Avui ha circulat un tren especial entre Balaguer i Sant Llorenç, sense parada a Gerb. A efectes de billetatge, potser és el primer regional d'escapament 99332 propi d'FGC.
Una unitat 592 ha fet aquest peculiar trajecte amb motiu de la TransSegre, de la qual FGC és col.laborador i fa lliurament dels premis a l'embarcació més original i a la més segura.
El tren de pujada ha permés transportar un grup de joves fins dalt, mentre que al de baixada només anàvem dos friquis.
La valoració, més que en termes de rendibilitat, s'ha de fer en termes de canvi, ja que demostra que FGC té interés en adaptar horaris a les diferentes situacions que poden donar-.se a l'entorn de la línia. En aquest sentit, en breu es modificaran els horaris de la línia per millorar la connectivitat a Lleida. D'altra banda s'ha renovat la segona via de Tremp.
Els senyals mecànics de Tremp ja disposen del logo d'FGC que els identifica com a propietat d'aquesta companyia.
Es preveu dotar de màquines autoexpenedores tots els baixadors de rodalia.
D'altra banda, ja existeixen paquets turístic que inclouen visites utilitzant el tren, amb col.laboració amb agències de viatges i hotels de la zona.
La cosa es mou. Els trens porten força més gent que abans, fins i tot al tram regional.
a la línia de La Pobla he vist com serà la gorra d'ADIF per primer cop.
Valoració tren especial Balaguer-Sant Llorenç Montgai
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Valoració tren especial Balaguer-Sant Llorenç Montgai
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
No sé sap...però el disseny està fet i és una gorra perfecta.
El tren ha circulat a nivell oficial com un Balaguer-Sant Llorenç i Sant Llorenç-Balaguer. A nivell pràctic, però, s'ha portat el tren des de Lleida i cap a Lleida. S'ha establert blocatge Sant Llorenç-Balaguer per fer el retorn. Mentrestant, hi havia un automotor a La Pobla de Segur.
El tren ha circulat a nivell oficial com un Balaguer-Sant Llorenç i Sant Llorenç-Balaguer. A nivell pràctic, però, s'ha portat el tren des de Lleida i cap a Lleida. S'ha establert blocatge Sant Llorenç-Balaguer per fer el retorn. Mentrestant, hi havia un automotor a La Pobla de Segur.
Jordilar wrote:Així la Gorra no s'extingeix?
Això s'ha de celebrar :festa
Respecte aquest tren, ha sigut un tren amb origen a Balaguer i final a Sant Llorenç? Quan ha arribat a Sant Llorenç a tornat a baixar de vuit?
Salut,
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Hauran posat una parada absoluta portàtil a la Pobla?liniadelRipollés wrote:El tren ha circulat a nivell oficial com un Balaguer-Sant Llorenç i Sant Llorenç-Balaguer. A nivell pràctic, però, s'ha portat el tren des de Lleida i cap a Lleida. S'ha establert blocatge Sant Llorenç-Balaguer per fer el retorn. Mentrestant, hi havia un automotor a La Pobla de Segur.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
No, atès que és el maquinista qui assumeix les funcions del cap d'estació. ës ell qui estableix el blocatge amb Balaguer.
entfe001 wrote:Hauran posat una parada absoluta portàtil a la Pobla?liniadelRipollés wrote:El tren ha circulat a nivell oficial com un Balaguer-Sant Llorenç i Sant Llorenç-Balaguer. A nivell pràctic, però, s'ha portat el tren des de Lleida i cap a Lleida. S'ha establert blocatge Sant Llorenç-Balaguer per fer el retorn. Mentrestant, hi havia un automotor a La Pobla de Segur.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Fora de l'àmbit de les estacions gestionades per l'Adif és molt extrany trobar taquillers que NO utilitzin per defecte els codis d'escapament 99332 i 99334. Jo sóc ferm partidari d'utilitzar el numero de tren real, l'aventatge més evident de fer-ho és que en cas de disposar-se a vendre un bitllet a una estació on el tren pensat no hi pararà o bé no hi arribarà (vegi's últim CEX a Girona) el Visir demanarà confirmació avisant de que el tren indicat no hi té parada. Utilitzant els codis d'escapament aquesta confirmació s'ha de donar en qualsevol cas, incloent destinacions a la línia de Puigcerdà que obligatoriament s'han de fer amb tren 99332.