Samarretes FTC 2008: Comiat 1000-1100 (entrega 12 juliol)
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Samarretes FTC 2008: Comiat 1000-1100 (entrega 12 juliol)
Aquest fil es deriva d'aquest altre
i té com a objectiu condensar la informació important sobre les samarretes FTC 2007, el seu disseny, les seves comandes i la seva realització i distribució (en aquest ordre)
IDEA ORIGINAL DEL JAMIRO!
(encara queden mesos [era l'abril]) m'agradaria consultar-vos a qui li interessaria tenir una samarreta especial acomiadament de la sèrie 1000 FMB. Quan vegi que la cosa té interès, començaré a penjar dissenys. Wink
Vejam si el Mortadel·lo em passa el contacte de qui va fer les del nen punki. Per cert si ho fèssim finalment, hi hauria pagament previ per evitar sorpreses i retards com ja li va passar al company. Razz
DIVERSES PROPOSTES VAN PORTAR A AQUESTA
EVOLUCIONADA PER EN SIGFRID440
que, amb els retocs pertinents, té tota la pinta d'acabar sent la que es faci (la del Sigfrid)
BREAKING NEWS GENER 2008: Pendent de reforma per tal de servir com a homenatge simultani a totes dues subsèries del model (1000 i 1100)
PROCEDIMENT PROPOSAT, A PARTIR D'ARA (VERD PUNT ACTUAL, VERMELL PUNTS JA SUPERATS)
1 - Trobar on fer-les amb una qualitat acceptable.
2 - Obtenir un pressupost, amb realisme (previssible que sigui una tarifa "fins a 25 samarretes" o similar)
3 - Fem llista de sol·licitants, unitats i mides, que es comprometin a pagar el preu aproximat calculat, i a posteriori el marge extra que pugui donar-se si surten una mica més cares
4 - Qui s'encarregui d'encarregar-les dóna un número de compte, i l'ingressem allà els diners calculats
5 - Un cop passat un termini prudencial s'encarreguen les samarretes per les quals s'ha fet l'ingrès, ni una més, ni una menys.
6 - S'obtenen les samarretes, quedem un dia per a repartir-les (i beure una orxata), pagar l'1-2 € extra que pugui resultar, etc.
7 - Si sobren calers, que serveixin perquè la seva samarreta li surti gratis al "productor", o vagin com a humil contribució pel manteniment dels servidor fotracatencs.
i té com a objectiu condensar la informació important sobre les samarretes FTC 2007, el seu disseny, les seves comandes i la seva realització i distribució (en aquest ordre)
IDEA ORIGINAL DEL JAMIRO!
(encara queden mesos [era l'abril]) m'agradaria consultar-vos a qui li interessaria tenir una samarreta especial acomiadament de la sèrie 1000 FMB. Quan vegi que la cosa té interès, començaré a penjar dissenys. Wink
Vejam si el Mortadel·lo em passa el contacte de qui va fer les del nen punki. Per cert si ho fèssim finalment, hi hauria pagament previ per evitar sorpreses i retards com ja li va passar al company. Razz
DIVERSES PROPOSTES VAN PORTAR A AQUESTA
EVOLUCIONADA PER EN SIGFRID440
que, amb els retocs pertinents, té tota la pinta d'acabar sent la que es faci (la del Sigfrid)
BREAKING NEWS GENER 2008: Pendent de reforma per tal de servir com a homenatge simultani a totes dues subsèries del model (1000 i 1100)
PROCEDIMENT PROPOSAT, A PARTIR D'ARA (VERD PUNT ACTUAL, VERMELL PUNTS JA SUPERATS)
1 - Trobar on fer-les amb una qualitat acceptable.
2 - Obtenir un pressupost, amb realisme (previssible que sigui una tarifa "fins a 25 samarretes" o similar)
3 - Fem llista de sol·licitants, unitats i mides, que es comprometin a pagar el preu aproximat calculat, i a posteriori el marge extra que pugui donar-se si surten una mica més cares
4 - Qui s'encarregui d'encarregar-les dóna un número de compte, i l'ingressem allà els diners calculats
5 - Un cop passat un termini prudencial s'encarreguen les samarretes per les quals s'ha fet l'ingrès, ni una més, ni una menys.
6 - S'obtenen les samarretes, quedem un dia per a repartir-les (i beure una orxata), pagar l'1-2 € extra que pugui resultar, etc.
