Aprofitament de trens històrics...
Aprofitament de trens històrics...
Estava pensant... ja que existeixen associacions d'amics del ferrocarril que han arribat a restaurar algun que altre tren i han aconseguit fer-lo funcionar de manera més o menys regular (uns bascos que van per a tot arreu amb un TER, per exemple), seria gaire complicat restaurar més trens d'aquesta mateixa època? Per exemple, un TALGO III amb la locomotora original. O un TALGO II. O fins i tot, el Platanito.
Què en penseu? Quins trens més creieu que es podrien recuperar d'aquesta època?
Què en penseu? Quins trens més creieu que es podrien recuperar d'aquesta època?
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Restaurar un tren costa molts diners.
Guardar un tren costa molts diners.
Fer circular un tren costa molts diners
molts + molts + molts = Moltíssims
Desgraciadament, poques associacions s'ho poden permetre (per no dir cap) a no ser que tinguin ajudes i col·laboracions externes.
Guardar un tren costa molts diners.
Fer circular un tren costa molts diners
molts + molts + molts = Moltíssims
Desgraciadament, poques associacions s'ho poden permetre (per no dir cap) a no ser que tinguin ajudes i col·laboracions externes.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Aprofitament de trens històrics...
)))3Jordi Freixas wrote:Per exemple, un TALGO III amb la locomotora original. O un TALGO II. O fins i tot, el Platanito.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
I després et trobes les "autoritats" de renfomentadif i les de la fundición de los ferrocarriles españoles que demanen 6000 Eur cada cop que un tren històric surt a la via, a més del cànon per quilòmetre, i haver passat unes inspeccions de material que només es poden fer a renfe integria i que costen una milionada als quals s'ha de sumar el preu per quilòmetre de via utilitzat per anar i tornar dels tallers de renfe integria i... ... ...
Els d'ARMF o ALAF ho saben prou bé.
Salut !!
Els d'ARMF o ALAF ho saben prou bé.
Salut !!
Llavors...
Llavors per què ARMF té previst un viatge pel setembre?Jordilar wrote:A part que ara no poden circular els trens històrics ja que no son de cap operador i fins el 2010 no es podran consolidar com a tal.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Llavors...
A veure si aquest els hi deixen fer, perquè fins ara n'han hagut de suspendre uns quantsJaMiRo! wrote:Llavors per què ARMF té previst un viatge pel setembre?
Hola:
En teoria es el que he dit. De totes formes aconseguint moltíssimes negociacions i pagant el que és té que pagar es poden aconseguir aquestes circulacions.
Pel que sé, FGC fot moltes traves a ARMF perque no vagi a la linia de La Pobla. Per part d'Adif no hi ha cap problema.
Espero que no pasi com sempre, que una setmana abans es cancel·lin els viatjes. Penseu que es una organització que la única forma de conseguir diners és a través d'aquests viatjes a part de les subvencions que rep de San Miguel i la Diputació de Lleida.
Salut,
En teoria es el que he dit. De totes formes aconseguint moltíssimes negociacions i pagant el que és té que pagar es poden aconseguir aquestes circulacions.
Pel que sé, FGC fot moltes traves a ARMF perque no vagi a la linia de La Pobla. Per part d'Adif no hi ha cap problema.
Espero que no pasi com sempre, que una setmana abans es cancel·lin els viatjes. Penseu que es una organització que la única forma de conseguir diners és a través d'aquests viatjes a part de les subvencions que rep de San Miguel i la Diputació de Lleida.
Salut,
Vamos al pasado
CeGeFeTéJordilar wrote:S'ha constituït fa poc l'ens CGFT, Compañía General de Ferrocarriles Turísticos i sembla que és un organisme que al 2010 es consolidará com un operador ferroviari dedicat als trens històrics. Es dedicará a recuperar material, restaurar-lo i fer viatjes turísitcs amb ells.
vamos al pasado, ¿subes?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Re: Vamos al pasado
Almenys quedaria més creïble que no pas allò de "Vamos a la m..., perdón, al futuro, ¿subes?"JaMiRo! wrote:CeGeFeTé
vamos al pasado, ¿subes?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- ElDesi1994
- N7
- Posts: 343
- Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
- Facebook: Josué Ferrero
- Location: Mollet del Vallès
- Contact:
Re: Aprofitament de trens històrics...
"Vamos a la m..., perdón, al futuro, ¿subes?"
Ven Dit, ja era hora!!!
Ven Dit, ja era hora!!!
Parlem amb propietat.
Re: Aprofitament de trens històrics...
s'ha dit que a partir del 18 d'abril ARMF podra fer viatjes per la linia de la pobla
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Tren verd
Doncs això... que deu estar molt verd.Jordi Freixas wrote:I què s'en sap del tren verd?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Aprofitament de trens històrics...
Com podia estar, si no???