent estupenda i fantàstica :) A més, és una molt bona manera d'assabentar-se de tot el què estigui relacionat amb el transport!! El meu balanç és molt positiu, de fet sempre que hem fet trobades m'ho he passat molt bé :D
JaMiRo!
N10
N10

Agraït...

Post by JaMiRo! »

Hola!

Bé, jo he conegut molta gent que m'ha ensenyat noves coses sobre el transport en general i el ferrocarril en particular. En aquest sentit, estic molt agraït a aquest club de frikis que som tots plegats... :D

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
aarongilp
N10
N10

Re: Agraït...

Post by aarongilp »

JaMiRo! wrote:Hola!

Bé, jo he conegut molta gent que m'ha ensenyat noves coses sobre el transport en general i el ferrocarril en particular. En aquest sentit, estic molt agraït a aquest club de frikis que som tots plegats... :D

Salut!
Sí, per això no vens a les trobades xD
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
JaMiRo!
N10
N10

Torracollonisme

Post by JaMiRo! »

aarongilp wrote:Sí, per això no vens a les trobades xD
Bé, tú no has vingut a les que jo he anat... :D
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Jo en general també en faig una valoració molt positiva.

(Sí, no hi ha res més a dir :D )
aarongilp
N10
N10

Re: Torracollonisme

Post by aarongilp »

JaMiRo! wrote:
aarongilp wrote:Sí, per això no vens a les trobades xD
Bé, tú no has vingut a les que jo he anat... :D
:llengua xD
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Bauvilla
N5
N5

Post by Bauvilla »

Com diu en Romuald Massanas, il·lustre aficionat al tren que vaig conéixer a la Soci de Barcelona i a Eurofer "som bojos però no som pas perillosos". Més val ser un freaky trenero que un cabronàs grafitaire o un borratxo de cap de semana.

O sinó, perquè hi ha tanta complaença social ab els excessos de la vida nocturna i a nosaltres s'ens mira "d'aquella manera"?
Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.
metring
Administrador

Post by metring »

Bauvilla wrote:Com diu en Romuald Massanas, il·lustre aficionat al tren que vaig conéixer a la Soci de Barcelona i a Eurofer "som bojos però no som pas perillosos". Més val ser un freaky trenero que un cabronàs grafitaire o un borratxo de cap de semana.

O sinó, perquè hi ha tanta complaença social ab els excessos de la vida nocturna i a nosaltres s'ens mira "d'aquella manera"?
Bona reflexió, si senyor!!
Guigui
Administrador

Malfiança general

Post by Guigui »

Bauvilla wrote:O sinó, perquè hi ha tanta complaença social ab els excessos de la vida nocturna i a nosaltres s'ens mira "d'aquella manera"?
Perquè, en una societat de masses com és la nostra, els vàndals són una subespècie nombrosa però de la qual es coneixen les pautes comportamentals bàsiques, mentre gent força més inofensiva però amb actituds fora de l'habitual és vista amb recança. Com diu el refrany espanyol: Más vale loco conocido que sabio por conocer.

La gent simplement es malfia d'allò a que no està acostumat perquè la desconcerta; en canvi, sap com reaccionar envers situacions o comportaments familiars, ja siguin positius o negatius.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
JaMiRo!
N10
N10

Personatges

Post by JaMiRo! »

Home, s'ha de dir que, com en tots llocs, entre el col·lectiu hi ha veritables personatges i també gent normal. :D
wefer
Administrador

Post by wefer »

Bauvilla wrote:O sinó, perquè hi ha tanta complaença social ab els excessos de la vida nocturna i a nosaltres s'ens mira "d'aquella manera"?
Emborratxar-se, cridar ballar... tots són comportaments que, qualsevol ment, per baix que sigui el quoeficient intel·lectual, pot entendre.
Tenir una afició cultural, com pot ser l'afició pels transports, és quelcom que, donades les mancances educatives d'alguns sectors socials, avui en dia encara no està a l'abast de tothom.
Home, s'ha de dir que, com en tots llocs, entre el col·lectiu hi ha veritables personatges i també gent normal
No dubto pas que hi hagi gent normal entre els afeccionats. Conservo l'esperança que, algun dia, podré conèixer-ne algun.
JaMiRo!
N10
N10

A mi no em mireu

Post by JaMiRo! »

wefer wrote:No dubto pas que hi hagi gent normal entre els afeccionats. Conservo l'esperança que, algun dia, podré conèixer-ne algun.
Sí, perquè pel que fa a mi...Normal, normal...No ho sóc. :)
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Aviam si David Bisbal surt de l'armari i confessa que és un apassionat dels telesfèrics! No donareu abast, de sol·licituts d'alta al fòrum! :)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

Fran-Ikarus wrote:Aviam si David Bisbal surt de l'armari i confessa que és un apassionat dels telesfèrics! No donareu abast, de sol·licituts d'alta al fòrum! :)
Si, home! En el seu proper àlbum sortirà una cançó titulada "Maglé a quinientos por hora"...

:guitarra
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
252-071
N7
N7

Post by 252-071 »

Platanito wrote:Jo abans de pertànyer al fòrum no m'havia plantejat de fer quedades amb fanàtics del transport. Ara no és que no m'ho plategi, sino que no quedaria amb una colla de friquis com vosaltres ni a punta de pistola!
:eyes
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: A mi no em mireu

Post by liniadelRipollés »

JaMiRo! wrote:
wefer wrote:No dubto pas que hi hagi gent normal entre els afeccionats. Conservo l'esperança que, algun dia, podré conèixer-ne algun.
:roll:
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
entfe001
N10
N10

Re: A mi no em mireu

Post by entfe001 »

liniadelRipollés wrote:
JaMiRo! wrote:
:roll:
Image
JaMiRo!
N10
N10

Ep!

Post by JaMiRo! »

Image<---Prou d'abusar d'aquesta emoticona, fa massa hores extres Eloi! :)
metring
Administrador

Re: Som sociables els usuaris del FTC?

Post by metring »

Pujo el fil per tal que els usuaris de nova incorporació pugueu dir la vostra i votar ;)
cristian26
N7
N7

Re: Som sociables els usuaris del FTC?

Post by cristian26 »

M'ho prenc com una afició, i com que tampoc sé gaires aspectes tècnics dels trens i coses frikis, doncs ni fu ni fa. Haig de dir que dels dos fòrums als que estic actiu, aquest és de bon tros al què més missatges per hora es publiquen. :o

Pel que fa a les trobades, m'ho he arribat a plantejar, però al final sempre acabo pensant que no hi tinc res a fer. :nose
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”