7 - Si sobren calers, que serveixin perquè la seva samarreta li surti gratis al "productor", o vagin com a humil contribució pel manteniment dels servidor fotracatencs.
Last edited by Fran-Ikarus on Sunday 29/06/2008 20:23, edited 3 times in total.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- sigfrid440s
- N6
- Facebook: ssygger
- wefer
- Administrador
Per la meva part, em demano una samarreta (model sigfrid) de la talla petita.
Aneu fent comandes...
Aneu fent comandes...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
En demano dues (2) samarretes MOD. Sigfrid - talla XL (iiarga) i si penseu portar gorra, també en vull.
Posseu, el nº de compta, ja sigui directament, per MP, o`per e-mail.
PS.: Per prescripció facultativa, els meus benvolguts bracets no els hi pot tocar el sol, solet, per lo que si les meves samarretes les feu amb maniga llarga, ....
PS.: Per prescripció facultativa, els meus benvolguts bracets no els hi pot tocar el sol, solet, per lo que si les meves samarretes les feu amb maniga llarga, ....
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Anem fent llista...
Cal dir que s'hauria de vigilar el tema de les talles, perquè en el meu cas per exemple, necessito una XL a alguns fabricants i a d'altres amb una L vaig més que bé...
Code: Select all
Usuari Model Quantitat Talla Observacions
===========================================================
wefer Sigfrid 1 Petita
abegot Sigfrid 2 XL Màniga llarga
Trenscat Sigfrid 1 L
Sigfrid 1 XL
Pere ? 1 XL
orique Sigfrid 1 XL
- Pere
- N9
Code: Select all
Usuari Model Quantitat Talla Observacions
===========================================================
wefer Sigfrid 1 Petita
abegot Sigfrid 2 XL Màniga llarga
Trenscat Sigfrid 1 L
Sigfrid 1 XL
Pere Sigfrid 1 XL
orique Sigfrid 1 XL
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Fran-Ikarus
- N11
Doncs a mi no em sembla pas l'ideal...
Copio un petit recordatori de l'estat de la situació.
Ningú no pot buscar durant la propera setmana algun pressupost?
Copio un petit recordatori de l'estat de la situació.
Hi ha gent que té vacances, potser perquè les fa al juliol, o potser perquè és encara estudiant i ja ha acabat el quadrimestre.JaMiRo! wrote:Estaria bé que tots comencèssim a buscar llocs on es facin amb una qualitat digna. Jo ja porto un parell de llocs i la veritat és que deixen molt que desitjar...Fran-Ikarus wrote:No ens enganyem pas, serà el JaMiRo!, però com en tota activitat comunitària, sempre és bo donar l'oportunitat de que surtin més col·laboradors, per si sóna la flauta
Ningú no pot buscar durant la propera setmana algun pressupost?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Posseu, el nº de compta, ja sigui directament, per MP, o`per e-mail.Fran-Ikarus wrote:Us sembla lògic començar a fer una llista de "sol·licituds", mentre que la llista de "propostes" (de pressupostos per a fer-les) està buida?
És copia, gracies
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
- Fran-Ikarus
- N11
- Serie-1000-metro
- N7
- Trenscat
- N10
A veure, jo si se'n fan de noia modifico la meva petició.
Una talla XL (de noi o estàndard) per mi
Una talla L (de noia) per la malba
Una talla XL (de noi o estàndard) per mi
Una talla L (de noia) per la malba
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- faristol
- N8
Sense anim d'emprenyar als administradors em sembla que no hem llegit be tot el fil, com es poden demanar si encara no se sap qui s'encarregara?
En Fran te tota la rao, a mes encara hi habia que perfilar el diseny definitiu, el lloc on fer-l'hes i preu etc.. etc.. i sobretot qui s'encarregaria, amb tots aquests suposits complerts llavors si que tindrien sentit les reserves, talles etc....
En Fran te tota la rao, a mes encara hi habia que perfilar el diseny definitiu, el lloc on fer-l'hes i preu etc.. etc.. i sobretot qui s'encarregaria, amb tots aquests suposits complerts llavors si que tindrien sentit les reserves, talles etc....
- Trenscat
- N10
Teniu raó que estem començant la casa per la teulada però també està bé saber quina demanda hi ha ja que així potser el preu de les samarretes pot baixar... dic jo!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat