Limosina Rosa a la Rambla de Catalunya
Limosina Rosa a la Rambla de Catalunya
Algú ha vist avui la Limosina de color Rosa que hi habia estacionada a la Rambla confluència amb València Últimament a Barcelona en veig prou sovint d'aquestes limousines
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Els taxis son servei públic 100%?Platanito wrote:Es tracta d'un transport col.lectiu d'accès públic? Si no és així, em sembla que aquest fil no va aquí...
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Els taxis, porten una plaqueta que posa "SP". Això vol dir "Servei públic". És la mateixa que porten els autobusos.
Un taxi qualsevol el pot agafar pel carrer sense problemes, o sigui que és 100% transport públic.
Una limusina o un taxi de lloguer (és el mateix) doncs també el pot agafar qualsevol (que s'ho pugui permetre, és clar), amb la única diferència que no es fa lliurement pel carrer, sinó que l'ha de contractar primer. I aquí es complica la cosa.
- Si considerem que un mitjà de transport que has de contractar amb antelació no és transport públic... aleshores, un avió no és transport públic? Ni un vaixell? Ni un bus per anar d'excursió? Ni un tren de llarg recorregut?
- Al contrari, si considerem que un mitjà de transport que has de contractar amb antelació sí és transport públic... un cotxe de lloguer és un transport públic?
- Si considerem que la diferència entre públic i privat és anar amb més gent que no coneixem, aleshores una limusina seria transport privat, però també ho seria un taxi.
I ja posats a liar-la... com classifiquem el bicing?
A vegades, la frontera entre transport públic i privat és realment ambigua. Però en el cas d'una limusina, crec que està més a favor del públic (com un taxi) que no pas del privat.
Un taxi qualsevol el pot agafar pel carrer sense problemes, o sigui que és 100% transport públic.
Una limusina o un taxi de lloguer (és el mateix) doncs també el pot agafar qualsevol (que s'ho pugui permetre, és clar), amb la única diferència que no es fa lliurement pel carrer, sinó que l'ha de contractar primer. I aquí es complica la cosa.
- Si considerem que un mitjà de transport que has de contractar amb antelació no és transport públic... aleshores, un avió no és transport públic? Ni un vaixell? Ni un bus per anar d'excursió? Ni un tren de llarg recorregut?
- Al contrari, si considerem que un mitjà de transport que has de contractar amb antelació sí és transport públic... un cotxe de lloguer és un transport públic?
- Si considerem que la diferència entre públic i privat és anar amb més gent que no coneixem, aleshores una limusina seria transport privat, però també ho seria un taxi.
I ja posats a liar-la... com classifiquem el bicing?
A vegades, la frontera entre transport públic i privat és realment ambigua. Però en el cas d'una limusina, crec que està més a favor del públic (com un taxi) que no pas del privat.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Interesant... Crec que el bicing es públic, per mi privat es aquell vehícle a nom d'un particular i que només ho fa servir per ell mateix, es adir, un taxi, una limosina o cotxe de lloguer, es públic quan aquest s'exposa a lloguer al mercat i dóna un servei a qualsevol col.lectiu que el pagui. Hi ha ciutats que l'organisme que regula els Taxis i Limosines de la ciutat es el mateix, com el cas de Nova York amb l'institut del Taxi i Limousines de nyc.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Em sona que fa uns anys es va intentar popularitzar un servei de taxi fet amb moto per BCN, però no va tenir gaire èxit malgrat ser molt més ràpid que el taxi convencional.Fran-Ikarus wrote:Algú ha conegut mai un cas de motocicleta -o ciclomotor- de servei públic?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
jjaa. A veure vaig fixar-me que al darrera té unes lletres, però la meva timidessa fa que la miri de lluny, ja m'hi fixaré!!!sequera wrote:era una limusina de color rosa , holandosa, con publicidad que ponia algo de HOT y nosequemás, y cristales tintados.
Vamos ...una de esas de las web de adultos .
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
L'altre dia un amic meu va veure una limousina tipus 4X4 al centre. Era una limousina moderna i amb 7 portes!!!
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact: