A.T.M ens deixa dir la nostra es veu

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Post Reply
fredebcnteatre
N7
N7
Posts: 323
Joined: Friday 01/12/2006 18:22
Location: R1

A.T.M ens deixa dir la nostra es veu

Post by fredebcnteatre »

http://www.atm-transmet.org/cat/pdm/web/gracies.htm
es veu que volen propostes jeje, jo he enviat les meves.
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

A veure que els enviaré;
-Bitllet Senzill Integrat per com a mínim la zona 1(zona 2 sí és possible),i és pogui ultilitzar a RENFE;TRAM,FGC,Metro i Bus.
-Perllogament de la L3 fins a Quatre Camins via Diagonal,Sant Feliu,Sant Vicenç dels Horts i Quatre Camins i conexió amb FGC.
-Perllogament del TRAM fins a Quatre Camins per Molins de Rei.
-Perllogament de la LL-A fins a EDF per Entença,Francesc Macià,Gràcia,Joanic,Sagrada Família,Glòries i EDF.
-Perllogar la B-V fins a Urquinaona,Marina via Ausias March i EDF.
-EDF gran estació de FGC.
-Que canvïn el disseny i el color de les T-10 :D
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Interessant document, el·laborat el 2006, que té l'ATM penjat en aquesta secció...

Anàlisi del sistema ferroviari a la RMB

Curiosa, la taula de la pàgina 140 on mostra la saturació que patien les rodalies, dividides per trams, l'any 2000.

Els trams St. Vicenç C - Vilanova i Vilanova-Sitges, presentaven una saturació d'entre el 70 i el 99%, al igual que els trams urbans de Barcelona: L'Hospitalet - Sants, Sants - Pg Gràcia, Pg Gràcia - Clot, Sants - Pl Catalunya i Pl. Catalunya - Arc de Triomf.

Però és que el tram Sitges - Sants, presentava aleshores una saturació del 100%, com també les aproximacions de Mollet (degut a les mercaderies del ramal del Papiol).

Parlant sobre el nou túnel d'AV i l'alliberament de cirulacions de Llarga Distància, conclou d'aquesta manera: "Així, la nova infraestructura no serà suficient per satisfer la demanda de serveis, en especial per al punt més saturat de la xarxa que és el túnel de Catalunya que requeriria inversions a nivell de senyalització per poder augmentar la seva capacitat (actualment de 19 trens/hora)."

Wefer, mira la pàgina 46...
Bernat, mira la pàgina 55... :D
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: A.T.M ens deixa dir la nostra es veu

Post by Ecomobisostrans »

fredebcnteatre wrote:http://www.atm-transmet.org/cat/pdm/web/gracies.htm
es veu que volen propostes jeje, jo he enviat les meves.
L'adreça per enviar les propostes es aquesta:

http://www.atm-transmet.org/cat/pdm/web/digues.htm

però a mi no m'ha funcionat, llavors s'han d'enviar aqui:

atm@atm.cat
User avatar
Serie9000
N4
N4
Posts: 74
Joined: Friday 22/12/2006 23:49

Post by Serie9000 »

Jo els he fet aquesta redacció :D. Ahí va:

Crec que és important que es potencïi el tramvia pel centre de la ciutat (per descongestionar els carrers i sobretot el metro: molta gent l'utilitza al centre fent enllaços inútils entre línies perque aquestes no els tenen recorreguts desitjats), i que se li doni prioritat semafòrica.

Crec important, també que s'ha d'impulsar un altre túnel de rodalies per a descongestionar el de Plaça Catalunya, que per senyalització no admet més de 19 trens/hora.

Després, afegir que s'hauria de replantejar els recorreguts de les línies 3 i 4 de metro, ja que els seus traçats són molt sinuosos, no porten enlloc i vist sobre el planol, ja es veu que els seus recorreguts no són normals: la L3 fa molta volta, baixant fins a Drassanes, i la L4 es una espiral que tampoc duu enlloc. Per això proposo unir L3 i L4 per Drassanes-Barceloneta (sempre que les condicions geològiques ho permetin) per tal que quedés: L3 Z.Universitària-Trinitat Nova i L4 Zona Universitària-Sagrera|TAV.
També es podria plantejar, encara que és massa tard, corregir el traçat de la L9-L2 al seu pas per El Prat, ja que només fa giragonses innecessàries per tal de passar per tots llocs, però de cara a l'usuari de l'aeroport, només suposa una pèrdua de temps.
I per últim, sol·licitaria que es parlés amb Renfe per a potenciar l'enllaç amb l'aeroport: trens cada 30 minuts i en composició simple només porta a la saturació als combois i en fi, a la mala imatge cap als estrangers, que és el primer que veuen quan surten de l'aeroport.

Moltes gràcies per la seva atenció
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

A mi el otro día desde el DPTOP me contestaron esto:

Benvolgut senyor,

Donem resposta a la vostra comunicació en relació a la prolongació de l’horari dels serveis de transport entre Sabadell i Ripollet i entre Barcelona i la UAB.

A aquest respecte us fem avinent que prenem nota de les vostres peticions que seran degudament analitzades i incorporades als treballs que estem desenvolupant per a l’aprovació del pla de serveis de transport de viatgers per carretera de Catalunya on es detallaran les actuacions de millora de la xarxa de transport públic per tal d’actualitzar l’oferta de serveis a la demanda existent.

Mis propuestas:

Para la B2:

-Nueva expedición Sabadell-Ripollet con salida de Sabadell a las 22:30 de lunes a sábado (actualmente la última salida es a las 22:05 de lunes a viernes y a las 22:10 los sábados) y a las 22:20 los domingos y festivos (actualmente la última salida es a las 21:45)
-Nueva expedición Ripollet-Sabadell con salida de Ripollet a las 7:45 los domingos y festivos (actualmente la primera salida es a las 8:45)

Para la A3:

-Prolongación del recorrido del actual servicio UAB-Cerdanyola con llegada a Fontetes a las 22:15 hasta Barcelona
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”